~17~

80 6 0
                                    

*ADITA*
Il vad pe Jeno cum se uita la sora mea. Ar trebui sa ii lasam singuri. 
Eu:Noi o sa plecam acum. Haideti baieti si ma refer la Haechan ,Jisung ,Jaemin,Chenle si Renjun .
Jisung:nu vreau sa plec...... nu vreau sa o las pe sis singura.
Haechan: nu ramane  singura * pine accent pe cuvinte*
Jisung: aaaaaa da da haideti
Toti:😂
Eu:pa surioara
Ei: pe curand
Lili: bine paaaaaa
Jeno: pa guys

*LILI*
Dupa ce pleaca raman singura cu Jeno. Deodata acesta ma ia in brate .
Jeno: mi ai lipsit mult babygirl
Eu:si tu mie....babygirl?
Jeno: nubam voie sa i spun iubitei mele asa?
Eu: sunt iubita ta??? Sunt iubita luiiiiiiii!!!!!
Jeno: doamne ce copil vino aici
Ma trage si mai aproape de le si ma saruta. Sincer a fost cel mai minunat sarut vreodata.
Jeno: te iubesc
Eu:si eu
Jeno:si tu ce?
Lili:SI EU TE IUBESC JENOOOOOO
Jeno: hehe....

•dupa jumatate de an•
*LILI*
A trecut jumatate de an de la acel incident. De atunci toti am fost fericiti. Haechan a cerut o pe sora mea in casatorie . Peste un an au nunta . A da Haechan se grabeste asa mult sa aibe un urmas . Saraca soră-mea , nush cum rezista. Oricum se vede ca se iubesc mult. Mai stiu pe cineva care se iubesc asa mult. Eu si Jeno.  Acum suntem de nedespărțit.  Ma bucur ca acum , in fiecare dimineata ma trezesc langa el , cu mirosul parfumului lui. Sunt asa norocoasa ...am pe cineva care ma iubeste necondiționat si am pe cine iubii fara sa mi fie frica si am niste prieteni pe care ii iubesc la fel de mult plus o sora minunata.
Pot spune ca povestea vieții mele are un final fericit. 
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

WAR or LOVE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum