Οικογένεια Blossom.
Πατέρας, μητέρα, κόρη και δίδυμος αδελφός μέσα σε μια έπαυλη που ο καθένας θα ζήλευε.
Τι το παράξενο θα μπορούσε να έχει μια οικογένεια;
Αλλά μάλλον εδώ είναι που κάνω λάθος. Δεν είναι απλά μια οικογένεια.
Είναι μια πλούσια οικογένεια που όλοι τους έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό. Κόκκινα μαλλιά που, σύμφωνα με κάποιες θεωρίες που μου έστειλε ο Jughead, μερικοί από αυτούς πιθανότατα φορούν περούκες.
Θα μπορούσαν να ήταν μόνο αυτά, αλλά κάποιοι φρόντισαν να μην είναι.
Ο γιος της οικογένειας Blossom, που είναι και ο πιθανός κληρονόμος της οικογενειακής επιχείρησης, ονόματι Jason Blossom βρέθηκε δολοφονημένος με μια τρύπα ακριβείας στο μέτωπο η οποία είναι βέβαιο ότι προκλήθηκε από σφαίρα.
Την σφαίρα που του στέρησε την αναμενόμενα άνετη ζωή του.
Θα μπορούσε κάποιο από τα μέλη να τον βλάψει;
Μάλλον ναι, αλλά ίσως και όχι.
Τι λόγο θα μπορούσαν να έχουν;
Θα μπορούσε η Cheryl να σκότωσε τον ίδιο της τον αδερφό ώστε να αναλάβει εκείνη την οικογενειακή επιχείρηση; Το μύνημα του Jughead έλεγε πως έμοιαζε ιδιαίτερα συντετριμμένη στην κηδεία του. Ήταν το "άλλο της μισό", όπως έλεγε και η ίδια.
Οι γονείς του; Θα μπορούσε μια μάνα να σκοτώσει τον γιο της; Ή μήπως θα μπορούσε ο πατέρας; Τι κι αν ο Jason καταλάθος ανακάλυψε ένα μυστικό της οικογενειακής τους επιχείρησης που δεν θα έπρεπε να είχε έρθει στην φόρα; Κι αν αναγκάστηκαν να τον δολοφονήσουν; Κανείς δεν μπορεί να σιγουρέψει τίποτα. Το μόνο που λείπει είναι αποδείξεις και ομολογίες.
Μία από τις δικές μου θεωρίες είναι βασισμένη στις συμμορίες που εξουσιάζουν την Νότια πλευρά της πόλης μας. Θα μπορούσε να έχει δει κάποια κρυφή παράνομη συναλλαγή μεταξύ των συμμοριών, ή να γνώριζε κάποιο από τα "μυστικά" τους.
Τι μυστικά θα μπορούσε να έχει μια συμμορία;
Σίγουρα θα μπορούσε να έχει αρκετά.
«Μπορείς μήπως να μου πεις κάποια πράγματα για την συμμορία του Jug; Είμαι πολύ περίεργη να μάθω» ρωτάω τον Richie. Είμαι πραγματικά πολύ περίεργη να δω γιατί σχεδόν όλοι εδώ πέρα φαίνεται να έχουν θέμα με αυτήν την συμμορία. Έτσι κι αλλιώς ο Jug δεν φαίνεται να είναι κακός.
أنت تقرأ
𝐌𝐲 𝐊𝐢𝐧𝐝 𝐎𝐟 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭
أدب الهواة𝐘/𝐍, η καινούργια μαθήτρια που αρνείται να αλλάξει ώστε να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον, προκαλώντας το να αλλάξει εκείνο για να την δεχτεί. ο καλός χαρακτήρας της σε συνδυασμό με την αντιδραστική συμπεριφορά της δίνει στον οποιονδήποτε μια λά...