3.

507 15 0
                                    

Dnes idem s Naty na obed do caffeterie. Pôjdem sa naraňajkovať ,osprchovať,obliecť a vyrazime.
O hodinu neskôr:
Práve stojíme na chodbe a čakáme na výťah. Keď mam pravdu povedať..dnes sa mi nikam nechcelo isť najradšej by som si objednala nejakú donášku a zjedla si ju pri nejakom filme. Ale pre Naty to urobim veď popritom všetkom čo ona premna robi je toto iba maličkosť. A už som aj celkom nedočkava ,nemôžem sa dočkať toho prekvapenia,ktoré premna Naty pripravila.

,,A sme tu"zvolala naty. Otvorili sme dvere a vošli sme dnu. Sadli sme si ku najlepšiemu stolu,ktorý tam bol.
O pár minut k nám prišiel čašník a podal nám 2 jedálne lístky. ,,Už ste si vybrali?"opýtal sa . ,,Áno poprosím vás Linguine ,,VIVA ITALIA" a Tacchino al forno con patate. A ešte vas popýtam 2 poháre citronovej vody ďakujem.
Priniesli nam jedlo a my sme sa vrhli na jedenie
,,Tak čo chceš vedieť to prekvapenie"opytala sa Naty.
,,Jasne,že chcem" vykrikla som.
Naty načiahla ruku a začala niečo vyťahovať z kabelky. Keď som to uvidela skoro som vyletela z kože. Boli to 2 lístky  na DOUBLE TROUBLE tour 2020. Tešila som sa ako male dieťa. Nik Tenda beriem ako vzor. Jeho hudba mi pomohla v zlych obdobiach. Na jeho hudbe som vyrastala,zbožnujem jeho a taktiež cely label M+. ,,Je k tomu fotka s členmi labelu a kartička s podpisom+Cd DDSZZ a FATAMORGANA zadarmo." Keď toto dopovedala zapišťala som ako malé dieťa. "O môj božeee ja budem mať fotku s Nik Tendom?😱😱" zakričala som.
,,Ano je to tak .Stretneš za so svojím najväčšim idolom". Strašne som bola Naty vďačna,že toto premňa urobila. Je to to najlepšie dievča ale poznam.

zůstane sukničkář navždy sukničkářem?Where stories live. Discover now