Ráno som sa zobudila so strašnou bolestou hlavy. Nik ešte spal a ja som sa vybrala do kuchyne napiť sa vody a zobrať nejakú tabletku od bolesti. Keď som vošla do kuchyne uvidela som Jakuba ako si drží hlavu a sedí nad pohárom vody. ,,Včera si to prehnal dnes maš opicu však?"povedala som humorným hlasom. ,,Jo, ako sa tak pozerám ani teba ta bolesť hlavy neminula" zasmial sa Jakub. Zobrala som si pohár vody a napúšťala som si ho vodou. ,,Tam hore je vitamin C daj si ho do vody zjemnuje bolesť". Sadla som si k Jakubovi a začali sme sa rozprávať. ,,Myslíš to s Nikom fakt vážne vieš ,veľa krát sa už sklamal a nechcem ho vidieť zas smutného". ,,Nik je moja láska jasné,že to s ním myslím vážne."
Otočila som sa a zamnou stal Nik s rožiarenými očami. ,,Láska, milujem ťa"objal ma Nik a začal sa o niečom rozprávať s Jakubom. O nejakú chvílu Jakub zvolal poradu a všetci sme si posadali k stolu. ,,Tak čo si dáme dnes na obed?"opýtal sa Jakub. ,,Mohli by sme sa ísť najesť do Caffeterie"navrhol Nik. Všetci začali prikyvovať a súhlasiť. ,,Tak dobre dajte sa dokopy a zachvíľu vyrážame". Zavreli sme sa s Nikom do izby a začali sa obliekať. Ešte som sa učesala a išli sme sa obuvať. Chalani s Jakubom už netrpezlivo čakali pri dverách. Rýchlo som sa obula a vyrazili sme. Porozdelovali sme sa do aut. Ja,Nik,Yzo,Tokáč a Karlo sme išli na Nikovom aute a zvyšok išiel s Robinom na jeho aute. O pár minút sme sedeli v reštaurácii a objednavali si jedlo. Dojedli sme a chystali sme sa naspäť do študia.