Eu:este.... trb sa mergem acum la baieti.
Adita:yaaaa dc ma fierbi , spune cine e?
Eu: o să-ți spun acolo , haide
Dupa ce ajungem la casa lui Haechan, normal ca toti mi-au pus o mie de intrebari.
Eu:deci gata , intrebarile voastre ma înnebunesc.
Jeno: Lili spune ce se întâmplă ?
Eu:azi cand m-am dus la cumparaturi , la întoarcere am dat peste un om . Fata lui mi s a parut foarte cunoscuta. La inceput nu mi am dat seama dupa cand am ajuns acasa stiam cu cine seamănă. De fapt stiu cine e
Ei:CINE?
Eu:barbatul misterios din poza bunicilor noștri
Jeno:adc acel barbat cu care s-au certat ei?
Eu:da
Adita:si ce i cu asta ?
Eu: pai i a cazut stick-ul asta. Haideti sa vedem ce este pe el .
Haechan:nu se poate asa ceva , omul asta ....
Jisung: asta e filmarea de la incident. Au fost camera de supraveghere acolo si el a luat înregistrările ca sa nu ramana urme.
Eu: in tot acest timp noi am crezut o minciună, cand, adevăratul criminal e omul asta.
Jeno:trb sa ducem asta la politie
Eu:nu , inca nu . Sigur si a dat seama ca l a scapat si eu il am . Trb sa facem un plan ca sa l ascundem ca dupa sa l facem public in tot orașul. Trb sa l prindem si dupa sa facem public. Daca facem asta inaite , poate sa fuga si nu l mai prindem .
Chenle: Lili are dreptate , ne trebuie un plan bun .
Renjun: fetelor, ramanem toti aici in seara asta daca e .
Haechan:nici nu se pune problema plus ca ai mei m-au sunat si vor sta acolo mai mult timp . Pana terminăm asta stam toti aici.
Eu:si parintii nostrii?
Adita: am vorbit cu ei cand erai tu plecata si vor întârzia mai mult . Sunt la aceeași sedinta cu parintii lui Haechan. Stau acolo cam jumate de an .
Ies putin pana afara ca sa iau aer si il vad pe Jeno ca vine spre mine.
Jeno: ce faci aici?
Eu:ma gandesc la tot ce s a intamplat pana acum
Jeno:Lili trb sa ti spun ceva. Stiu ca nu i momentul potrivit dar trb sa ti spun
Eu:ok spune
Jeno: te plac! Esti o persoană minunata chiar esti genul meu si genul de fata pe care il vreau alaturi de mine pt totdeauna
Eu : eu...
Jeno: chiar daca nu simti la fel eu tot te plac si chiar daca tu nu ma placi acum sau nu vrei o relatie, o sa te astept pana o sa fii gata . O sa te aștept pana iti vei deschide inima catre mine , chiar daca asta inseamna sa astept toată viața.
Eu: Jeno eu ....si eu te plac si nu i nevoie sa ma aștepți ☺️
Se apropie de mine ,imi lasa un mic pupic pe buze si pleaca .
Am ajuns acasa de vreo jumate de ora. Imi iau cateva haine si ies pe usa. O inchid cu cheia si cand ma intorc sa plec spre casa lui Haechan cineva imi pune ceva la gura si nasa si din momentul ala totul devine negru in fata mea.*Din perspectiva domnului misterios"
Eu:ahhhh dracoasa aia mica. Sigur ea a luat stick-ul . Trb urgent sa il iau inapoi .
B1: sefu am gasit fata
Eu: duceti va si aduceti o aici , ACUM!!
B2: am inteles.*ADITA*
Au trecut 2 ore de cand Lili a plecat sa si ia niste haine de acasa. Incep sa ma ingrijorez. Stand pe canapea cu baietii primesc un mesaj .
•••••
"Daca mai vreti sa va vedeti prietena, dați-mi stick-ul . Daca nu l aduceți nu l mai vedeti"••••••
Eu: baieti...
Haechan:da?
Eu: am primit asta .
Dupa ce citesc si baietii mesajul....
Jeno: il omor , nenorocitul
Jisung: ce facem acum ??
Adita: nu i putem da stick-ul , daca o facem pierdem tot .
Jaemin:stick-ul pe care au pus filmarile nu poate fii facut din el alte copii
Adita: am incredere in sora mea , o sa reușească. 😭
Chenle:Adita nu mai plânge, Lili o sa reușească.
Jeno:baieti ce ma fac??😭
Haechan: suntem aici . E fata puternică. O sa reușească ea........💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞