...Si cand POCK...
Tata mi-a tras o palma peste fata de toata frumusetea.
Mama:dragule...
Adita:tata...
Eu: dc ai facut asta? Sincer m a durut
Tata:copil nătâng , ce ai cautat cu fiul familiei Lee?
Eu:Cu Jeno?
Tata:da, cu baiatul ala
Eu:pai m a adus acasa , nu vad ce i rau in asta
Tata:se vede ca esti mica si naiva . Vrea sa te pacaleasca , ca sa ne faca noua rau , ce nu înțelegi?!
Eu:tata nu i adevarat , el ma.... adc e ok , nu e asa cum pare
Adita: tata ,Lili are dreptate. Jeno nu are nmc
Tata:tu sa taci din gura . Faptul ca esti cu Haechan si el e prieten bun cu Jeno , nu ti da dreptul sa faci cum crezi tu .
Adita: da , e prieten cu el si??? Acum nu mi mai dai voie nici mie sau ce?
Tata: ba da, nu e ne-am cu el. Tu poti sa te vezi cu Haechan dar nu te mai baga cand o cert pe sora ta .
Adita:dar tata...
Tata : te duci in camera ta ...ACUM!!!
Adita:bine...
Tata: să-ți intre bine in capul ala sec , de azi înainte nu mai iesi din casa . Nu te mai vezi cu nimeni . Cand o sa inceapa scoala drumul tau va fii scoala-casa si invers . Fara prieteni , fara nmc . Poti sa vb cu ei pe camera etc dar nu mai iesi nicăieri.
Eu:POFTIM????CE???? NU FAC ASA!!! DA CE S EU , PAPUSA? DOAR PT CA BAIATUL ALA M A ADUS ACASA FACI SCANDALUL ASTA? NU FAC ASA CEVA , NU!!!!
Tata:domnișoara vorbesc serios si...nu ridica tu vocea la mine. Eu sunt parinte si tu copil nu invers. Daca mai comentezi mult iti trag o palma de nu te vezi . Urca in camera ta ...ACUM!!!
Lili:dmn , mai bine stateam orfana decat asa
Tata:tot mai comentezi??
Lili:nu...
Tata:du-te in camera
Lili:bine...
Dupa ce urc in camera mea inchid usa cu cheia si ma arunc in pat . Îhhhhhhhhhhhh doamne nu i mai suport . Ce naiba ia apucat ? Inteleg ca nu se suporta cu familia Lee dar chiar asa sa faca. Pana la urma m a adus acasa sănătoasă, nu mi-a facut nmc . Doamne zici ca m a violat si am ramas insarcinata asa face tata. Ehhh acum nu mai pot face nmc decat sa caut prin pod poate gasesc ceva. Ce gasesc ii dau Aditei sa le duca acolo băieților. Macar o sa vb la telefon sau pe camera. Trb sa aflam adevarul cat mai repede altfel....astia ma tin închisa toata viata si cred ca tot ei o sa ma marite cu vreun baiat cine stie ce fel de om o mai fii si ala . Imi inchid ochii si adorm repede .
•dimineața •
Cobor jos pt a-mi lua micul dejun si vad ca nu i nimeni . Adc ba da , e Adita in bucătărie.
Eu: neata unnie
Adita:neata pitic. Cum ai dormit?
Eu:ehhh binisor
Adita:iubita chiar imi pare rau pt aseară ...
Eu:unnie tu n-ai nicio vina
Adita: ba da sunt sora ta mai mare trb sa ti iau apararea
Eu: mi ai luat o dar e mai bn asa. Nu trb sa riscam sa te inchida si pe tine. Eu ma duc sus in pod sa caut ceva . Ce gasesc ti le dau tie si le duci baietilor . Le spui tu ce s a intamplat etc si daca e noi vb pe camera sau la telefon . Sau poate ii fac pe parinti sa ma lase sa ies.
Adita:bine fugi sus.
Mami:neata fetelor
Noi : neata mami , tati
Adita:unde ați fost ?
Tata:la cumpărături
Mama:Lili vino putin
Eu:mama serios acum si tu vrei sa ma certi?
Mama: nu draga mea . Am vorbit cu tatal tau si nu mai esti pedepsita . Pana la urma Jeno ar fii putit sa ti faca ceva, dar nu. Te-a adus acasa sănătoasă .
Eu:serios????
Tata: esti surda copila mea? A zis ca nu ,adc poti sa iesi dar sa nu te mai vad prin preajma lui . Da?
Eu:daaa..
Dupa vestea asta buna urc sus in pod si dau de multe cutii . Trb sa gasesc ceva pe aici . Trb sa fii pastrat ceva parintii mei . Caut ce caut si dau peste o cutie mica . O deschid si......💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞