______________________________________
jung hoseok
@junghope"szia! valószínűleg az én üzenetem is oda kerül a sok rajongói üzenet közé, de én nem emiatt kerestelek meg. nemrég azt hiszem, téged láttalak az álmomban. szokatlan volt, mert a lakótársam azt mondta, hallotta hogy zokogtam éjszaka, de nem emlékszek mi történhetett. remélem elolvasod a kis üzenetem, ha esetleg reagálnál is rá, hálás lennék. üdv. my."
kézbesítve
11:34
______________________________________elküldtem a levelemet a fiúnak, remélem, hogy felkelti a nem túl sablonos üzenetem az érdeklődését.
ekkor belépett Jimin a szobába:
-hallod Yoongs, ne beszéljek a sráccal vagy nem beszélsz vele te? szívesen megadom az elérhetőségét.- kérdezte.
-megőrültél? tuti nem válaszolna nekem, bolondnak hinne, egy srácnak akinek bejön.- mondtam.mikor ez a mondat kijött a számon még én is elcsodálkoztam magamon. hogyan jutott eszembe, hogy akármilyen fiú is bejöjjön nekem? hisz eddig csak barátnőim voltak..
eltelt pár nap, unalmas, monoton hétköznapok voltak mígnem felvillant az értesítés.
@junghope felhasználó tweetelt.
talán észreveszi az üzenetemet is, ha ennyira aktív, sorra kedveli a posztokat.
vártam egy darabig, de semmi nem történt, mivel estefelé volt már az idő, úgy döntöttem elmegyek sétálni.
-hé te, merre mész? talán a fiúcskához?- kérdezte Jimin.
-hülye vagy? miért mennék? hisz nem is ismerjük egymást.- mondtam leplezve a lehető legtöbb érzelmem.
-még nem ismeritek egymást! ugyanis nemrég válaszolt, mondta, hogy szívesen megismerne téged.- mondta nyugodt hanggal.nem tudtam mit kéne reagáljak, szóval csak egy "rendben" jött ki a számon.
-amúgy sétálni megyek, nincsen kedved jönni?- kérdeztem meg lakótársamat aki a kanapén pihent.
-rendben, felöltözök, egy perc és mehetünk.amíg ő bement a szobába keresni egy inget és egy hozzá illő nadrágot addig én lecsekkoltam a telóját, kíváncsi voltam hogyan vette rá Hoseokot arra, hogy megismerjék egymást. amint beléptem a telefonjába egy beszélgetés fogadott;
______________________________________hobi<3
csá bro, hallod, lakótársam veled álmodott, szerintem odavan érted. nem beszélnél vele? talán az eseted is lenne!
heloo, hát nem is tudom, lehet róla szó. körülírod hogyan néz ki? este lehet írok neki.
persze, kis szőkeség, kb egymagasak vagyunk, 26 éves, full topnak tűnik iF yOu KnOw WhAt I mEaN.
na na na, ne szaladjunk ennyire előre, de akkor este megkeresem Twitteren.
rendben, majd mesélj.
nem is kérdés.
látta: 16:07
______________________________________
amint a beszélgetés végére értem Jimin kilépett az ajtón, ijedtemben majdnem eldobtam a telefonját.-na megvagy? mehetünk?- néztem rá, hogy ne legyen alkalma rákérdezni, mitől ijedtem meg.
-persze, nagyon jó, vedd fel azt.- biztattam őt.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
harbour; sope fanfic.
Фанфик"a zene, amitől megnyugszom, de egyidőben a szívem is hevesebben ver.. de nem annyira hevesen, mint mikor a szemeidbe nézek."- mondtam félénken.