intro

721 60 21
                                    

Pesbembe yumuşacık bir kurguyla geldim. İkinci 22 diyebiliriz gibi. Kısa olacak.

İyi okumalar

...

Lisa oturduğu bar sandalyesinde kıpırdandı ve alkolün uyuşturduğu bedenini, bulunduğu barın uzun masasına bıraktı. Başını masaya koydu ve kollarını uzattı.

Elindeki bardağı barmene göstererek bağırdı. "Bir tane daha!"

Boğuk ve kötü çıkan sesini umursamayan barmen, otelin sahibinin her daim üzgün kızının bardağını doldurdu.

Sabaha karşı yavaş yavaş boşalmaya başlayan barda, uzun sandalyelerde oturan 4 kız dışındaki sarhoşlar dans etmekle meşguldü ve kızların arasında, sadece Lisa'nın elbisesi bu ortama uygundu.

Kızlardan gözlüklü ve üzerinde uzun sweatshirt olan, Lisa'nın tavırlarına sessizce mırıldanarak söylendi. "Bağırmadan da sipariş verebilirsin."

Lisa umursamadı, sık sık böyle şikayetlerde alırdı zaten. Ama gözlüklü kız boyu çok kısa olduğu için uzun bar sandalyesinde çok komik duruyordu. Gülmemeye çalıştı ve önüne döndü. 

Küçük kız ise söylendikten sonra önündeki, bir şeyler yazdığı defterine odaklandı. İkisinin yanında oturan Rosé onun bu tavrına sinir olmuştu, kendini ne sanıyordu bu bücür! Sarhoşluğu yüzünden tizleşen sesiyle itiraz etti. "Burası bir bar, kütüphane değil bücür. Git ve ödevlerini evinde yap."

Gözlüklü kız gözlerini devirdi ve onu umursamadan, barmenden bir bardak daha bira isteyip yazısına devam etti.

Rosé ise susmadı, o gıcık kıza bu gece huzur vermeyecekti. Gözlüklü kızın inadına barmene daha yüksek sesle bağırdı. "Bir tane daha!"

Kız gerilmiş yüz hatlarıyla oturduğu bar sandalyesinden iç çekerek kalktı ve eşyalarını toplamaya başladı. "Seninle uğraşmaktansa wafflecıda otururum daha iyi." dedi huysuz huysuz.

İnce kız ona el salladı. "Görüşürüz bücür!"

Lisa ise sessizliğini bozarak Rosé'ye bağırdı. "İnsanları rahatsız etme."

Asla muhabbete katılmayan, siyah saçlı, depresyon hırkası kadar kalın, uzun bir yün hırkası olan kız kafasını bardağından kaldırıp Lisa'ya döndü. "Sende insanları rahatsız ediyorsun." dedi umursamaz bir suratla.

Cümlesi biter bitmez gözlüklü kızın ardından sandalyesinden kalktı. Gözlüklü kızdan daha uzun, diğer iki sarhoştan daha kısaydı ve büyük gösteriyordu. "Sıkıcı wafflecılar sarhoşlardan daha iyi bir seçenek."

Lisa ise işaret parmağı ile giden iki kızı gösterdi ve elinde tuttuğu bira bardağını kafasına dikti. "Çok haklı, sıkıcı wafflelar insanları rahatsız eden kişilerden daha iyi bir seçenek." Diyerek daha hiç tanımadığı Rosé'ye sataştı.

Bar sandalyesinden kalktı ve yalpalayarak gitmekte olan iki kızın peşine takıldı. Gözlüklü kız onu görünce durdu. "Waffle sıkıcı değil ve senin sert bir kahveye ihtiyacın var." diyerek yanındaki kızı itti. Lisa gözlüklü kızın ufak itişiyle yere yığılmıştı. 

Bu sırada Rosé de bardağı ile birlikte sandalyesinden kalktı fakat sarhoşluğu yüzünden, bir adım atamadan yere düştü. Baş ucunda kırılan bardağı umursamadı ve barın çıkışındaki iki kıza, düştüğü yerden seslendi. "Bana da kahve!" Uzatarak, şımarık bir ses tonuyla söylemişti ama iki esmer kız çoktan gitmişlerdi. Rosé de yanında yere yığılmış ve sızmış olan Lisa'yı dürtükledi. "Kahve!

...

Waffle,Coffee, Love & Loser || blackpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin