1.

682 16 2
                                    

crrr-crrr-crrr (zazvonil budík a so snami bolo koniec)
Samozrejme ,že som sa na budik nezobudila..klasika. Ako každe rano ma prišla zobudiť Naty, ktorá už nedokázala počúvať znelku môjho otravného budika.
,,Dobre ráno ty spachtoško"povedala Naty s humorným hlasom. ,,Dobré ráno"odpovedala som. ,,Raňajky sú na stole a ak nechceš jesť na záchode tak by som ti odporúčala hneď prisť" Samozrejme som nechcela jesť na záchode tak som sa zdvyhla z postele a s rozpatými očami som zamierila rovno do kuchyne, kde ma už netrpezlivo čakala Naty. Možno si teraz niekto z vás hovori ,že jest na zachode? To je aka hovadina...no Naty je schopná všetkeho..
Ako sme doraňajkovali vybrala som sa do kúpelne umyť si vlasy a zuby . Po dokončeni hygieny som sa pozrela na mobil, bolo 7:50 a o 10minut nám začínala škola. ,,No do frasa"zanadávala som si po tichu. Poslednu dobu sa mi to stáva nejako často. Stále a všade niekde meškam. No dobre nebudem sa tu už vykecávať musim ist do školy..

O 2 hodiny neskôr:
Ochviľu nám začína ďalšia hodina ,,achh,, matematika, v triede mame spolužiaka, ktorý matematiku miluje...na prvý pohľad z neho môžte mať pocit, že je to nejaky namyslený špr ale keby ste ho lepšie spoznali uvedomili by ste si ,že je to fakt mili a slušný chalan dokonca je s ním aj veľká sranda, patrí medzi mojich najobľubenejšich spolužiackých kamáratov. Je dobré mať takého spolužiaka, ktorý miluje matematiku veď predsa vždy keď niečo neviete alebo nemate ulohu vždy vam pomôže..

O pár hodín neskôr:
Už som dlhšiu dobu doma, prepáčte ,že som sa vám neozvala ale akonáhle som prišla domov zaľahla som do postele a bola som mŕtva..Ochvíľu idem s Naty na bicykle pôjdeme sa prejsť a trochu si vyventylovať hlavy...možno skočíme aj na zmrzku

Tak,čo na to zatiaľ hovoríte páči sa vám to?💘

zůstane sukničkář navždy sukničkářem?Where stories live. Discover now