Ahojte, volám sa Tessa a mam 17 rokov.
Mojim snom je mať raz verneho milujuceho manžela a veľa deti, ktoré budem zahŕnať laskou. Sama som to šťastie nemala. Moja mamka zomrela hneď po pôrode a môj tatino sa omňa odmietal starať. Takže som vyrastala u starych rodičou. Zahŕnali ma laskou a brali ma ako za vlaatnu dcéru nadovšetko som im bola vďačna a strašne som ich ľubila. Netrvalo to dlho a prišla som aj o nich. Okrem nich som nemala nikoho a nebola som ani plnoletá čiže som skončila v decáku. Toto obdobie som preživala ťažko..predsa žiť s pocitom ,že už nikoho nemate je dosť smutne. Sice som nebola rada ,že som v decaku ale prežila som tam krásne roky. Starali sa tam omňa ako o princeznu. Bolo tam kopec ďalšich deti..no najviac som si obľubila Naty. Bola ako moja sestra,spolu sme trávili 24/7 dokázali sme sa rozpravať o všetkom možnom. Dokonca som si tam našla aj moju prvú lasku , volal sa David..milovala som ho ,chodili sme spolu 3 roky no akonáhle sme dovŕšili 18 rokov odišli sme z decáku a naše cesty sa rozišli.
Určite sa pýtate ,,A čo Naty?
Byvame spolu. Keď sme odchádzali z decáku rozhodli sme sa ,že si prenajmeme byt v ktorom budeme spolu bývať...a tak sa aj stalo.
Ale už by asi stačilo ,presunme sa do prítomnosti.....Vopred sa ospravedlnujem za chyby💘. Dúfam,že sa vám tento príbeh bude páčiť .Do komentárov mi môžte napisať,že čo na to zatial hovorite a ako sa vam to páči.🤪 prejem prijemne čitanie..👋