O deschid si gasesc o scrisoare si o poza .
Le iau pe amândouă si cobor jos. Parintii mei au plecat din nou de acasa asa ca sunt doar eu si Adita .
Adita: ce ai?
Eu:uite ce am gasit . Sa mergem la baieti .
Adita: daaa. Mama esti un geniu
Eu: ok....*JENO*
Dimineata asta m am trezit asa cu un vibe bun . Urc sus in pod si gasesc intr un saculet . Il desfac si in gasesc o poza si o scrisoare.
Le iau pe amandoua si plec la casa lui Haechan. Ii anunt si pe ceilalți si aflu de la Adita ca si Lili a gasit ceva si sunt pe drum .*LILI*
Ajungem la casa lui Haechan si vedem mașinile afara semn ca baietii au ajuns deja ....din nou înaintea noastră. Dupa ce intram Haechan ne spune ca suntem singuri in casa deci putem sa tipam cat vrem noi. Parintii lui sunt plecati 2 sapt de acasa cu treburi .
Jisung:deci ce ați gasit?
Eu: eu am gasit o poza si scrisoare .
Jeno:si eu la fel
Eu: Jeno dă-mi te rog scrisoarea ta
Jeno:poftim
Dupa ce citesc si scrisoarea lui Jeno raman uitima.
Chenle: ce ai ?
Eu: scrisorile astea 2 sunt identice . Difera doar cel care a scris o. Cineva le-a facut asta , nu aveau ei cum sa se omoare.
Renjun:cum asa???
Eu:in ambele scrisori scrie ca au nevoie de ajutor si ca la ora 11 pm sa se întâlnească la o casa verde de la iesire din oras. Cel care a scris asta nu prea stia ceasul dupa cum se vede in scrisori.
Adita: dc ??
Eu:pt ca el a scris 23:00 pm . Trb sa scrie 23:00 sau 11 pm nu 23 pm . Bunicul nostru stia perfect ceasul . Stii ca ne-a povestit tata ca bunicul era foarte destept in chestiile astea.
Jeno:si bunicul meu era la fel. Stia foarte bine ceasul. Nu ar fii putut scrie 23 pm .
Eu:da . E ceva aici si trebuie sa aflam .
Adita: asta inseamna ca cineva ne-a omorat bunicii si ne-a facut sa credem ca celălat a facut o .
Noi:da ai dreptate
Haechan: sa mergem la casa aia verde, in seara asta .
Jeno: doar noi 6. Ele nu ! E prea periculos pt ele.
Lili: baieti ați bagat si voi de seama?
Ei:ce?
Eu: in ambele poze apar 3 barbati. Cel din mijloc e bunicum nostru , cel din dreapta e bunicul tau Jeno iar cel din stanga cine i?
Jeno:tata mi-a spus ca bunicul meu cand era tanar avea un grup de prieteni . El , bunicul vostru si inca un barbat . Erau ce i mai buni prieteni. Inainte cu un an bunicii nostrii sau certat cu acel barbat si nu s a mai auzit nimic de el . Stiti ce i ciudat ? Asta s a intamplat cu un an înainte ca bunicii nostrii sa moara .
Jaemin:trb sa aflam adevarul . In seara asta mergem la acea casa.
Haechan: fetelor voi stati aici acasa, in casa mea si ne veti coordona. O sa ne punem microfoane si camere casa puteti vedea pe acolo. Trb sa gasim ceva care sa ne ajute.
Adita:asa o sa facem . Mergem acum acasa ca sa ne anuntam parintii ca dam o petrecere la tine acasa . Ne luam ce ne trebuie si ne întoarcem la ora 20:30 . Acum e 14:00 ,peste 6 ore jumate toti ne stangem aici.
Noi: bine .
Cand ajungem acasa ii vedem pe parintii nostrii cu bagaje in mana.
Adita: mama , tata ce faceti cu alea?
Mama: ne pare rau ca nu V am anunțat mai devreme dar nici noi n-am stiut.
Eu: ce sa stiti?
Tata: trb sa plecam in Londra cu treburi . Cele mai mari companii din lume se vor strânge acolo. Asta înseamnă ca si familia Lee va fii. Asta e ....
Eu: nu mai spuneti asta , important e sa reușiți voi
Tata:ai dreptate
Mama:vom lipsi 2 saptamani. Aveti grija de voi si daca se intampla ceva sa ne sunati repede ,da?
Noi:da mami. Drum bun
Parinti:pe curand.
Adita: esti nebuna????? 2 saptamani singure acasa!!!!!!
Eu:mamaaa vis împlinit
Adita:eu ma duc sa fac un dus
Eu: eu plec sa ma plimb putin .
Adita:ai grija .
Eu: da bine. Ma întorc repede
M am plimbat cam o ora. Am fost prin magazine sa mi iau haine noi si am si mancat ...putin.
Cred ca am stat mult ar trebui sa ma întorc; in seara asta trebuie sa fiu odihnita. Ma uitam in telefon deoarece avem o notificare cand dau peste un barbat. Cădem amandoi.
??: fii mai atenta si uită-te pe unde mergi
Eu: ma scuzati , am fost neatenta
??:persoanele ca tine ar trebui sa moara repede
Eu: poftim ??
Si imi ridic privirea. Omul acesta imi parea cunoscut. Imi dadea asa aere de om fitos .
Eu: ma scuzati, voi pleca acum
??: sa nu se mai repete
Eu: buna ziua
Si plec. Ajung acasa si ii povestesc Aditei. Dupa vreo 16 minute imi aduc aminte cu cine seamana.
Eu:Aditaaaaaa
Adita: daa
Eu:stiu cine e omul ala, cel peste care am dat ..adc seamănă foarte mult
Adita:cine e?
Eu: este...💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞