6

1K 31 10
                                    

Cześć gumciaczki ;3
Pierwszy raz nie mam wam nic do powiedzenia ;-;
Więc miłego czytania B3

**************************************

Jeszcze tego samego dnia dyrektor wygłosił swoją ,,mowę" która jest tak nudna że autor jej nie napisze ;)

Po mowie dyrektor WRESZCIE przystąpił do ceremonii przydziału.
Po przydzieleniu pirwszorocznych Drops wygłosił kilka nakazów i zakazów bla bla bla.

- Jednak w tym roku mamy jeszcze jednego ucznia który prosił o ponowne przydzielenie, PANIE HARRY POTTER zapraszamy.

Po sali przeszło kilka okrzyków zdziwienia, złości czy niedowierzania.
Harry spokojnie podszedł do tiary a zdziwiona McGonagall założyła mu ja na głowę.
Harry usłyszał głos w swojej głowie:

- Harry Potter, jak miło pana znów widzieć.
- Witaj tiaro.
- Już wiem gdzie cię przydzielić chłopcze, kilka lat temu jeszcze pasowałeś do Griffindoru, ale teraz? Absolutnie nie.

-SLYTHERIN!!!- po sali rozległy się brawa od stołu Ślizgonów i kilka oznak oburzenia i złości zwłaszcza od stołu Gryfonów.

Po ceremonii Harry udał się do swojego nowego pokoju, mieszkał razem z Draco Molfoyem, Vincentem Crabbem, Gregorym Goylem. Nie aż tak źle Harry odkąd dołączył do ,,ciemnej strony" zastanawiał się nad zaprzyjaźnieniem z Draco.

- Wtaj Potter. - Młody Malfoy jak zwykle nie miło zaczął.
-Miło cię widzieć Malfoy. Słuchaj nie chcę się z tobą kłócić, ani wogule mieć w tobie wroga. Myślę że nie jesteśmy już tym i samymi jedenastolatkami.
- Cóż Potter nie ukrywam że się tego nie spodziewałem... Ale oczywiście możemy zostać przyjaciółmi... Harry?...
- Cieszę się Draco.

Od tego czasu minęło kilka miesięcy Harry i Draco zaprzyjaźnili się ze sobą.  Ron stał się egoistą, homofobistą i zazdrośnikiem. Hermiona zerwała z Ronem i została dziewczyną Draco. 
Ginny została ,,dziewczyną" Harrego żeby przykryć jego związek z Tomem, ona jako pierwsza się dowiedziała o Harrym i Tomie oraz prawdziwym celu ,,ciemnej strony".
Tom w tym czasie udoskonalić więź jego z Harrym i teraz mogą że sobą rozmawiać w ,,myślach" oraz jeden może patrzeć oczami drugiego i na odwrót.

**************************************

Hejka
Co myślicie o Draco x Hermiona ?
A Harry x Ginny ?
Nie.
NAJLEPSZE TO TOM X HARRY KONIEC KROPKA.
Podczas pisania tego miałam lekcje on line.
Pani nam dała test którego się nie da rozwiązać XD Kto też tak ma?

(prawie) NIETYKLANYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz