Violetta szemszögéből:
Felébredtem és láttam, hogy ott volt Leon, az ágyam mellett ült. A kis spániel is ott volt velem, ott aludt a földön, de nagy meglepetésemre egy kutyaágyban feküdt.
V: - Szia Leon!
L: - Szia, Francesca elmondta a kutyás story-t a gyerekkorodból kiragadva. Akarsz róla beszélni?
V: - Áh, igen. Francesca. Beszélhetünk róla.
L: - Rendben.
V: - Kiskoromban, amikor 8 éves voltam, egy ugyanilyen kutyám volt, a neve Csöpi volt akkor. Amikor menekültünk engem elfogtak, miután megtaláltak anyám mellett sírva, amikor ugye meglőtték. Elvittek és a kutyámat is. De elvették tőlem, amikor utoljára láttam, elbúcsúztam tőle és annyit súgtam a fülébe, hogy "Köszönöm, szeretlek!". Elvitték és nem tehettem semmit. Megszöktem tőlük, kerestem a kutyámat, de sehol sem találtam. Soha nem lett meg!
Könnyek jöttek a szememből. Minden emléket visszaidéztem. Leon végigsimította a kezét az arcomon, aztán megölelt.
L: - Nyugodj meg! Itt vagyok. Maradjon veled a kiskutya?
V: - Igen kérlek Leon, Köszönöm!
L: - Kimenjünk a kertbe?
V: - Jöhet a kutyus is?
L: - Persze, menjünk!
V: - Oké.
Kimentünk a kertbe és leültünk a padra. Leon átkarolt és én a fejemet a vállára hajtottam. A kiskutya nevén gondolkoztam. De várjunk csak... megvan!
V: - Megvan! - felemeltem a fejem és mosolyogtam A kutyára.
L: - Micsoda?
V: - A kiskutya neve!
L: - Mi lett a neve?
V: - Szofi!
L: - Nagyon szép név.
Ütünk ott egy darabig, aztán Leon bekísért a szobámba, a lányok az ágyamon ülve vártak rám. Megöleltem őket és bemutattam nekik Szofit. A lányokkal sokat beszélgettünk. Megszólalt a hangszóró a szobámban. Bemondták a következő feladatot, énekelni kell a királyi család előtt. Jaj, ne! Én ebben nem vagyok jó! És borzasztó a hangom. Mi lesz velem?!?
YOU ARE READING
Kiből lesz királynő? [Violetta]
RomanceVioletta egy gyermekotthonban dolgozik, szegényes körülmények között él, mert nem fizetnek eleget az otthonban. Szülei meghaltak a legutóbbi háborúban, apja a csatatéren, anyja pedig menekülés közben lett egy lövés áldozata. Azóta egyedül él Vilu...