Yan Hikaye Bölüm 1: Ben Magnus Zmaj, peki kimim?

219 17 6
                                    

"Ben Magnus Zmaj. Size geçmiş hayatımı anlatmak istiyorum. Can'dan da duyduğunuz üzere ben yüzlerce yıl önce yaşamış ünlü bir yetişimci ve demirciydim. 9. Seviye Ölümsüz  aşamasındaydım. Önceden çok fazla demircinin yanında çırak olarak çalıştım ve sonunda demircilik yeteneğini yaratmayı başarmıştım. Dünya da bana meydan okuyabilecek hiçbir demirci yoktu çünkü bir örs ve çekice ihtiyacım olmadan bile silah ve zırh üretebiliyordum geliştirdiğim yetenek sayesinde. Demircilikte bir tanrı misali olduğum için daha fazla yaşayabilmek için kendimi yetişimciliğe verdim ve çok geçmeden Ölümsüz safhasına ayak basmıştım. Artık hem çok yavaş yaşlanıyordum hem de artık ömrüm 2500 yıllık bir süreye kavuşmuştu. Eğer bir Yarı tanrı olabilsem 5000 yıl yaşayabilecektim, Tanrı seviyesinde ise 10.000 yıl..."

"Bir gün Ölümsüz'lüğün zirvesini geçip yarı tanrı olacaktım ve Doğu Kıta'sının en güçlü yaşayanı olma şerefine kavuşabilecektim. Fakat bir gün ben en sevdiğim öğrencim olan Kotei benim darboğazı geçmek üzereyken sırtımdan bıçakladı ve öldürmeye çalıştı fakat ben onun elinden kaçmayı başardım. Normalde onu öldürmek gözümü kırpmak kadar kolay olsa da darboğazı geçmek için tüm enerjimi ve ki'mi harcamıştım ve en zayıf olduğum zamanımdı o da bunu biliyordu."

"Onun elinden kaçmayı başarınca hemen bir çözüm bulmam gerektiğinin farkındaydım ve benimde aklıma Cennetsel Yükseliş Parşömeni'ni yaratmak geldi. Tüm enerjimi ve gücümü kullanarak tüm ruhumu 4 parçaya böldüm ve 4 adet İyi safha Efsanevi aşama parşömene yerleştirdim. Sonra bu dört parşömeni 4 kıtaya gönderdim ve ruhum bu parşömenler içinde yaşamaya devam etti ve ne zaman bir çaresizlik hissetse parşömen kendisini bulmaları için belli ediyordu ve hiçbir şekilde başkasına gözükmüyordu. Böylelikle yüzlerce yılı aşkın bir süre bekledim ve sonunda Can adlı bir çocuk benim ruhumun bir parçasını buldu ve diğer 3 parşömendeki ruhlarım yok oldu. Şimdiyse Can'ın tek yapması beni canavar veya insan ruhuyla beslemek ve gücümün tamamına kovuşmamı sağlaması. Tabi ki bu iyiliği karşısında bende onu gücüm yettiği sürece koruyacak ve onu bilgilerimle kutsayıp benim çırağım yapacağım."

"Eğer çırağım iyi bir sonuç verirse intikamımı almasını sağlayacağım eğer alamayacak kadar güçsüz olursa da kendi intikamı mı kendim alırım!"

Genç İmparatorun Doğuşu (Şu Anlık Devam Etmiyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin