7.

447 13 0
                                    

Ráno som sa zobudila s veľkou bolestou hlavy. Obula som si papuče a šla som do kuchyne ,kde som si do vody hodila šumivú tabletu (vitamín C) pre zmiernenie bolesti hlavy. Za tu dobu čo sa mi tableta rozpúštala vo vode som si urobila raňajky. Nerobila som nič zvlášne iba obyčajne toasty. Všetko som si to zobrala na balkón , popri jedení som si otvárala nové správy. Mala som tam 5 zmeškaných hovorou a 10 novych správ. Najprv som netušila od koho to je no keď som rozklikla správy hneď som vedela kto to je. (Bol to Nik kebyže to niekomu nedošlo :D)
D- (Dominik aka Nik Tendo)
D:Prepáč ,že ti píšem tak neskoro večer ale nemôžem spať, musím na teba stále myslieť.
D: Poplietla si mi hlavu.
D: Si strašne krasna baba vieš o tom?
D: ja som sa do teba zamiloval
D: Si iná ako ostatné dievčata
D: Haló si tu?
D: Prosím odpíš mi.
D: Tessa, ja som sa do teba zamiloval.
D: Píšem ti posledny krat, daj mi vedieť,že či si v poriadku.
D: som blázon ,ale blázon do teba.

Zmeškali ste hovor s použivatelom ,,Dominik Citta,, (5×)

Chvílu som rozmýšlala či mu mam odpisať , nakoniec som sa rozhodla ,že mu odpišem. ,,Ano som v poriadku, neodpisovala som ti pretože som spala"napisala som mu
Ani nie o 5 minut mi prišla nová sprava od Dominika.
"Ou,to som nevedel prepač nechcel som ťa vyrušovať pri spani. Ale všetko to čo som ti včera napisal som myslel vážne. Nemôžme sa prosim stretnúť?,,. ,,No ja ti neviem, Nik prepáč ale ja nechcem byť ďalšia tvoja postavička do zbierky"odpisala som mu. ,,Prosim daj mi šancu, nie si ďalšia do zbierky si vynimočna a jedinečna ,prosim stretneme sa zajtra? Všetko ti to vysvetlim. " na tuto správu som mu už nechala iba videne.

Tak a tu je ešte jedna časť. Neviem či zajtra vynde ďalšia pretože mam zajtra (dnes) narodeniny a budem oslavovať, čiže neviem či budem mať čas. Ale posnažim sa napisať niečo ešte rano.zatial ahojte💘

zůstane sukničkář navždy sukničkářem?Where stories live. Discover now