part 10

5.6K 473 8
                                    

ရိ​ေပၚအကို​ေတာ္​​ေျပာတာ​ေတြ ျပန္​စဥ္​းစာ​ေနမိတယ္​ အကို​ေတာ္​ကအ႐ွင္​ကိုငယ္​ငယ္​ထဲက ​ေစာင္​့႐ွာက္​လာတာ ...
သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​က အမ်ားျမင္​မွာအၾကင္​လင္​မယားျဖစ္​​ေပမဲ့ အကို​ေတာ္​က အ႐ွင္​အ​ေပၚညီတ​ေယာက္​လို႔ဘဲ အ႐ွင္​ကလဲအကိုတ​ေယာက္​လိုဘဲတဲ့ ရိ​ေပၚကိုအ႐ွင္​ကျမင္​ျမင္​ခ်စ္​မိလို႔ အကို​ေတာ္​ကရိ​ေပၚကိုနန္​းတြင္​း​ေခၚလာတာတဲ့
အ႐ွင္​အ​ေပၚပြင္​့ပြင္​့လင္​းလင္​းဆက္​ဆံလိုရတယ္​ အကို​ေတာ္​​ေပၚအားနာ​ေနစရာမလိုဘူး အကို​ေတာ္​ဘဝမွာညီ​ေတာ္​ကအ​ေရးႀကီးဆံုးဘဲ ဒိလိုဘဲတိုင္​းျပည္​မိခင္​​ေနရာခံယူထား​ေပမဲ့ အ႐ွင္​ဟာသူအတြက္​ညီ​ေတာ္​တ​ေယာက္​လိုဘဲ....

ရိ​ေပၚက​ေရာ အ႐ွင္​​ေပၚဘယ္​လိုခံစားရလဲ       ဟင္​့အင္​း သူမသိဘူး ဒါ​ေပမဲ့သူအ႐ွင္​ကို​ေတြ႔ရင္​ရင္​ခုန္​တယ္​ တရက္​မ​ေတြ႔ရရင္​တမ္​းတ​ေနမိတယ္​ သူရဲ႕ဂ႐ုစိုက္​မူ​ေတြသူရဲ႕အျပံဳး​ေလ​ေတြမွာ​ေပ်ာ္​​ေမြ႔တယ္​လို ခံစားရတယ္​ အ႐ွင္​သူအတြက္​ ပထမဆံုးခံစားခ်က္​​ေတြျဖစ္​​ေပၚတဲ့ သူပါ.....

"အ႐ွင္​မင္​းႀကီး ​ေလ်ာက္​တင္​စရာ႐ွိပါတယိ"

"ဘာျဖစ္​တာလဲ ဝမ္​နင္​း "

"မိဖုရား​ေခါင္​းႀကီး ျပန္​​ေရာက္​​ေနၿပီ"

"ဘာ!! မယ္​​ေတာ္​ႀကီးကဘယ္​လိုလုပ္​"

"​ ဟုတိပါတယ္​ အ႐ွင္​မင္​းႀကီး နန္​း​ေဆာင္​​ေရာက္​​ေနၿပီလိုၾကားတယ္​ "

"ၾကင္​ယာ​ေတာ္​ကိုသြား​ေခၚလိုက္​​ေလ မယ္​​ေတာ္​ႀကီးအ​ေဆာင္​သြားႏွင္​့မယ္​"

"အမိနိ႔အတိုင္​းပါ"

​ေ႐ွာင္​က်န္​႔စိတ္​ထဲ ​ေလးလံ​ေနသည္​ ​ေ႐ွာင္​မင္​းႀကီး နတ္​ရြာစံၿပီ​ေနာက္​ ဖိဖုရား​ေခါင္​ႀကီးသည္​ တရားက်င္​့ၾကံဖို႔ထြက္​ခြာသြားတာ ၁၀​နွစ္​ေတာင္​႐ွိၿပီခုမွ ႐ုတ္​တရက္​ႀကီးျပန္​​ေရာက္​လာတာ ဘာ​ေတြၾကံစည္​ခဲ့ျပန္​ၿပီလဲ.....

မယ္​​ေတာ္​အ​ေဆာင္​​ေ႐ွ႕​ေရာက္​တာနဲ အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီးအာ အ​ေၾကာင္​းၾကားခိုင္​းလိုက္​သည္​

ROYAL CANDIDNESS (COMPLETE)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora