mire hazasétáltunk teljesen besötétedett, egyik ablaknál sem lehetett fényt látni.
-mennyi az idő?- kérdeztem meg a szőke alacsony fiút.
-azt hiszem, 10 óra körül, várj megnézem.- mondta, majd előkapta a telefonját farzsebéből.amint a készülék gombját megnyomta nem csak az idő, hanem egy üzenet felirata is látszódott.
______________________________________
@junghope: szió, hallod, a srác nem szingli?
______________________________________-ömm igen, 10 múlt.- szólt ijedten, mert látta, hogy észrevettem az értesítést, de a kínos pillanatok elkerülése miatt inkább nem hoztam szóba.
felmentünk a lakásunkba, gyorsan főztem egy teát, mert nagyon átfáztunk. nem nagyon akartam Jiminnel egy helyen lenni jelenleg, mert elég sokszor kerülhettem volna kínos helyzetbe.
-bemegyek a szobámba, most van ötletem a következő dalomhoz.- mondtam a fiúnak, aki éppen el volt foglalva a tv kapcsolójával.
-rendben, majd azért még kijössz ma?- válaszolt.
-nem hiszem, nagyon késő lesz már, de ha lesz időm akkor ígérem, itt leszek.- mondtam mosollyal követve.nos, az igazat megvallva, eszemben sem volt jelenleg az írás, azt remélve sétáltam el a szobámig, hogy nekem is jött egy értesítésem a fiútól. lenyomtam a kilincset, összefontam ujjaimat és felemeltem a laptopomat, letettem a forró italomat, majd beültem az ágyamba. tekintetem azonnal az értesítéssorra terelődött, először nem is hittem el amit látok.
@junghope: szia baba.
nem is ismerem, de azt mondta nekem, hogy baba. most nekem is hasonló képpen kellene válaszolnom neki?- tettem fel a kérdést magamnak.
@yungki: szióka szépfiú.
a zöld pötty hirtelen felvillant a híres srác neve mellett, elérhető lett azonnal, miután írtam. lehet várta a válaszom.. vagy csak elfogult lennék?
@junghope: milyen napod volt törpi?
@yungki: nem vagyok törpe, hé.. amúgy jó volt, na és neked?
@junghope: jó volt, reméltem, hogy majd tudunk még beszélni, lenne egy kérdésem.
@yungki: mondd nyugodtan.
látta:23:04eltelt egy kis idő mire válaszolt, az örökkévalóságnak tűnt, pedig csak fél órát volt távol a srác, mint utólag kiderült, lezuhanyzott.
@junghope: bocsánat, gyorsan lezuhanyoztam, mostmár a tiéd vagyok.
@yungki: rendben, na és mi a kérdésed?
@junghope: nos, szeretnélek megismerni személyesen is, szóval.. ha nem lenne ellenedre elmehetnénk a héten valamerre.
mikor az üzenetének a végére értem azt vettem észre, hogy borzalmas tempóban ver a szívem. remegő kézzel válaszoltam:
@yungki: örülök, benne vagyok. neked mikor lenne jó?
@junghope: azt hiszem, a holnap megfelel, neked is oké?
@yungki: nekem bármelyik nap jó. holnap hol, hánykor?
@junghope: Jimin barátodat jól ismerem, mi lenne ha elmennék érted délután 4-5 tájékán?
@yungki: rendben, akkor nálunk 4.
@junghope: rendben, de most szerintem elköszönök, hogy holnap a legjobb formámat hozhassam neked maci.
@yungki: rendben, szerintem én is lefekszek.
@junghope: de sajnos nem mellém, jami.
@yungki: na tényleg jóéjt.
@junghope: muszáj volt, na. jóéjt baba.
elköszöntünk egymástól. igaz, még éjfél sem volt, de nem mentem ki Jiminhez, tényleg lefeküdtem aludni, hisz a holnapom elég érdekes lesz, bevallom, kicsit félek is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
harbour; sope fanfic.
Fanfic"a zene, amitől megnyugszom, de egyidőben a szívem is hevesebben ver.. de nem annyira hevesen, mint mikor a szemeidbe nézek."- mondtam félénken.