Merhaba arkadaşlar yeni bölüm geldi. Medyada Gloria'nın kedisini göreceksiniz. İlk kitabımı yeni yazmama rağmen sıramalarda gayet iyi dereceye girdik. O yüzden benim bu sevinçli günümde oy ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.
Gloria gördüğü ile dehşete düşmüştü kanlara yazılmış 'Davayı bırak yoksa ölürsün' bu yazı Gloria içinde düşündüğü şey olmasın diye dua ediyordu. İçinde ne olur o olmasın diye sayıklayıp yukarıya çıktığında yüreği korkudan ne yapacağını şaşırmıştı.
Yatakta tatlı sevimli beyaz kedisi Uli'yi uyuyor görünce rahatladı. Bir an çok sevdiği Uli yi öldürüp yazıyı kedisinin kanı ile yazdılar diye ödü kopmuştu.
Ah bunu yapanın hesabını verecekti. Etrafıda dağıtmışlardı.
Bu kadar güvenli olan bir eve nasıl girmişti.İlk işi bu eve yapması gereken güvenlik sistemi taktırmak ve koruma tutmaktı. O piskopat şuan bile evin yakınlarında olabirdi.
Aslında girebileceği tek yer var o da mutfak camlarından girebilir. Çünkü tek onlar kırılmaz cam değil. Mutfağa doğru gittinde haklı olduğunu gördü.
İçeri girerken yerde cam kırıklarıyla doluydu. Bu evi yaparken anahtarı unuturum diye sadece mutfağın camları kırılmaz değil. Gloria
Cep telefonunu alıp numaraları tuşladı.
çalıyor çalıyor"Alo Gloria daha demin bıraktım bu kadar özleyeceğini bilseydim sende kalırdım."
"Fin buraya acilen gelmen lazım. Otogardan beri bizi takip eden arabalı biri vardı. Buraya gelesiye kadar takip etti. Sanırsam eve girmiş.
Evin duvarına kanla davayı bırak ölürsün diye tehdit mesajı yazmış.Şuan evin etrafında olabilir. Eğer polis çağırırsam hem dikkatini çekmiş hem de kendimi tehlikeye atmış olacağım. O yüzden diğer yolu kullan.Benim yanımda silahım var sen benim için endişelenme senin arabanda silah duruyor değil mi? "
Fin duyduklarına inanamıyordu. Kendinin bu kadar dikkatsiz olması, takip edildiğinin farkında bile değildi.
Gloria'yı bir de yalnız bırakmıştı. Ya ona başına bir şey gelirse. Bu kadının daha nasıl hayran olmaması imkansızdı. Kendisi olmasa bile bir başına halledebilecek kadar güçlü kadındı.
Fin Arabasını evinden geri çevirip ormanlığa doğru sürdü."Yanımda silah var sen merak etme. Şimdi emin misin etrafında olduğunu pencereden bakabilecek misin?"
Gloria fark ettirmeden perdeyi azcık aralayarak etrafa baktı.O sırada ilk baş karanlıkta bir şey göremedi ama sonra bir anda telefon ışığın parıldayan yere baktı. Ağaçların arasında siyah araba o kadar iyi kamufleydi ki aslında telefon ışığı olmasaydı görmezdi. Arabanın camları filtreli olmadığı için arabanın içinde adamın telefon ışığı gözüküyordu.
Ya bilerek yapıyordu korkmam için ya da çok dikkatsiz sadece tehtid amaçlıydı. Ev büyük olduğu için arka taraf karanlıktan gözükmüyordu. O yüzden sorun olacağını zannetmiyordu.
"Fin dahala burda o yüzden dikkatli gel ne olur ne olmaz. Sonra başımızın çaresine bakarız."
"Gloria'm seni orda bırakmam o yüzden benim evime gidiyoruz itiraz istemiyorum."
"Ama seni rahatsız ederim. Bunu isteme ben bir kişi bulurum."
"Gloria sen beni asla rahatsız etmezsin ve gece gece kime gitmeyi düşünüyorsun seni bırakmıyorum o kadar. Hem fena mı olur, oturur beraber korku filmi izleriz. Sende korkup bana sarılırsın. Fırsat bu fırsat"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Kanlı Uli
Science FictionEfsaneler gerçek değildir ama onları günümüze getiren gerçekler vardır. Bir efsaneye göre uli isminde joker kadar çılgın palyaço kadar da ürkütücüymüş. İki evreni anahtahtarına ve kilidine sahipmiş. insanları yanına yaklaştırmaz karanlık bir gecede...