5.Bölüm

51 5 4
                                    


Media:Caroline Forbes

Ayaklarımı yataktan sallandırıp oturur pozisyona geçtim. Yatakla bağlantımı kesmeyi başarıp odadan çıkıp lavaboya ilerledim. Arkamdan kapıyı kilitleyip aynaya dönüp korkunç suratıma bakınca irkildim. Gözlerimin altı uykusuzluktan morarıp şişmişti ve yanaklarım kızarıktı, kısaca tam bir deprosyandaki ergenler gibiyim. Oysa sadece vampir diye bir gerçeğin olduğunu öğrenmiştim. Ellerimi lavobanın yanlarına yaslayıp güç alarak ayakta durmaya çalıştım. Kendime gelmeye çalışarak doğrulup musluğu açtım. Suyun ısınmasını bekleyip elimi yüzümü yıkadım. Kapının yumruklanmasının ardından Jeremy'nin sesini duydum. "Elena biraz daha içeride kalmaya devam edersen kapıyı kırıp gireceğim ve hedefim üzerine işemek." Gözlerimi devirip dişlerimi fırçalamak için dolaptan macun ve dış fırçamı aldım. "Kapat çeneni Jer." Sabah sabah ikinci kez gözlerimi devirip fırçaya çok az macun sıkıp dişlerimi fırçalamaya başladım. "Tam şuan da on'dan geriye sayıyorum." Ağzımı suyla çalkalayıp havluyla temizledim. Kapıya yumruk attım. "Beni rahat bırak Jeremy Gilbert." Küveti doldurmak için sıcak suyu açıp beklemeye başladım. Arkamı dönüp dolabı açtım. İçinde havlumu göremeyince oflayarak geri kapattım. Banyonun kapısını açıp duvara yaslanmış kollarını önünde bağlamış sinirle bakan Jeremy'e gülümsedim. "Havlumu unutmuşum ben alana kadar çabuk gir çık." Sola dönüp koridorun sonunda ki odama ilerlerken Jeremy'nin söylenerek banyo kapısını sertçe kapatmasıyla kıkırdayıp odama girdim. Dolabımın üstünden havlumu alıp yatağın üzerine bıraktım. Banyodan çıkınca giyebilmek içinde iç çamaşırı ve kıyafet alıp hepsini kucaklayıp tekrar banyoya ilerledim. Kapının açık olduğunu görünce Jeremy geri gelmeden hızla girip arkamdan kapattım. Elimdekileri dolabın içine atıp kapıyı kilitledim. Dolmuş küvetin musluğunu kapatıp içine girdim ve oyalanarak duşumu yaptım.

~~~

Boy aynasından kendime bakıp az önce kuruttuğum için kabarmış saçımı ellerimle düzelttim.

(Çantayı yok sayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çantayı yok sayın.)

Ceketin önünü açık bırakıp banyodan çıktım. Karşımda yine sinirli bir Jeremy bulmayı beklemediğim için şaşkınlıkla geri adım atıp gülmeye başladım. "Sağol El sayende banyo yapamadım." Gülmeyi kesip üzgünmüş gibi masumca bakmaya başladım. "Jenna teyzemle konuştum çabuk gelin kahvaltıyı birlikte yapalım diyor." Başımı aşağı yukarı salladım. "Sen gir hemen banyoya ben de çantama bir kaç eşya koyacağım." Kapının önünden çekilip odama ilerledim. O sırada çalan zil ile yönümü değiştirip merdivenlerden aşağıya indim. Kapıyı açtığımda gülmeye başladım. "Siz ne yapıyorsunuz burada." "Çok sevgili arkadaşımızı haftasonu da özleriz diye peşine takılmaya geldik." Caroline'nin söylediği ile gülüp hepsine sırayla sarıldım. Caroline, Matt, Bonnie, Tyler hepsi buradaydı ve benimle gelecek olmalarından mutluydum.

Hepsi eve girdiklerinde salonda Jeremy'i beklemeye başladık. "İyi ki geldiniz. Ben de iki gün boyunca sıkılmamış olurum." Tam yanımda oturan Bonnie kolumu sıvazlayıp gülümsedi. "Yalnız değilsin biz hep buradayız ama sen aramayı unutuyorsun." Gülerek Bonnie'ye sarıldım. Aklıma gelen şey ile ayaklanıp salonun kapısına yöneldim. "Çantamı hazırlamayı unuttum hemen geliyorum." Odadan koşarak çıkıp merdivenlerin başına gelince tekrar çalan zil sesi ile durup salona ilerledim. "Birini mi bekliyorduk." Caroline ayağa kalkıp gülümseyerek ellerini çırptı. "Evet iki yakışıklı kardeş iki gün bize eşlik edecekler." Ağzımı şaşkınlıkla açıp gözlerimi ard arda kırpıştırdım. "Yok artık ciddi misin." Caroline gülerek yanıma gelip koluma girdi. "Hem de nasıl. Rica ettim geldiler." Kolundan çıkıp hızlı adımlarla kapıya ilerledim. Derin nefes alıp verip kapıyı açtım. "Hoşgeldiniz." Damon her zamanki gibi sapıkça gülümseyip göz kırptı. "Hoşbulduk." Diyen Stefan'a gülümseyip kapının önünden çekildim. İkiside girince kapıyı kapatıp arkamı döndüm.

Döner dönmez Damon ile burun buruna gelince irkilip kendimi kapıya yapıştırdım. "Dedik ki iki gün Elena'sız nasıl geçer. Caroline da çağırınca takıldık geldik." Her kelimesinde biraz daha yaklaştığı için ellerimi göğsüne koyup daha fazla yaklaşmasını kendimce önlemeye çalıştım. "Çok iyi yapmışsınız." Üzerimden çekilip geri adım attı. "Evet seni tek gönderemezdik. Eee nereye gidiyoruz." "Teyzemin yanına, göl evimizde kalıyor. Her hafta sonu giderdik. Ailem ölmeden önce. Bizde geleneği sürdürüyoruz. Hem bize değişiklik oluyor hem de Jenna teyzem iyi olduğumuzu kendi gözleri ile görüyor." Gülümseyip baş parmağı ile önüme gelmiş saçlarımı okşadı. "Herkes mutlu, ne güzel."
Sonunda geri çekilip arkasını dönüp salona ilerleyince rahat bir nefes verdim. Omuzlarımı silkip peşinden salona girdim. "El hazırsan çıkalım mı?" Jeremy'i onaylamak için başımı aşağı yukarı sallayıp evden çıkmak için hazırlandık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son'umHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin