Wine in the night cz. 2

545 22 0
                                    

Lan SiZhui szedł energicznie przez las, słuchając odległych pieśni ptaków. Wciąż miał nieprzyjemne wrażenie, że ktoś obserwuje jego każdy ruch, nawet kilka dni po opuszczeniu gospody, w której był. Zaczął o tym poważnie zastanawiać, zastanawiając się, czy Wen Ning go dogonił, ale dawał mu dystans, aby spróbować samemu wszystko załatwić. Lekko wyprostował plecy, zastanawiając się, czy powinien zawołać Wen Ning, aby nakłonić go do wyjścia z ukrycia.

W końcu postanowił tego nie robić, sądząc, że jeśli Wen Ning zechce z nim porozmawiać, wyjdzie, kiedy będzie gotowy. Przynajmniej tak, jak zakładał Lan SiZhui, ignorując możliwość, że w końcu nie śledził go Wen Ning. I tej nocy, kiedy osiadł w obozie, przygotował małe ognisko, pilnie je rozpalając. Następnie założył talizmany ochronne i podjął standardowe środki ostrożności, uspokajając się, gdy był zadowolony z konfiguracji. Powoli zjadł jedzenie, ogólnie czując się spokojny i zrelaksowany, wpatrując się w ogień, gdy trzaskał, wciąż spoglądając na niego. Sięgnął do rękawów, chcąc wyciągnąć sakiewkę qiankun, w której znajdował się zapas wody, ale zatrzymał się, gdy zauważył tę z alkoholem. To było tylko wino a kiedy Wen Ning go obserwował, z pewnością nie miał się czym martwić? I nawet jeśli ten sen był dziwny i niepokojący, nie znaczyło to, że będzie go lubił.

Lan SiZhui zawahał się, zanim otworzył sakiewkę i wyjął jedną butelkę wina, węsząc ostrożnie. Przełknął ślinę, zanim zaczął go pić, naśladując sposób, w jaki widział, jak Lan JingYi i Wei WuXian piją własne butelki alkoholu, kaszląc lekko z powodu oparzenia spływającego z jego gardła i ogrzewającą  jego klatkę piersiową, a oczy lekko łzawiły. Powoli dokończył butelkę, zanim poczuł się komfortowo, zamierzając zasnąć, ufając swoim możliwościom, a także faktowi, myślą, że Wen Ning go śledzi.

Kiedy się obudził, czuł, jak jego nadgarstki są związane nad jego głową, czuje miękkość szat pod ciałem. Znowu miał zawiązane oczy, a chłód w powietrzu powiedział mu, że znów jest nagi. Poczuł dłonie trzymające jego  otwarte uda, coś wilgotnego i ciepłego otaczającego jego penisa. Z jego ust wydobył się jęk, zanim zdążył się powstrzymać, czując, że jego penis jest już twardy. Sapnął, kiedy poczuł, jak coś przyciska się do czubka jego penisa, jego biodra pchają podświadomie do przodu, słysząc zaskoczony syk i poczuł ostre ukłucie, gdy ktoś mocno uderzył go w udo, wyraźnie upominając go o pchnięcie. Ugryzienie metalu w uderzeniu powiedziało mu, że był to ten sam człowiek co poprzednio, a także modzele, które wyczuwał na dłoniach powoli ocierających się o jego wewnętrzną stronę uda. 

- N...nn… nie wiem… powinienem przeprosić za to, czy nie- zupełnie szczerze skomentował Lan SiZhui, dłonie zatrzymały się na pocieraniu i usłyszały mokry trzask, gdy poczuł, jak mężczyzna puszcza penisa. Usłyszał kilka wściekłych warknięć, ale nie wyszły żadne słowa, zastanawiając się, czy mężczyzna nic nie powiedział, ponieważ nie mógł mówić, czy też dlatego, że Lan SiZhui rozpoznałby jego głos. 

Poczuł, jak jedna z dłoni przesuwa się od jego uda do brzucha, ocierając się o mięśnie brzucha, a następnie zaciskając sutki i wykręcając je nieco ostro. Lan SiZhui wydał zdziwiony okrzyk bólu i szoku. Zmarszczył brwi, wyrażając dezaprobatę dla takiego traktowania, ale pomyślał, że równie dobrze mógłby to znieść. W końcu był to z pewnością kolejny sen. 

-Masz mnie przywiązanego i z zasłoniętymi oczami. Przynajmniej z twoich rąk wiem, że nosisz pierścionek, zakładam, że jesteś tą samą osobą z gospody. - skomentował Lan SiZhui, słysząc zdziwienie mężczyzny. Lan SiZhui był zaskoczony, że jeszcze nie odezwał się, ale wzruszył ramionami. Nastąpiło kilka chwil ciszy, Lan SiZhui drżał lekko, gdy wokół nich osiadło zimne powietrze. Lekko przesunął ciężar, starając się być bardziej komfortowy, ale miał szeroko otwarte nogi.

Mo Dao Zu Shi One ShotyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz