Lupus ve arkadaşları Can'ı güzel döverler. Can'ın kıpırdayacak hali bile kalmadan yerde yatar hale gelir. Lupus, dövmekle yetinmez ve Can'ı yakındaki akar suya atar Can ise hiç bir şey yapamadan akar suya kendini bırakır ve bir süre sonra bayılır. Suyun sürükleme etkisiyle sürüklenirken kafasını akar suyun üstünde olan bir oduna çarpar ve sonucunda uyanır. Fakat
hareket edecek durumu olmadığı için kendini akar suya teslim edip sürüklenmeye devam etmiştir, elinden gelen sadece suyun üstünde durup boğulmamaya çalışmaktır.Bir süre daha sürüklendikten sonra akar suyun bitişine geldi ve artık Amadan gölünün ortasındaydı ve bir yere sürüklenmiyordu. Yavaşça kenara yüzerken gölün altında parlayan bir şey gördü. Ne kadar oraya gidecek gücü olmadığını düşünse de o şey kendisini ona çağırıyordu bu yüzden kendini zorlayarak yavaş yavaş gölün derinliklerine dalmaya başladı. Sonunda parlayan şeyin yanına gelmişti.
"Bu bir... Bu bir parşömen mi? Bura da ne arıyor".
Parşömeni açar ve bir anda etrafı kararır sanki uzayın içindeymiş gibi bir hisse kapılır ve bir anda küçük bir mavi ateş topu önünde belirir ve;
"Canavar ormanına gitmen ve bir kaç canavar avlaman gerek..."
Bunları söylerken ateş yavaşça yok olur ve Can'ın etrafındaki karanlık ortadan kalkar. Etrafındaki bariyer ortadan kakınca Can 'ın kolunda yanma hissi oluşur ve bu his yüzünden bağırmak ister
fakat suyun altında olduğu için eliyle ağzını kapar. Açı geçtikten sonra sağ elinin bileğine baktığında ders üçgen şekilde dövme belirmiştir ve parşömenden eser kalmamıştı. Ayrıca vücudundaki tüm yaralar iyileşmiş hatta yetişimi bile eski haline gelmişti."Şimdi yapmam gereken Canavar Ormanı'na gidip bir kaç canavar avlamak ve olacakları görmek."
Can gölden çıkar ve hiç kimseye gözükmeden evine gider, babasından kalan eski bir kılıcı alır ve Canavar Ormanına doğru yola çıkar. Artık yetişimi düzeldiği için gücü de geri gelmişti fakat hala içinde bir korku vardı nedeni ise 1 seviye Canavarlar bile 5. Seviye Ölümlü'ye denk ve Can'da bu seviyede bu yüzden bir tane öldürmek bile onun için zor olacaktır. Bunları düşünürken çoktan Canavar Ormanı'na gelmişti bile.
Ormanın içine girdi, 5 dakika yürüdükten sonra önüne 1. seviye olan bir Boz Yılan çıktı. Boz yılanlar normal yılan gibi olsa da boyutları devasadır. Can bu yılanı öldürmek zorunda olduğunu biliyordu bu yüzden kılıcını çekti ve ileri doğru atıldı fakat yılan boş durmayıp kuyruğu ile Can'a vurdu sonucunda ise ağaca çarptı.
"Kahretsin! Daha dikkatli olmalıyım.*Kan tükürür*"
İleri doğru atılır yılan aynı şekilde kuyruğu ile saldırır ve Can içindeki ki enerjisini kılıcını güçlendirmek için kullanır. Bununla da kılıcı ileri doğru savurarak yılanı engellemeyi düşünür fakat kendini korumak için yaptığı hamle bile kuyruğu kolaylıkla kesip atmıştır.
"Yoksa yetişimimi kazanmak için yaptığım eğitimler boşa değil miydi?! Şuan da 5. seviyede olsam da gücüm ve içsel enerjim 7. seviyeye denk. Bu av işi daha kolay olacak desene.*Sırıtır*"
Bu sefer Can ki'sini kılıca tekrar aktarır fakat bu sefer savunma için değil saldırı için aktarır ve kılıç ile uzaktan havayı kesercesine savur, Kılıçtan çıkan ki uzak mesafeden yılanı kellesi keser. Can yılanın ölüp ölmediğini kontrol etmek için yanına gider ve gider gitmez yılanın içi parlar ve bu ışık bileğindeki dövmeye girer.
"Demek ki biraz daha canavar avlayıp onların ruhunu da özümsemeliyim.*Düşünür*". Gün batmak üzeredir, "Şu anda 5 tane Boz Yılan ve 4 tane de Boz Kurt öldürdüm. Şu anda 9 tane seviye 1 ruh özümsedim, Bu gün 10 ruh özümseyip bıraksam olacak karanlık çökmek üzere." Can sonuncu 1 seviyeli canavarı da öldürür ve onun ruhunu özümser. Bu sırada "Ahhğğğğ*Bağırır*... kahretsin dövme yine bileğimi yaktı ama bu sefer acısı önceki ile kıyaslanamazdı."
Dövmeye bakar ve dövmenin yanında iki tane çizgi çıktığını görür.
"Şimdi de bu iki çizgi mi çıktı? Neyse 6. seviye mi oldum?! Az önce bileğimdeki açı yüzünden fark edemesem de şu anda seviye atladığımı çok net hissedebiliyorum ayrıca gücüm 8. seviye birine denk. Bu parşömen cidden etkili."
Arkasından bir ses "Beğenmene sevindim genç!"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç İmparatorun Doğuşu (Şu Anlık Devam Etmiyor)
FantasyKüçük olmasına rağmen o bir dahi ve Long ailesinin bir ferdi, onun adı Can Long. Ailesinin ölümünden sonra bunu fırsat bilen kuzeni yüzünden yetişimini kaybeder ve bir çöp haline gelir fakat şans yüzüne güler ve her şey değişir. Artık kaderin...