Bay Lee'nin odasındaki siyah deri koltuğa yerleştim. Beni odasına gönderdiği halde kendisi hala ortada yoktu. Bu çok da kötü bir şey sayılmazdı. Korkudan neredeyse ölmek üzereydim. Bana sakinleşmem için zaman kazandırması iyi bir şeydi.
"Bu dergide üyelerin özel hayatları asla yer almayacak demiştim. Değil mi? Skandal istemediğimi söylemiş olmalıyım."
"Bay Lee, inanın bu işte bir suçum yok."
Odaya girişi bile tüylerimin üretmesine sebep olmuştu. Karşımda bana bakarken ayağa kalkmış titriyordum. Oturmamı işaret etmesi beni öldürmeyeceği anlamına mı geliyordu?
"Seolhyun da öyle söylüyor."
"N-ne?"
"Buraya ilk o geldi. Fakat henüz dergi yöneticisiyle konuşmadım. Bana ihanet eden o mu, yoksa çalışanlardan biri mi? Bunu bilmem gerek Oh Sehun."
"Bunu yapmamın ne kadar doğru olduğunu bilmiyorum, ama söylemem gerek. Ben aynı zamanda fandomun bir üyesiyim ve sasaeng değilim. Yani onlara zarar vermem.
"Onlarla röportaj yapan bir fanları var demek. Kim EXO-L olmak istemez ki?"
"Bakın Bay Lee, ihanet eden ben değilim. Üyelerden birinin sevgilisi olduğunu söyleyen kişi patronumuzdu. Yani bunu ortaya çıkarmak için hevesli olan oydu."
"Sana, verdiği sözü çiğneyebileceğini söylediği doğru mu?"
"Şey..."
"Görünen o ki üyeler arasında da seviliyorsun. Seni suçlamayacağım Sehun. Sanırım onları saf bir kalple seviyorsun."
Dünya kahramanı mükemmel EXO, beni korumak için konuşmuştu demek. Tanrım... Dünya üzerindeki en şanslı fan olabilir miyim?
"Evet, bunun ihanet olduğunu söylediğim halde beni zorladı."
"Tamam, dürüstlüğün için teşekkür ederim."
Kapıya ilerlerken durmamı işaret etti.
"Şarkı söyleyebiliyor musun?"
"Sesim kötüdür."
"Peki dans edebiliyor musun?"
"Sadece yalnızken. Bunu neden soruyorsunuz?"
"Benimle röportaj yapmak ister misin?"
"N-ne? N-nasıl yani?"
"EXO konusunda geçmişimi biliyorsun değil mi? Radyo programımı... EXO aslında on iki kişi olarak planlanmıştı."
"Gerçekten mi? Bu hiçbir yerde söylenmedi."
"Daha fazlasını öğrenebilir ve hayranlara sunabilirsin."
"Gerçekten buna izin verir misiniz?"
Heyecanla gülümsediğimde arkasına yaslandı.
"KBS'le görüşeceğim. Canlı yayına hazırlan Sehun. Lee Soo Man'le canlı yayında röportaj yapacaksın."
"Sizle mi? C-canlı yayın? N-ne?"
"Fakat soruları önceden görmek isterim. Konumuz EXO, unutma ki dünyadaki en büyük EXO-L benim."
Odasından çıkarken kalbim deli gibi atıyordu. Az önce olanlar gerçek miydi? Ben? SM'in zor ulaşılan babasıyla? Canlı yayında? Bu kesinlikle şaka olmalıydı.