မယ္ေတာ္ႀကီးေရာက္လာၿပီထဲက အမတ္ေတြဟာေ႐ွာင္က်န္႔ေပၚ ကလန္႔ကဆန္လုပ္ခ်င္လာၾကတယ္ ...
နန္းတြင္းတခုလံုးမယ္ေတာ္ႀကီးလူေတြဆိုေပမဲ့ ေ႐ွာင္က်န္႔မွာစစ္အာဏာ႐ွိသည္အတြက္ မထိပါးရဲၾကေပး ....
လ်ိဳစစ္သူႀကီးသည္ ေ႐ွာင္က်န္႔အတြက္သစၥာအ႐ွိဆံုး သူတေယာက္ျဖစ္သည္ ခုဆိုဝမ္ငယ္ဆနၵအတိုင္း လ်ိဳစစ္သူႀကီးထံ စစ္ပညာသင္ယူေလသည္...
လ်ိဳစစ္သူႀကီးအားတဲ့အခ်ိန္ ဝမ္ငယ္အာသင္ၾကားေပးေလသည္ ေလ့က်င့္ကြင္းမွာသင္ၾကားရန္အဆင္မေျပမူေၾကာင့္ ဝမ္ငယ္အတြက္ဥယ်ာဥ္တခုခး်ီျမ့င့္ထားေလသည္ ဝမ္ငယ္ဟာေနမေကာင္းျဖစ္ၿပီထဲက ေ႐ွာင္က်န္႔အာကပ္ခြၽဲတတ္လာသည္ အျမဲတေကာက္ေကာက္လိုက္ေနတတ္ေသးသညိ ....
ခုလဲၾကည့္ စာၾကည္ေဆာင္မွာေ႐ွာင္က်န္႔စာဖတ္ေနသည္ကို ေဘးမွာတကုပ္ကုပ္နဲစာလႊာေတြကို ႀကိဳးၾကာငွက္ပံုစံေခါက္ေဆာ့ေနေလရဲ႕"အ႐ွင္မင္းႀကီး သမားေတာ္အားစုဝင္ခြင့္ေတာင္းေနပါတယ္"
အျပင္ကအထိန္းေတာ္ႀကီးအသံေၾကာင့္ ေ႐ွာင္က်န္႔ဝမ္ငယ္အာ ေငးေနရာမွလန္႔သြားမိ....
"ဝင္ခဲ့ခိုင္းလိုက္ပါ"
တံခါးဖြင့္သံအတူဝင္လာေသာ သမားေတာ္အားစု
္႐ႇွႉိက္ႀကီးရႉိက္ငယ္မ်ားအား ေဖာ္ၾကဴးထားဝတ္႐ုံပါးလႊာေလေတြက အထဲထိထိုးေဖာက္ျမင္ေနရသည္အတြက္ ေ႐ွာင္က်န္႔အၾကည္လြဲလိုက္ၿပီ ဝမ္ငယ္ဘက္ၾကည့္လိုက္ေလသည္....
က်စ္....ခေလး႐ွိေနတာကို"အ႐ွင္မင္းႀကီး ဂါဝရျပဳပါတယ္"
"ထပါ သမားေတာ္အားစု ဘာကိစၥ႐ွိလို႔လဲ"
"အ႐ွင္မင္းႀကီးအတြက္ အားစု႐ွားပါးေဆးျမစ္ေတြနဲ အားေဆးေဖာ္စပ္ထားပါတယ္ သက္လံုအားေကာင္းေစၿပီ ေယာက်ာၤးသာေတြအတြက္ အလြန္ေကာင္းမို႔တဲ့ေဆးပါ"