9.

422 7 0
                                    

Od nášho stretnutia s Nikom už ubehlo niekoľko dní. Za tú dobu sme si písali a volali celé dni. Cítili sme sa spolu veľmi dobre a preto sme sa rozhodli ,že sa dáme do kopy. Čiže teraz vám môžem oficiálne oznámiť ,že s Dominikom tvoríme pár. Dnes sa s ním mam stretnúť ževraj ma premna nejaké prekvapenie. Strašne moc ho Milujem neubehne ani sekunda bez toho aby som nanho nemyslela. Prirástol mi strašne k ❤. Ale za toto všetko som vďačna Naty, pretože keby nekúpila tie lístky na koncert, nikdy by som sa s Dominikom nestretla a nepreživala tak krásne obdobie ako teraz.

O pár hodín neskôr:
O necelú hodinu ma pomňa prísť Dominik čiže je najvyšší čas sa aspoň trochu upraviť. Vlasy som si umývala včera čiže dnes sa s tým nebudem musieť zdržiavať. Vlasy si upravym iba krepovacou žehličkou, ktorá pomáha na zväčšenie objemu kedže ja mam vlasy ako ulízaná krava :D. Spravým si iba nejaký jemný make up . Keď som už bola namaľovaná išla som do šatníka a vybrala som si poroztrhované rifle ,biele tričko a riflovú budnu. Keď som už bola ako tak hotová na uši (alebo do uši idk ako sa to hovori)som si dala perlové náušnice. Bzzzzzz-bzzzzz volá mi Dominik. D- Dominik, J- Ja
D: Tak čo kočka už si hotova? Čakam ťa dole na parkovisku.
J: Jo,jasne už idem len sa ešte obujem a idem.
Obula som si Vansy a ešte vbehla do kúpelne sa navoňavkovať. Zobrala som kľúče a zabuchla dvere. ,,Ahoj kráska,dnes ti to strašne pristane"privýtal ma Dominik. ,,Oo ďakujem, ty si tiež krásny ale to ty si stále"odpovedala som. ,,Neprehánaj, ty si stále krásna ,najkrajšia žena na celom svete". Z tohto komplimentu som sa až začervenala. ,,Tak čo princezná, čo by si si dnes dala na obed?"opýtal sa Nik. ,,Nezájdeme do Auparku na Pizu?"opýtala som sa. ,,Mňam, tak to znie dobre, pizzu som už dlho nemal". Celou cestou do auparku sme v aute počuvali Nikove album a spievali sme si. ,,A sme tu!''oznámil Dominik. Dominik vybehol z auta a utekal mi otvoriť dver. ,,oo ďakujem". ,,pre moju princeznú všetko". Už sme boli skoro pred vchodom keď tu zrazu sa Nik pošmykol na banánovej šupke, ktorú vyhodilo dieťa pred nami. Nik spadol na zadok a ja som sa začala smiať a pomahať mu zdvihnúť sa. ,,Si v pohode?". ,,Jasné, nič mi nieje" odpovedal Nik so zahanbením hlasom. ,,Tak to som sa pred tebou riadne ztrápnil"zaknučal Nik. Pozrela som sa nanho a dodala: ,, Láska, vôbec sa nemusíš cítiť trápne, to sa stáva, každy proste raz spadneme, ja ťa ľubim tak či tak čiže sa tým netrap, tych trapnych momentov bude ešte veľa veľa a aj o tom je vzťah"natiahla som sa a na líce mu vlepila veľku pusinku. Mala som rúž a Nikovi ostala moja otlačka rúža na tvári. Obidvaja sme sa začali z chuti smiať. Vytiahla som z tašky kapesníček a začala utierať Nikovi tvár. Sadli sme si k stolu a po pár minútach k nám prišiel čašník a podal nam lístok s napojmi. Obiednali sme si Coca colu s ľadom pretože tam bolo fakt teplo. Po pár minutach k nám prišiel čašník a podal nám naše nápoje ,chcete si objednať aj niečo na jedenie? Ano,poprosíme vas Jednu šumkovú pizzu s kukuricou a jednu s kuracím mäsom. Chcete ju zabaliť ale ju zjete tu? Zjeme ju tu, ďakujeme. Čašník nám doniesol pizzu a nik zobral servítok a zaviazal si ho okolo krku. Začali sme sa smiať. Ale musím uznať ,že Nik s tým obrúzkom vyzeral strašne cute. Nenechám nika predsa jediného jesť s obrúskom , vytiahla som aj svoj a taktiež som si ho zaviazala okolo krku. Nik navrhol ,že si urobíme fotku, ktorú pridal na instagram s popisom ,,Hladný ako vlk" :D. Vrhli sme sa do jedenia. Keď sme už mali zjedenú skoro celú pizzu , Nikovu fotku na ig si všimol Jakub (yzo) a napísal Nikovi ,že je blízko pri auparku čiže sa za námi zastavý. Nik sa namňa pozrel a opýtal sa ma ,že či môže prísť Jakub. ,,Samozrejme" odpovedala som. Z Jakubom som sa už stretla pár krát čiže sa už poznáme čiže budem velmi rada keď ho znova uvidím. Dojedli sme pizzu a o nedlho prišiel Jakub. ,,Ahojte,vy hrdličky zamilované"pozdravil nás Jakub. ,,Ahoj,odpovedali sme jednohlasne s Dominikom. Jakub si k nám prisadol a objednal si perlivú minerálku. Chvíľu sme sa rozprávali a potom prišiel Jakub s nápadom "Čo keby sme si zašli na nejaké dobré víno, tu neďaleko pracuje jeden môj kamarát, ktorý predáva strašne dobre víno" opýtal sa Yzo. ,,Ale áno, jasné odpovedali sme" Nik išiel zaplatiť a ja som si pozbierala veci a mohli sme vyraziť. Celú cestu som počúvala Yzove a Nikove príhody. Dokonca som sa dozvedela ,že raz keď mal Nik vystúpenie sa šmykol a rozpľaskol sa ako zemiak na zem.
,,A sme tu" oznámil Jabub. Podržal nám dvere a my sme vošli dnu, bolo to tam veľmi  krásne. Sadli sme si k stolu a Jakub objednal víno. Popíjali sme víno keď tu zrazu sa začalo Nikovi štikútať. ,,Už nepi ,už maš dosť"zasmial sa Jakub. ,,Ty magore" odpovedal mu Nik. Ďalej sa už nič zaujímave nedialo, dopili sme víno a chystali sme sa zaplatiť. Zaplatili sme a vyšli von. Pred vchodom mal Nik zaparkované auto ale všetci sme pili čiže autom sme ísť nemohli. ,,A čo teraz...ako sa dostaneme domov?"opýtal sa Nik so strachom v hlase. ,,Veď predsa autobusom"odpovedala som. Yzo s Nikom sa na seba zdesene pozreli. ,,Deje sa niečo?" ,,Nie, no len vieš od vtedy čo máme auta sme na autobuse neišli , na autobuse sme nešli už necelých 10 rokov a od vtedy sa autobusy zmenili" zaknučali xd. ,,Nebojte sa chlapci ja vás všetko naučim" zasmiala som sa. Prišli sme na zastávku a ja som to nasmerovala rovno k automatu na lístky a kúpila nám 3 ks. O pár minút došiel autobus a my sme donho nastúpili. Jakub s Nikom  išli  štiknúť lístky , nedržali sa a preto keď sa autobus pohol obidvaja spadli na zem. Všetci v autobuse sa na nich začali pizerať a ja som sa k ním rozbehla a momohla som im vstať. Sadli sme si a Nik s Yzom si celú cestu niečo hundrali popod nos. ,,Vystupovať!"zahlásil nám šofér a my sme vystupili. ,,Tak to bola najtrápnejšia cesta, riadne sme sa pred tymi babkami strápnili"zasmial sa Nik. S Nikom sme šli odprevadiť  Yza k nemu domov. Keď sme už stali pred Yzovým domom rozlúčili sme sa s ním a Nik išiel odprevadiť kumne domov. Stáli sme pred vchodom a ja som sa Nika opýtala či nechce isť dnu, súhlasil. Vošli sme do bytu , kde nás privýtala Naty. Vyzuli sme sa a zamierili do mojej izby. Rozprávali sme sa a ani sme sa nenazdali a už bol večer. Nikovi som navrhla či by nechcel u nás prespať samozrejme ,že súhlasil.  Išli sme za Naty do obývačky a pozerali sme nejaký film. Už bolo dosť veľa hodin tak sme sa s nikom premiesnili do izby. Prezliekla som sa do nočnej košeli a začala vyťahovať periny a pripravovať nám postel na spanie. Ako som tak postielala prišiel kumne nik ,zvalil ma na posteľ a začal ma bozkávať. Po chvíľke bozkávania mi začínal rozopínať  podprsenku a sťahovať dole nočnu košelu. Keď som už bola uplne nahá začala som vyzliekať Nikovi tričko, neprotestoval . Ostali sme obidvaja nahý a dravo sme sa bozkávali, neostalo to iba u bozkávania, užívali sme si jeden druheho, nik ho domňa zasunul a ja som začala vzdihať ,,Niku ty si úžasny" vzdychala som. Ďalej vám už nemusím hovoriť čo sa dialo , uživali sme si to spolu.

Tak dnes takáto dlhšia časť tak dúfam ,že sa vám to páči 1289 slov wau môj rekord xd. Ďakujem každému kto to čita som vám z to veľmi vďačna.❤

zůstane sukničkář navždy sukničkářem?Where stories live. Discover now