[ toloc özel bölüm ]
•
❝callista'nın kardeşlerinin yetiştirilme tarzları ve aileden gördükleri muamele hakkındaki düşünceleri❞|
| callista
♠
Ortanca çocuk olmanın yan etkileri vardır. Bunların genelde en belirgin ve içine işleyen etkisi 'arada kalmışlık' hissidir. Tam olarak nerede olacağın veya ne tarafta olacağın belli değildir. Sadece nereye 'yakın' olacağına karar verebilirsin.
İlk ya da son çocuk gibi bir etkin yoktur.
Bunu benim ailemden örnek verirsem sanırım olayı daha anlaşılır ve somut bir hale getirmiş olurum.
İlk çocuk┃❧
Benle arasında çok yaş aralığı olmadan benden büyük olan ağabeyim Charon, üzerindeher şey denenen ve buna gösterdiği reaksiyona göre ailemi çocuk yetiştirmede o konu hakkında bilinçlendiren bir denekti. Daha acemi ve tecrübesiz birer anne baba oldukları için Charon her şeyde ilkti.
Bu onu ailenin ilk göz ağrısı ve favori çocuk yapıyordu.
Fakat favori çocuk olmakla birlikte sırtına binmiş koca bir yük vardı. Her zaman en iyisi olmak için çabalıyor ve asla pes etmiyordu. Ayrıca yine favori çocuk olmanın getirdiği etkiyle sorumluluk ve ailemin ondan beklentisi artıyordu. Bu da Charon için beklentileri karşılamak adına kaldırabileceğinden çok daha fazla beden ve zihin gücü harcamak demekti.
Bir de kendinden küçük iki kardeşi olduğu için belli etmeden onları kollamak için sürekli uyanık ve tetikte kalıyordu. Onlara göz kulak olmaktan pek de rahatsızlık duymuyordu.
Ağabeylik yaparken belki çok duygulu davranmıyordu ama bu onun kardeşlerini sevmediği anlamına gelmiyor.
Ayrıca her işte o kullanılıyor, deneniyordu ve denendiği olaya verilen tepkisi ile anne ve babamı aile rütbesinde yükseltiyordu.
Üzerinde o kadar şey denenip senin olumlu olumsuz her şeye gösterdiğin sonuç ailenin bilinçlenme açısından hoşuna gidince ve bu aşamalarda senin iyi, kötü duyguların önemsenmeyince Charon'un bu kadar soğukkanlı ve duygusuz olmasına şaşırmıyorum.
Bana kalırsa delirmemesi bile bir mucize...
Kısacası Charon, ailemi çocuk yetiştirmesinde denek olarak kullanılıp tecrübe kazanmasını sağlayan ve bu evreyi en az hasarla atlatmaya çalışan, favori çocuk olmanın getirdiği beklentilerin altında ezilmemek için her zaman çok çalışan bir çocuktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐚𝐫𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐨𝐟 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐢𝐬𝐭𝐚┃𝐫𝐞𝐠𝐮𝐥𝐮𝐬
Fanfic『★·.·sᴇʀᴘᴇɴsᴏʀᴛɪᴀ ·.·★』 cαllistα j.r. wєllstσrm'un düşüncє vє gözlєmlєri ilє вirliktє, σnun вαkış αçısıчlα sunduğu 'ꜱɪʀᴀᴅᴀɴ' hαчαtını σkuчσrsunuz. ᴜʏᴀʀɪ| αğιr 🆂🅻🆈🆃🅷🅴🆁🅸🅽 ι̇çerι̇r. 𝐇𝐚𝐟𝐢𝐟𝐭𝐞𝐧 𝐫𝐞𝐠𝐮𝐥𝐮𝐬 𝐟𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜 𝐨𝐥𝐚𝐫�...