5.

453 12 1
                                    

,,a sme tu" ozval sa chripľavy hlas šoféra. ,,Ďakujeme"povedali sme a zaplatili sme za jazdu. Zatvorili sme dvere a blížili sa ku klubu. Už od dialky bolo vidieť to nehorázne množstvo ľudi čakajúcich na koncert. Prišli sme bližšie a zaradili sa do klubu. Ako sme tam tak stáli zrazu sme započuli ,,1,2,3,4...skuška zvuku,zvuková skúška" vzápetí sme započuli Nika ako spieva track ,,Sedm". ,,1,2,3,4,5,6,7, čislo bytu ve kterým sem poznal tvoji ceru" započuli sme. Všetci sme sa milo usmiali a začali sme taktiež spievať. O pár minút hudba stíchla a začali sa otvárať dvere do klubu. ,,Poprosim vaše lístky" ozvalo sa. ,,Nech sa páči"odpovedali sme jednohlasne. ,,VIP alebo Normalny?" Opýtal sa. ,,VIP"odpovedali sme. ,,Tak VIP je tadialto" ukázal nám rukov. Ešte nám dal náramok na ruku a my sme sa vybrali dnu. ,,Wau"je to tu fakt pekne povedala som. ,,Je tu fakt veľa ľudi"povedala Naty. ,,To áno, dnes si to užijeme naplno" povedala som. Prechádzali sme sa po klube a čakali sme na to kedy začne show. Skočila som si ešte na wc kde som si utrela čierne kruhy pod očami od maskary . Vytiahla som si peňaženku a zamierila som to rovno ku stánku ,kde predávali merch. Bolo tam veľa nádherných veci. Prezrela som si všetko a nakoniec som sa rozhodla pre Cd ,,DDSZZ a FATAMORGAMA". Nakoniec mi to nedalo a vrátila som sa aj pre Pack merchu DOUBLE TROUBLE ku ktorému mi pribalili ďalšie cd ,ktoré som dala Naty. Išli sme s Naty k baru a objednali sme si 2 poháre bieleho vína. Ja som si na seba obliekla DOUBLE TROUBLE mikinu ,ktorá bola strašne pekná. Naty sa natoľko páčila ,že sa vybrala kupiť si tu mikinu taktiež a mna nechala samu pri bare. O pár minút kumne prišiel nejaký chalan a začal si pozerať moju mikinu. Ja som bola  otočena chrbtom čiže som nevidela kto to je. ,,V tej mikine vyzeráš fakt sexy"ozvalo sa. Ja som sa otočila a neverila vlastným očiam. Stál tam Nik Tendo. ,,Panebože stojí vedla mna Nik Tendo ,ktorý  mi povedal,že vyzeram sexy" povedala som si v hlave. "E..m..m ďakujem,, povedala som s roztraseným hlasom. ,,Povedal som niečo zle?"opytal sa Dominik. ,,Nie, ja len nemôžem uveriť ,že stojiš predomnou, ty môj najväčši vzor" začervenala som sa. ,,Tak to som rad"začervenal sa Dominik. ,,Môžem ťa pozvať na ďalši drink?"opýtal sa Dominik. ,,Jasné,že ano" odpovedala som. ,,Poprosim vas 2 poháre Becherovky"povedal Nik. O par sekúnd nam čašnik položil drink. Obaja sme to do seba hodili a usmiali sa. ,,cítim sa v tvojej spoločnosti moc dobre ale bohužial už budem musieť íst pretože o par minut začina show a ja sa musim ist pripraviť"povedal Dominik. ,,Jasné,kľudne bež" odpovedala som. ,,Príď zamnou po show do backstagy prosim"poprosil Nik. ,,Jasne ,že prídem" odpovedala som. ,,Tak ja už musim ísť.Prajem príjemnu zábavu"

TAK SĽÚBILA SOM VÁM DNES EŠTE POKRAČOVANIE TAK TU HO MÁTE. POKRAČOVANIE BUDE ZAJTRA. PÁČI SA VÁM TO ZATIAĽ?💘🦖

zůstane sukničkář navždy sukničkářem?Where stories live. Discover now