~12~

65 7 0
                                    

•dupa 2 ani•

*LILI*

Baiat:te rog , lasa ma sa traiesc . Am o familie.
Eu:da mi documentele  . Nu e treaba mea sa hotărăsc daca sa traiesti sau nu. Stiu ca sunt la tine. Nu e vina mea ca ți-ai bagat nasul unde nu trebuie. Seful stie ca le-ai luat. Deci iti spun cu frumosul sa mi le dai , astfel...o sa mori
Baiat:te rog , se vede ca esti tanara. Am o familie care ma asteapta acasa. O sa ti dau documentele, sunt in birou pe masa. Tu nu ai o familie?
Eu: am avut ...
Baiat: el , baiatul de acolo le-a luat si mi le-a adus mie.
Ma apropii de celălat baiat si iau documentele de pe birou . Il las pe barbatul acela sa plece la familia lui . Ma apropii de mai mult de baiatul care a furat documentele.
El: te rog....nu trage
Eu: da ??? Cine te a pus sa faci asta?
El: nnnnu ssstiu...
Eu:pai vezi tu , in viata viitoate ai grija ce mai faci.
Si il impusc pe loc .

•in companie•

Eu: domnule Kim , v am adus documentele
Kim: ohhh draga mea, ai crescut asa de mult si ai invatat atat de multe. Acum stiu sigur ca am facut alegerea corecta si ai facut alegerea corecta.
Domnul Kim , de la acel incident de acum 2 ani, mi-a fost alaturi. Atunci a spus ca ma va invata sa trag cu pistolul si sa ma bat. Chiar s a tinut de cuvant. Totusi astept ziua cand o sa pot sa ma razbun pe el. Pana atunci o sa ma fac ca sunt cea mai buna "mana dreaptă ".
Kim: Lili am o veste pt tine
Eu:spuneți,  ce veste?
Kim: ne întoarcem in Coreea
Eu: dc????
Kim:cineva de acolo ne a înșelat.  I-am dat multi bani insa nici acum nu ne-a dat banii. Trb sa merg eu personal acolo si te voi lua si pe tine
Eu:dar dc?
Kim: pai cine vrei sa scape de el dupa ce i-au banii?
Eu:mbine vin. A da , cand plecam?
Kim: peste 2 ore
Eu: CEEE???DC NU MI-AI SPUS MAI DEVREME???
Kim:pai ți-am spus acum
Eu:offfff bine. Ma duc sa mi fac bagajele si vin aici , ok?
Kim: da copila mea
Dupa ce ajung acasă imi fac bagajele si ma intorc inapoi la companie. Zborul a durat 10 ore.

•in Coreea•

Eu: deci cand mergem sa l omoram?
Kim: stai asa , doar ce am ajuns. Nu vrei sa te plimb si tu pe aici . N-ai mai fost orin locurile astea de 2 ani .
Eu: ba da . Atunci ...eu ies sa ma plimb
Kim: ai grija=))(
Eu:normal
Ca prima iesire in Seul dupa 2 ani , m am hotarat sa ma duc la un restaurant sa manac. Intru in restaurant ma asez la o masa si imi comand mancare. Înainte sa mănânc ,plătesc  tot ce am luat pt a nu mai sta dupa sa astept sa vina nota etc. Doamne ce dor mi-a fost de mâncarea coreeana. 

*JENO*
Timp de 2 ani am cautat o pe Lili, dar n-am dat de acel om nici pana acum .
Jisung: baieti de 2 ani tot incercam sa dam de ea si tot nu o gasim .
Haechan: e asa cum v am spus eu. Au plecat din tara.
Jaemin: sincer nu vreau sa fiu rau dar daca nu mai traieste?
Adita:nu se poate asa ceva . O simt aici *punand mana la inima* , simt ca aici , aproape dar nu o putem vedea.
Eu: stiu si eu simt la fel. Ea traieste sigur.
Chenle: sa mergem la un restaurant ca sa mancam si asa imi este foame. Vorbim acolo si vedem ce facem pe parcurs. 
Noi: da hai .

*ADITA*
De acum 2 ani , de cand omul acela a luat o pe sora mea, am tot încercat sa dam de ea , de acel om dar nimic . Imi e asa dor de ea, niciodată nu m am oprit din a crede ca ea treieste si ca o vom gasi intr o zi.

*LILI*
Termin de mâncat si ies pe usa dar ma lovesc de cineva. Rusinata ii cer scuze baiatului .
Eu: imi pare rau , n-am fost atenta
??: nu i nmc . E si vina mea
Imi ridic privirea si vad in fata mea 6 baieti si o fata. Iar baiatul peste care am dat era Jeno.  Doamne de cand nu i-am mai vazut . Daca eram ca inainte saream pe ei dar simt ura pt ei. Din cauza lor si a acelui stick am ajuns asa.

WAR or LOVE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum