Violetta szemszögéből:
Teltek a napok, holnap lesz a fesztivál és nagyon izgulok. Ma gyakorolom a dalt Leonnal, megtanulta a szöveget, amit én írtam. A címe "Podemos" és Leon szerint bámulatos dalokat tudok írni. Most a folyosón sétálgatok és próbálok gyakorolni.
??: - Hé Vilu!
V: - Áh, Leon!
L: - Gyakorolunk?
V: - Ööö, persze!
L: - Gyere, ki a kertbe!
V: - Most?
L: - Miért neked most nem jó?
V: - De! De jó, menjünk!
Leonnal kimentünk a kertbe és a tó partjánál álltunk. Leon elkezdte énekelni a dalt, aztán én folytattam. Amikor végeztünk Leon megfogta a kezem.
L: - Csodálatos voltál! Gyönyörű hangod van, le a kalappal!
V: - Ó, köszönöm! Neked is szép a hangod! De ez a dal nélküled nem lenne ennyire szép...
Megfogta az arcomat a kezébe és közeledni kezdett. Abban a pillanatban Francesca és Cami megjelentek. Én elhúzódtam Leontól, nehogy a lányok meglássanak minket.
F: - Vilu! Már mindenhol kerestünk!
C: - Ó, bocsi! Próbátok van, már megyünk is!
F: - De..
C: - Semmi de, gyere Fran!
F: - Oké....
Leon és én mégegyszer elpróbáltuk a dalunkat, aztán elbúcsúztunk egymástól. Felmentem a szobámba, Naty ott várt.
N: - Szia Vilu!
V: - Szia, mit keresel itt?
N: - Fran és Cami pár perce elindultak kémkedni utánad, hogy mi folyik közted és a herceg között. Biztos a hátsó folyosón mentek, ezért nem találkoztatok.
V: - Ó, köszi, hogy szóltál Naty.
N: -De mesélj! Mi történt?
V: - Annyira jól érzem magam a herceggel, annyira kedves, romantikus fiú.
N: - Szerelmes vagy belé?
V: - Szerintem igen, de senkit nem akarok kitúrni a versenyből, inkább leszállok róla...
N: - Ne, Vilu, ne! A herceg úgyis azt választja, akit szeret.Ha ő is szeret téged, akkor kerülj közelebb hozzá! Nekem nincs jó hangom, szóval ma vagyok itt utoljára, sok szerencsét!
V: - Köszönöm Naty! De ne mondj ilyet! Megkeresem a lányokat és próbáljunk egyet, persze csendesen!
N: - Oké.
Elmentem megkeresni a lányokat, a folyosón pont egymásba botltottunk.
V: - Lányok, gyertek, próbáljunk!
F: - Majd ha elmondod mi volt a herceggel!
V: - Lányok! Semmi, esküszöm.
C: - Hagyjuk, menjünk próbálni! :)
V: - Na végre!!
Bementünk a szobámba, Naty is ott volt még. Elpróbáltuk az "Encender Nuestra Luz" - t, majd mindenki elment aludni, kivéve engem. Én még gyakoroltam zenei alappal a két saját dalomat és a közös dalt. Meg persze a koreográfiát is áttáncoltam párszor. Nagyon izgulok a holnap miatt! De már 11 óra, megyek lefekszem aludni...
BINABASA MO ANG
Kiből lesz királynő? [Violetta]
RomanceVioletta egy gyermekotthonban dolgozik, szegényes körülmények között él, mert nem fizetnek eleget az otthonban. Szülei meghaltak a legutóbbi háborúban, apja a csatatéren, anyja pedig menekülés közben lett egy lövés áldozata. Azóta egyedül él Vilu...