Merhaba arkadaşlar yeni bölüm geldi. Elimden geldiğince kısa zamanda yüklemeye çalışıyorum. O yüzden okuduktan sonra oyunuzu ve yorumlarını bekliyor olacağım şimdiden iyi okumalar. 😊
Gloria ofiste oturmuş diğer cinayet dosyalarına bakıyordu. O sırada kapısı çaldı kafasını kaldırdığında kapının arasında bir kafa belirdi.
"Hey hadi bakalım. Yine gömmüşsün kendini dosyalara. Biraz rahatla hadi gel seninle denizin kenarında iskender yiyebileceğimiz yere gidelim. Hem hava almış olursun"
Gloria derin bir nefes aldı düşüncelerin içinde çıkamadıkça içi bunalıyordu. Fin çok iyi bir zamanla gelmişti.
"Ah sen bir tane dostsun. Yalnız iskenderler senden ona göre her zaman bana kitliyorsun.
Bu sefer olmaz"Fin ona şaşkınlıkla bakıyordu. Gloria onu arkasında bırakmış Fin'in suratıyla keyfi yerine gelmişti. Fin koşarak Gloria yetişti.
"sen şaka mısın? 2 gün önce restoranda yediğimiz 500 TL lik yemeği ben ödedim. Dün gittiğimiz yerde 350 tl yi de ben ödedim. Kızım sen beni bildiğin sömürüyorsun. Bir donum kalmamış onu da vermem yani git başka kişi bul. Bu ne ya senden ne çektim"
Gloria tek kaşını kaldırmış Fin'e bakıyordu şuan kahkahalarla gülmek istiyordu ama kendisini olabildiğince ciddi tutmayı çalıştı.
"Sen bana baksana yoksa seni kovmamı istiyorsun. Biliyorsun bu görevi isteyen binlerce insan var. Gayet benim sayemde güzel maaşta alıyorsun. Hem benim ödediğim zamanları saymıyorum bile. Ayağına denk al ona göre."
Fin Gloria ciddi olup olmadığını anlamıyordu ama Gloria kendisi tutayıp kahkahalar atmaya başladı.
" suratını görmen lazımdı. Bildiğin kıpkırmızı oldun. Bana bulaşmaman gerektiğini dahala öğrenemedin değil mi? "" Kızım seni alan yandı. Bu ne ya şaka yapmayada gelmedi. Allah korusun bir an ciddi sandım."
Gloria ile Fin beraber kendilerini dışarıya attığında
Otogara gidip Fin'in arabasını aldı. Gloria genellikle motor ile geliyordu. Ve kendine özel garajı vardı o yüzden Fin'in arabasına bindi. Araba da sessizce ilerlerken Fin müziği son ses açarak bu sessizliğe son verdi. Gloria da müziğe eşlik ederek şarkıyı söylüyordu.En sonunda denizin kenarında bir tezgahtar da bir adam minübise iskender arabasına çevirmiş kendi ekmek teknesiyle para kazanıyordu. Gloria Fin'e bakıp:
"Fin vay be böyle yer beklememiştim senden . Yine restaurant gibi bir yere getirirsin diye bekliyordum. Beni çok şaşırttın""Zenginiz diye sende bizi züppe zannettin ha. Bizim de bildiğimiz emek tüttüren amcalarımız var. Eh sayende böyle yerleri sen öğrettin. Zaten bende senin gibi bazen şatafatlı görkemli restoranlarda boğuluyorum. Burayı da bu sayede buldum. Değeri mi bil burayı ilk seni getirdim. "
Gloria onun tavrını gülüp geçmekle buldu. Fin
ustayı çağırdı. Usta Fin'i görünce hemen gülümsedi.
"Vay delikanlı seni burda görmek ne güzel bir de yanında böyle bir kızla, sen buraya hiç kız getirmezdin senin için özel biri sanırsam"Fin ustanın sözüyle Gloria kaş göz işareti yapıyordu.
"evet ustam benim için özel biri hayatımın dönüm noktalarımında yanımda olan bendeki ışığı gören kendisine hayran olduğum biri. Ama benim hemsamimi bir dostum hem de aynı zamanda iş arkadaşım.""o zaman size iki iskender hazırlatayım."
Usta yanlarına gittiğinde Gloria burayı sevmişti.
Sessizce yemeklerine yedikten sonra birer çay istemişlerdi.Fin Gloria baktığında etrafına bakındığını gördü. Belki konuşmanın vakti gelmişti.
"neden bu kadar gizemlisin Gloria ne kadar dost olsak da bana bugüne kadar hiç bir şey anlatmadın. Kaç sene geçti belki içini açarsın belki söyleyeceğin bir şey olur diye seni bekledim ama her zaman içinde tutuyorsun. Ne zaman ağlasan yanındaydım. Seni zorlamıyorum ama seni öyle görünce ister istemez öğrenme isteği duyuyorum. "
Gloria Fin konuştuğunda ona döndü. Söylediği sözlerde içerlenmişlik sezmişti.
"Fin biliyorsun sen benim en iyi dostumsun ama ben bazı şeyler için kendimi ifade etmek zorluk çekiyorum. Ne kadar zor olsa da bu günleri gelesiye kadar sana her şeyimi anlattım.Babamı hiç bir zaman bilmeden yaşadığımı annemin kaybolduğunu.Yurtta gönderildiğimi ve buraya kadar geldiğimi. Ben her zaman kendi hayatımı bu sözler kadar basit tutmaya çalıştım. Eğer kendime ipler kadar karmaşık olan hayatımı bu kadar basitleştiremezsem çözemeyeceğime inandım. Şu an bırak karmaşık dursun en azından düşmeyeceğime inanırım. "
Fin Gloria'yı bir kere daha çok güçlü bir kadın olduğunu gördü. Kendisi kolay hayat yaşadı. Her zaman önüne hazır konuldu. Ona ulaşması için bir şey yapmasına gerek kalmıyordu.
Ama o genellikle kendine engel koyup onu aşarak ulaşmayı daha çok seviyordu. Çözümler üretmeyi kendi yolunu bulmayı bu kızın hayatına girmesiyle değişti. O yüzden bazen yaşanmışlıkları anlatmak göründüğü kadar kolay olmuyordu. Gloria hak veriyordu.
Artık saat gece 12 olduğu için evlerine gitmeleri gerekiyordu. Yarın iş onları bekliyordu.
Fin Gloria eve bırakıp evin yolunu tutmuştu.Gloria birazcık evden uzak inmişti. Bir şeyden emin olması gerekiyordu. Yürürken sadece onun gölgesi yoktu. Arkasında ne kadar belli etmemeye çalışmasa da kendisini takip eden bir araç vardı. otagardan bu yana kadar tesadüfen desede deniz kenarına oturduğunda araçta oturup kendini gizlemeye çalışan ama görünmediğini zanneden biriye benziyordu.
Dedektifliğin verdiği yetenekler sayesinde artık insan neyden şüphelenip neyden şüphelenmeyeceğini neye dikkat edip neye dikkat etmeyeceğini bir süre anlıyordu.
Şuan arkasında olan araç yürüdüğü süreçte onu yakalayabilirdi ama onun yerine sadece takip etmek için arkasındaydı. Bu da demek ki eve girmemi bekliyordu. O zaman benim evimi de biliyordu. Sanırsam uğraştığım davalardan bir tanesi beni takip ediyordu. Bir ihtimal davayla uğraşmamam için beni tehtid edecek bir mesaj yollayacaktı.
Evim ne şehire uzak ne de yakındı ama 15 dakikada ulaşacağım bir alandaydı. Alaska evi tarzındaydı. Kendim mimari tasarımda oldukça önem vermiştim.
Eve girdiğimde ilk baş kapıyı sonuna kadar kilitledim buraya yakın bir ev pek fazla yoktu.
O yüzden şuanlık önlem alabileceğim şeyler anahtar kilitleriydi. Yavaş yavaş salona yaklaştığında karşılaştığım manzara kanımı dondurmuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Kanlı Uli
Fiksi IlmiahEfsaneler gerçek değildir ama onları günümüze getiren gerçekler vardır. Bir efsaneye göre uli isminde joker kadar çılgın palyaço kadar da ürkütücüymüş. İki evreni anahtahtarına ve kilidine sahipmiş. insanları yanına yaklaştırmaz karanlık bir gecede...