Ráno som sa zobudila na nepríjemné zvonenie mobila. Volalo mi neznáme číslo. Zdvihla som a predstavila som sa : ,,Dobré rano ja som Tessa ako vam môžem pomôcť?". ,,Ahoj Tessa, tu som ja Dominik potrebujem sa s tebou porozprávať prosim stretneme sa dnes?". ,,Ach,Dominik no dobre". ,,Tak dnes o 12:00 pri caffeterii? Pozývam ťa na obed." ,,Dobre Dominiku ,ahoj"odpovedala som. Ešte som chvílu rozmýšlala či som urobila dobre ale nakoniec som si povedala ,že som dobre urobila. Išla som do kúpeľne a šla som sa pripravovať na stretnutie. Napúšťala som si teplú vaňu a umyla si vlasy. Vyšla som z vane ,zabalila som sa do uteráku a vysušila som si vlasy. Vyčistila som si zuby a pleť a spravila jemný make up. Keď som už bola ako tak hotová išla som si vybrať nejaké vhodné oblečenie. Obliekla som si čierne nohavice a biele tričko ,ktoré som si zakasala do nohavic a navrh som si dala ešte riflovú budnu. Nasprejovala som sa ešte voňavkou zbalila som si veci a vybrala som sa . Ešte som vybehla do stánku kupiť si nejaké časopisy. Bolo 11:30 čiže som to všetko vpohode stíhala.
O pár minút neskôr:
Blížila som sa ku Caffeterii a zrazu som uvidela Nika ako stojí pred vchodom s veľkou kyticou červených rúži. Prišla som k nemu a pozdravila som ho, on sa usmial a odzdravil mi. Do ruky mi vložil kyticu a poďakoval sa ,že som prišla. Bola som strašne prekvapená a dojatá , pretože nikdy som od nikoho nedostala tak krásne kvety. Vyleteli mi slzy a objala som Nika. ,,Ty plačeš?"opytal sa. ,,Ďakujem strašne moc ti ďakujem za tie kvety nikdy som od nikoho nedostala nič tak krasne". Objatie mi opetoval a vybrali sme sa do vnútra. Keď sme vošli dnu Nik sa opytal či by nam nedali nejaku vázu na kvety. A šli sme si sadnúť. O pár minut nam doniesli vázu a ja som si tam vložila kvety. Nik sa obzeral všade do okola a začal mi rozprávať aké pekné chvile tu prežil. ,,Kebyže sa dalo tak by som sa tu veľmi rád naspäť zamestnal :(." zaspominal Nik zo slzami na krajíčku. Čašník nám priniesol jedálny lístok a my sme si začali vyberať jedlo. Ja som si dala PASTA ALLA CIOCIARA a Nik si dal
MAIALE AL FORNO CON PATATE. K pitiu sme si objednali biele víno. Po dojedení sme zaplatili a Nik navrhol či by sme sa nešli niekde prejsť ,že mi ukáže najkrajšie a jeho najobľubenejšie miesto. Cestou tam sme si rozprávali vtipne situácie, historky a momenty. Nikdy v živote som sa tak nezasmiala. S nikom som sa cítila uplne super. ,, Už sme zachvíľu tu ,zavri oči" oznamil Nik. Oči som zatvorila a Nik ma chytil za ruku a odviezol na to miesto. ,,A sme tu môžeš otvoriť oči"oznamil mi". ,,Wau, Niku je to tu krásne"😍v živote som nevidela krajšie miesto. Bolo to strašne krásne miesto. Krásna tráva zaplnená množstvom malých kvietkov. Krasne rozkvitnuté stromy. A krásny výhľad na kopce a zapadajúce slnko. Sadli sme si na trávu a zapozerali sme sa na zapadajúce slnko. Rozprávali sme sa o všetkom možno a v tom mi Nik zašepkal do ucha: "Je mi s tebou strašne dobre Tessa." ,,Aj mne je s tebou strašne dobre Niko" odpovedala som. Nik sa namňa usmial a netrvalo dlho a už som mala jeho usta na tych mojich. Bozkavanie som mu opetovala. ,,Si iný ako som si myslela"povedala som. ,,Tak to som velmi rad Tessinka moja" ,,Si strašne sladká"dodal.