5

1.1K 35 3
                                    

Gumciaczki przepraszam :(
Nie było tak długo rozdziału :'(
Jestem okropna
Ale na moje usprawiedliwienie mam to że miałam dużo zaległości i kilka komplikacji technicznych :(
Jeszcze raz przepraszam.

**************************************

Harry ruszył do kochanego Hogwartu.
Nie liczył tam na ciepłe powitanie, chyba że Ron i Hermiona znowu będą bawić się w ,,przyjaciół wybranca" żałosne....
Potter już dawno zdał sobie sprawę że jego ,,przyjaciele" byli z nim tylko z przymusu a w przypadku Rona - sławy.
Ron zawsze zazdrościł Harremu, wszędzie gdzie tylko Potter się pojawiał była sensacja
,,Harry Potter co zamawia w barze? Piwo kremowe zwykłe czy może z imbirem?"
Takie nagłówki pojawiały się często w gazetach które próbowały się ,,wybić" na popularności CHŁOPCA-KTÓRY-PRZEŻYŁ.

Harry nawet nie zauważył kiedy był już w Hogwarcie.
Dziwne było tylko dlaczego Ron i Hermiona jeszcze nie zaczęli mu się podlizywać.

Nagle Harry usłyszał cichy głos.

- Co się stało małej Zobbie?
- Kim jesteś i co robisz w mojej torbie?!- syknąl Harry do małego wężyka znajdującego się na dnie jego torby.
- Zobbie nie wie... Pan mówił Zobbie że zostanie prezętem młodego mówcy
- Kto to Zobbie?
- Zobbie to ja!- syknął wąż z wyraźnym oburzeniem.

Na tym zakończyła się rozmowa.

Harry przez całe lato zastanawiał się nad zmianą domu... Postanowiłll zaryzykować i pozwolić aby tiara przydzieliła go jeszcze raz.
   
Gdy tylko przekroczył progi Hogwartu od razu udał się do gabinetu dyrektora.
Zaczął wymieniać wszystkie słodycze i owoce jakie tylko znał aż w końcu los się nad nim ulitował. Dumbeldore właśnie wychodził że swojego gabinetu.

- Witaj mój drogi chłopcze. Co cię do mnie sprowadza?
- Dzień dobry panie dyrektorze. Chciałbym omówić pewną kwestię.
- Więc zapraszam do środka. ,,balonowe kałamarnice".- na takie hasło Harry w życiu by nie wpadł.
- Jaka to kwesta chłopcze?
- Chciałbym zmienić dom...
- Że c...co???
- Chcę zmienić dom, w moim nie czuję się odpowiednio.
- Oczywiście rozumiem, będziesz jutro ponownie przydzielony.

**************************************

NIE BYŁO SPRAWDZANE!!!

(prawie) NIETYKLANYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz