12. Bölüm FİNAL

276 9 18
                                    

Erkenden çekimlerin yapılacağı platoya geldik. Tüm üyeler ikişerli gruplara ayrılacaktı. Chanyeol, tabi ki yeni üyeyle poz vermek istiyordu.

W Korea, daha çok benim tanıtımına odaklanmıştı. Bu yüzden tüm üyelerle benim hakkımda röportaj yapılacaktı.

"Gergin misin?"

"Bakar mısın şunlara? Sarmaş dolaş poz veriyorlar."

"Biz de öyle yapacağız bebeğim."

"Ya anlarlarsa?"

"Alnımızda mı yazıyor? Hem belki çift olarak bu pozlardan sonra çok seviliriz."

Sıra bize geldiğinde Chanyeol arkama geçip çok konuşulacak o pozu vermemize sebep oldu. İnsanlar aramızda bir şeyler olduğuna bu fotoğrafa bakarak kesin olarak emin olabilirdi.

Aslında hayatıma dışardan baştığımda, küçük dergi ofisiyle başlayan bir maceradan ibaretti. Oradayken tek derdin insanların bizi yakalamasıydı.

Tabi beni çok iyi tanıyan ve dergiyi okuyan biri her şeyi kolayca çözebilirdi. Fakat etrafımda çok insan tutmazdım. Sanırım ilişkimi bu kadar uzun süre yürütebilmemin en önemli sebebi buydu.

Aslında endişeliydim. Birbirimize çok aşıktık ve bir gün yakalanırsak Chanyeol dürüstçe açıklamaktan asla çekinmezdi. Bu noktada en büyük korkum, hayranların ondan nefret etmesiydi.

"Biz, ne olursa olsun birlikte olacağız Sehun. Sen ve ben... Sadece biz..."

"Bir gün kariyerin zarar görse bile mi?"

"Her şeyimi kaybetsem bile."

"Seni seviyorum."

"Seni çok seviyorum."

Belki endişeleri bırakıp sadece gülümsemeliydim. EXO planlandığı noktadaydı. Oniki kişi olarak sahnede yerini almaya hazırlanıyordu. Üyeler bizi destekliyordu. En önemlisi ise, Chanyeol her ne olursa olsun bizi koruyacağını söylüyordu.

Bugüne kadar desteklediğim grup için, hayranlar için ve en önemlisi de sevdiğim peri kulaklı dev için gülümsemeliydim. Sadece EXO'yu değil, beni de bu gülümseme kurtaracaktı. Kalbim sadece onunla gülümsediğim sürece atacaktı. ♡





Bu ficin bir mini fice dönüşmesi, bütün hevesim kaçtığı içindir. Asla isim vermeyeceğim. Fakat bir okurumdan öğrendim ki, tanıtımımın beni beklediği dönemde bir sivri zekalı 'insan' kurgumu çalmış.

Buraya bazı sorunlarımdan dolayı yarım yıl kadar ara vermiştim. Bu dönemde tabi ki tanıtımlarımı silmemiştim. Üzülerek burada bunu sık sık yaşadığımı belirtmek istiyorum. 

Kendi fikirleri olmayan insanların neden bir şeyler yazmaya kalkıştığını da gerçekten anlamıyorum. Başkalarının yazdıklarını okumaya devam etseniz ve hırsızlık yapmasanız keşke. Hırsızlık yaparak kazandığınız popülarite bir gün karşı tarafta yer alabilir. Belli mi olur?

Daha önce de kendini yazar zanneden biri ficimi adından kurgusuna kadar her şeyini çalmıştı.

Böyle insanları gördüğünüzde lütfen hem fikrin sahibine hem de Wattpad'e bildirin. Böyle canlıların aramızda olmasından gerçekten rahatsızlık duyuyorum.

Bu fici bitirmemin tek sebebi, burada uzun zamandır bekliyor oluşunuzdur. Derleyip bir mini fic haline getirdim. Umarım berbat etmemişimdir.

ChanHun ficleri yazmaya devam edeceğim. Lütfen hırsızlık yapıp pişkin pişkin aramızda varlığını sğrdürmeye devam eden canlılara destek vermeyin. ♡ 

Severek okuyanlara çok teşekkür ederim. ♡♡♡


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Magazine ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin