~4~

76 6 0
                                    

*JENO*
O las acolo si plec . Conduc de vreo 10 min dar parca imi pare rau ca am lasat o acolo . Ce naiba i cu mine. Ea a vrut sa se dea jos , plus ca bagajele ei sunt inca in masina . Brusc  deodată incepe sa ma intepe inima . Ce naiba am acum doar nu imi oare rau pt ea. Mai conduc putin si pana la urma intorc brusc masina si ma duc sa mi iau fata  . Fata?? Dmn nu ca o iau razna . Ajung in locul unde am lasat o si o vad ca sta intinsa pe iarba uitandu se la cer. E chiar frumoasa,  pacat ca i din familia Park . Iar am inceput, ce drq e cu mine?🤦‍♀️ Ma dau jos din masina si pa pun in dreptul ei . Vad ca spune nimic asa ca o iau in brate si o bag in masina . Daca nu ma feream imi luam un pumn in fata . Pana la urma a stat liniștită .

*LILI *
Dupa ce ma urca in masina,  stau in spate uitandu ma pe telefon.  Nimic nu mais spuneam.  Am ridicat privirea sa vad ce face si  am vazut ca se uita la mine in oglinda. Cand l am vazut ca se uita am lasat capul in jos si mi am continuat ce faceam înainte. 
Dupa o ora suna sora mea.

<convorbire telefonică >
Adita:buna suri ,ce faci?
Eu:uite bine , stateam pe telefon
Adita:Pai si Jeno ce face?
Eu:Conduce ce sa faca si el
Adita:esti bine?
Eu:CUM DRACU SA FIU OK DACA TU M-AI MINTIT??? CICA " SA STAI ACOLO JUMATE DE ORĂ CA SA L SPERII PE HAECHAN " DMN VUM NAIBA TE-AM PUTUT CREDE?????!!!!
Jeno auzind ce vorbesc cu sora mea a inceput sa rada.
Adita: scuze Lili dar chiar trb sa mergi cu el ca   sa...
Eu:nu mai conteaza acum dc ați facut asta , spune mai bine cine mai este in vacanta asta?
Adita:pai eu , Haechan,  tu ,Jeno ,Chenle, Renjun, Jisung si Jaemin .
Eu: pof...
Adita:a da si o sa stam intr o vila cu totii. Parintii nostrii ne-au inchiriat una frumosa sa stii😁
Eu: haha ce veste buna ce sa ti spun
In timp ce vorbeam cu sora mea Jeno se uita ciudat la mine.
Eu:suri stai putin
Adita: okok
Jeno: Lili... avem o problemă
Eu: Ce e?
Jeno: am ramas fara benzină
Eu: Acum ce facem?
Jeno: e un hotel aprope , ne cazam in seara asta acolo si maine plecam
Eu: okok
Adita: ce s a întâmplat?
Eu: am ramas fara benzină si o sa ne cazam in seara asta la un hotel din apropiere. 
Adita: uuuuuuu aveti grija heheh😈😂
Eu:yaaaaaa taci ca nu i nmc . Hai pa
Adita: paaaaa

<convorbire încheiată >
Eu: ce te uiti asa?
Jeno: am auzit tot 😂
Eu:n-ai auzit nimic 😶
Jeno: hai ca am ajuns
Coboram din masina ne cazam ai eu dupa jumate de ora realizez ca o sa dormim in acelasi pat .
Intram in camera facem repede un dus si ne punem sa dormim.

WAR or LOVE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum