Özel Bölüm 5

1.2K 75 21
                                    

Düğün günü;

"Ya Begüm çok güzel oldun?"

Kızlar gözleri dolu dolu bana bakıyordu. Zaten bir posta annem ve teyzemden duygusallık almıştım şimdi sırada kızlar vardı.

"Zaten annem ve teyzem yeterince ağladı bir de siz başlamayın."

"Bence seni görünce limonun çok beğenecek."

Elif'e katıldığını belirten cümleleri sıralamıştı kızlar.

Üstü dantel gelinliğimle çok güzel olmuştum. Bu gelinliği bulana kadar kızlarla canımız çıkmıştı. Bir sürü gelinlik denemiş en son bu gelinlikte karar kılmıştım. Gelinlik seçme işi gerçekten çok zahmetliydi.

"Hakan ne zaman gelecek ki?"

"Bilmiyorum gelir birazdan. Çok heyecanlıyım İrem."

"Sakin ol Begüm."

"Demesi kolaydı."

"Cidden inanamıyorum. "

"Neye inanamıyorsun Elif?"

"Anonim hikâyenin evlilik ile bittiğine."

"Ben asıl aramızda ilk Begüm'ün evlendiğine inanamıyorum. "

İrem gerçekten haklıydı. Aramızda belki son evlenecek kişi ben olabilirdim ama Hakan gibi birini bulunca kaçırmayayım dedim.

Biz muhabbet ederken gelin odasının kapısı çalındı.

"Ay galiba limonum geldi."

"Tamam biz çıkalım o zaman o girsin."

Kızlar kapıya doğru giderken ben arkamı döndüm. Bakalım beni görünce ne tepki verecekti.

"Kızlar çekilin artık kapıdan."

"Enişte belki çekilmemiz için teşvik gerekiyordur."

"Burada da mı para vereceğim İrem. Zaten soydunuz soğana çevirdiniz. "

"Tamam bu seferlik çekilelim İrem."

"Sen Elif'e dua et enişte. "

Kızların konuşmasına tepki vermedim. Onlar görürlerdi. Onların düğününde eniştelerin benden çekeceği vardı. Limonuma az eziyet etmediler.

"Önünü dönmeyecek misin?"

"Dönsem mi acaba?"

"Dönmek için para mı vermem lazım. Cidden param bitti düğün sayesinde. "

Bu lafından sonra ona doğru döndüm.

"Cidden bir romantizm yaşatmıyorsun Hakan."

"Oha çok güzel olmuşsun lan."

Elalemin sevgilileri ağlayarak tepki veriyordu benimki oha ve lan diyerek.

"Sana boşuna limon demiyorum ben."

"Ne yapayım seni görünce bu tepki verdim."

Yanıma iyice yaklaştı ve elimi tuttu.

"Gerçekten çok güzel olmuşsun. Yani cümleler yetmezmiş gibi hissediyorum senin güzelliğini anlatmaya. İyi ki bana mesaj atmışsın. İyi ki saçma bir anonim hikayesinin kahramanı olmuşuz."

Galiba ben eridim. Cidden bu adamı saklama kabına koyup buzdolabına atmak istiyordum hep böyle güzel kalsın diye.

"İyi ki limonum."

"Bu lakap hiç eskimeyecek değil mi?"

"Asla."

...

Begüm'ün gelinliği

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Begüm'ün gelinliği.

limon / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin