~5~

80 7 0
                                    

•1:00 am•
Pe la 1 dimineata cred ca era simt ceva greu pe mine . Aprind lanterna telefonului si cand colo il vad pe Jeno fara tricou pe el doar in ...boxeri?? Dmn nu . Stand peste mine . Imi era asa oarecum rusine sa l trezesc. Pana la urma a condus toata ziua si maine dimineata ne trezim la 7 si tot el conduce. Incerc sa l dau jos de pe mine dar nu pot. E prea greu pt mine . Il las in legea lui sa doarma , sunt sigura ca maine dimineata daca se trezeste si vede cu a dormit o sa ma ia la intrebari si presimt ca o sa ne certam . Ehhh asta. Adorm fin nou .
•dimineața•
Jeno: CE DRACU , DC NAIBA DORM ASA , SI....PE TINE????
Eu: usor ma ca i trezesti si pe altii . Ce ai ? A intrat ala cu coarne in tine ??
Jeno: a intrat , nu a intrat,nush dar dc sunt dezbrăcat oarecum si dc dormeam pe tine?
Eu: pai nush ca aseară m am trezit pe la 1 cred si erai tot pe mine . Am încercat sa te dau jos dar n-am putut.
Jeno: dc nu m-ai trezit?
Eu:pt ca tu ai condus ieri si asa o sa faci si azi , deci trebuie sa fii odihnit plus ca dormeai asa bine si imi era asa sa ti stric somnul .
Jeno: opaaaaa , cum dormeam?
Eu: draguuut , adica pa , ma duc la baie
Jeno: stai nu....unde...yaaaa a plecat
" ce doamne e cu mine" , " dc am zis aia" imi puneam tot felul de intrebari . E ok Jeno e dragut dar nu cred ca o sa fie ceva plus ca el stiu ca ma urăște ca mna....ohhh mai bine ma pregătesc; trb sa plecam .
Dupa 3 ore de mers din nou cu masina am ajuns si la vila unde vom sta noi .
Renjun: yaaaa uitați cine a venit 😂
Chenle: îndrăgostitii 😂
Jeno: daca nu taci iti dau una 😒
Haechan: ce ai Jeno , nu ti a placut sa dormi in camera de hotel cu Lili ??? Sau mai bine zis cumnata mea? 😂
Jaemin: cu a fost Lili , te-a speriat?😂
Lili:yaaaaa gura toti . A da MULȚUMESC CUMNĂȚELULE chiar e super noua ta masina . A da si surioara ramenul ala l-am mancat noi 2
Adita: macar nu ați murit de foame
Lili&Jeno: era ....
Ei:😂😂😂
Jisung: chiar hyung , cum ati dormit?
Eu: unul peste altul , adica ...
Jeno:ce vrea Lili sa spuna e ca am dormit in acelasi pat ,adevarat,dar a fost ok
Adita : ma bucur asta inseamna ca aici tot amândoi veți dormi,nu?
Eu&Jeno:NUUUU!
Ei:😂😂😂
Jisung: haideti sa va lasati bagajele in camerele voastre si dupa sa mergem pe plaja .
Adita : in afara de mine si Haechan care dormim amândoi, fiecare are camera lui. A da , suri , tu ai camera langa a lui Jeno , stiam ca veți fii de acord paaaaaaa
Ii fac un semn surorii mele cum ca "te omor" dupa urc sa mi asez hainele ai sa ma pregatesc pt plaja . Imi aleg un costum de baie din 2 piese ,imi iau o rochita peste si cobor. Dupa ce toata lumea e gata plecam . Ma bucur mult ca plaja e la 50 m de vila noastră. E minunat sa fiu cu ei aici , mai putin cu nebunul ala . Adc nu chiar din ce am vazut e ok , e de treaba dar tot il urasc asa putin. O nu ce e cu mine , doar nu incep sa l cred prietenul meu sau ceva, NU!

WAR or LOVE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum