~11~

72 7 0
                                    

*LILI*
Deschid ochii si vad ca sunt intr o camera urata si murdară.  Observ ca nu sunt acasa la mine dar nici acasa la Haechan.  Nu cunosc camera .
Eu: ahhh ce ma doare capul
??:S a trezit printesa
Eu: ccine sssunteti?...
??: nu ma mai cunoști?
Eu: dumneavoastra cumva sunteti cel peste care am dat ?
??: mai mai dar ai memorie foarte buna
Eu: ce caut aici?
??: unde i stick ul
Eu: ce stick
??: auzi papusa, nu ma lua pe mine cu"ce stick" stiu foarte bine cine esti .
Eu:poftim???...
?? : vrei si tu sa sfârșești ca si bunicul tau , batranul Park?
Eu: deci recunosti ca tu i-ai omorat pe amândoi,  dupa ne-ai facut sa credem o mare minciuna
??: mai mai mai, chiar esti deșteaptă. 
Eu:pruetenii mei o sa vina sa ma salveze,  nu vei scapa asa usor
??:stai putin. Am primit un mesaj de la surioara ta . Stii tu, i-am anuntat ca daca nu mi dau stick ul , nu te vor mai vedea niciodata.
Eu: nemernicule!!!
??: o chiar ai asa multa incredere in prietenii tai?
Eu: normal
??: vrei sa stii ce mi-a scris sora ta?
Eu:da..
??:"nu-ti vom da stick ul. Sora mea ramane acolo. Stick ul ramane la noi " draguta sora , ce sa zic😂
Eu: nu i adevarat asa ceva
??:citeste si tu daca nu ma crezi
Dupa ce citesc de 5 ori tot nu mi vine sa cred ce au putut face ei . M-au lasat pt un amarat de stick . Cu lacrimi in ochi ma uiti la barbatul din fata mea care radea .
??:ei draga copila ce sa zic , e o veste proasta , recunosc dar acum ai un singur lucru de ales . Cum ei nu mi dau stick ul ..
Eu :o sa ma omori???
??:nuuuu , in niciun caz . De azi inainte imi vei fii mana dreapta .
Eu:cum asa?
??: ma vei ajuta in alte misiuni de contrabanda, daca i nevoie sa omori pe cineva ,omori
Eu:eu nu stiu sa ma bat si nici sa trag cu pistolul
??:o sa te invat . Esti ucenica mea. De prietenii tai adc fostii prieteni ,doar te-au abandonat , o sa ne ocupam mai tarziu. Momentan nu ne fac probleme.
Eu:si...
??:a da. O sa plecam din țară peste 6 ore . Ai in valizele astea niste haine .
Eu:vad ca esti bine pregatit
??:normal , o data in viata am o ucenica ca si tine .
Dupa acea discutie totul avea sa inceapa. Noua mea viata ca si "mafiot" era la inceput . Acel domn m a invatat cum sa ma bat si cum sa trag cu pistolul. Trecuseră cam 2 luni de atunci,  barbatul care mi-a devenit profesor mi-a spua ca avionul cu care veneau parintii mei s a prabusit si ca acum sunt morti, la fel si parintii lui Haechan si Jeno.  Am avut cateva zile de slăbiciune,  doar sunt parintii mei ,nu mi-a picat bine. Mi-aș fi dorit sa fiu alaturi de ei acum , in momentele astea dar nu. Ei m-au tradat. M-au lasat pt un amarat de stick . Nu pot spune că-i chiar urasc , stiu ca au facut asta ca sa saveze dovezile.  Sigur sora mea a spus"e fata puternica , am increde  in ea"dar totusi ma simt teadata. Nu mi mai pasa acum cine stie de ei . Imi e dor de Jeno , chiar foarte mult dara cum asta nu mai conteaza . Trb sa lucrez pt omul asta. Poate intr o zi o sa am sansa sa ma razbun ....

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

WAR or LOVE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum