9. Bölüm: Turnuvanın İlk Günü

160 13 21
                                    

Turnuva günü gelmiştir. Can erkenden uyanır ve kılıcını kılıfına koyar ve sırtına takar.

-Keşke biraz vaktim olsaydı da puanlarım ile yetenek falan alabilseydim, diye düşünür

Can turnuvanın olacağı alana doğru ilerler. Vardığında herkes yenice toplanmış haldeydi.

-Dikkat! Turnuva birazdan başlayacak fakat iki etaptan olacak. İlk etapta 9. Seviye Ölümlü ve 9'dan düşük Ölümlü safhasındaki kişiler 50'şer kişi olarak gruplara ayrılacak ve arenaya çıkacaklar ve sona kalan 3 kişi sonraki etaba geçebilecek. İlk etabın amacı ikinci etaptaki yüksek seviyeli öğrencilerin karşısına düşük seviyeli öğrencilerin çıkmasını engellemek. Şimdi sırayla gelip kutudan bir çubuk seçin ve gelen gruba girin.

Herkes güç sırasıyla kutudan çubuk seçti ve gruplarına geçtiler. Can'da seçmişti ve Can'ın gittiği grupta çok fazla 9. Seviyedeki öğrenci vardı. Sonunda tüm örenciler gruplarına gitmişti ve 4 adet grup olmuştu. Can ise 3. Gruptaydı. Turnuva başladı ve çoktan ilk grubun savaşı bitti ve arena da kalan ilk üç kişi bir üst aşamaya geçti. Şimdi sırada ikinci grup vardı. Bu grubun savaşı da bir süre sonra bitmişti ve sahada kalan son üç öğrenci bir sonraki etaba geçmeye hak kazanmıştı. Şimdi sıra 3. Gruptaydı ve Can da bu grupta olduğu için arenaya çıktı. Bu grupta çok fazla 9. Seviyeli Öğrenci olduğu için 8 ve daha altı çabuk elenmişti. Sahada ise sadece Can ve 5 tane 9. Seviye de öğrenci vardı. Bu öğrencilerden biri de Shu lin'di. Can ise aralarındaki tek 8. Seviye deki kişiydi. Bu yüzden Can'ı sona saklayıp zaferlerini garantilemek istiyorlardı. Bu yüzden aralarındaki kızı diskalifiye etmek daha kolay olacağını düşündükleri için aralarından biri kılıç kullanan kıza saldırdı ve kız onu hiç zorlanmadan dışarı attı. Diğer 9. Seviyeli öğrencilerden biri de diğer kız olan Shu lin'e saldırdı.

Can ise Yıldırım Adımını kullanarak o öğrencinin arkasına geçti ve Rüzgar yumruğu ile vurdu. Bu yumruk saldırmak için pek iyi bir yetenek olmasa da bir kişiyi ileri fırlatmak için çok uygundu bu yüzden çocuk arena dışına fırlamıştı. Bunu gören diğer 9.seviye öğrenci sinir olup Can'a arkadan yumruk attı. Can yumruğun etkisiyle arena dışına fırlarken Rüzgar Tekniğinin ikinci aşaması olan Rüzgar Hareketi ile hızını yavaşlattı ve son anda arena dışına çıkmadan durabildi. Shu lin, Can'ın arkasından saldıran çocuğu görünce Yıldırım Oku ile çocuğun bacağına ok attı. Çocuk daha ne olduğunu anlamadan ok bacağına girmişti ve çocuk acıyla bacağını tutmaya başladı.

Can ise arkasından saldırdığını gören adama sinir olmuştu. Yıldırım Adımını kullanarak arenanın ortasında duran çocuğun önünde belirdi ve Ateş Yumruğu ile çocuğu geri doğru fırlattı ama bunla yetinmeyerek Yıldırım Adımı ile çocuğun arkasına geçti ve tekrar Ateş Yumruğu ile çocuğun sırtından vurdu. Çocuk bu darbe sonunda arenanın ortasına geri gelmişti. Sahanın ortasında olmasına rağmen yere yığılarak bayılmıştı. Nedeni ise Can iki kez Ateş yumruğu ile aynı bölgeye vurarak iç organlarına hasar vermesiydi.

-Evet Yee'de bayılarak elendiği için sahada kalan üç öğrenci diğer aşamaya geçmeye hak kazanmıştır, diye seslendi turnuvadan sorumlu görevli.

3. Grupta kalan üç kişi sırasıyla 9. Seviye de olan Shu lin ve Kılıç kullanan Zhiu'ydu. Son olarak ise 8. Seviye de olan Can vardı. Can bu grupta galip olarak çıkması Zhiu'yu şaşırtmıştı nedeni ise 3 grup arasında sadece 8. Seviye olarak çıkan oydu ayrıca gösterdiği performans çok etkileyiciydi, Can'a hayran kaldı. Şimdiyse savaş sırası 4. Gruptaydı, o grubunda savaşı bitmişti ve sona 2 tane 9. Seviye de bir tane de 8. Seviye öğrenci kalmayı başarmıştı.

-Evet ilk etap şu anda bitti ikinci etapta ise toplam 64 kişi olacak ve herkes bir kişi ile savaşacak kazanan ikinci etaba geçer kaybeden elenir. Bu etapta önceki etap haricinde herkes Savaşçı safhasında olduğu için ikinci etap 3 gün sonra yapılacak bu güne kadar istediğinizi yapabilirsiniz.

Herkes oradan dağılırken Can'ın da eline seviye atmak için bir fırsat geçer. Ne kadar şu anki gücü 1. Seviye Savaşçı ya denk olsa da ikinci etapta daha güçlü rakiplerin geleceğinin farkındaydı. Ormana gidip doğadan ki özümseyerek seviye atlamadan önce Simya binasına gitti ve orada Nadir düzeyde birkaç Yetişim hapı aldı. Bu hapların toplam fiyatı 2000 puana denkti. İyi ki de ormandaki çocukların puanlarını almışım yoksa kısa sürede bu kadar puan biriktirmem çok zor olacaktı diye düşünüyordu. Hapları aldıktan sonra ormana gitti ve hapları özümseyerek üç gün boyunca yetişimini yükseltmeye odaklandı. Üç günün sonunda Can 9. Seviyenin zirvesine gelmeyi başarmıştı ve ne kadar uğraşsa da darboğazı aşıp Savaşçı olamadı.

Can eşyalarını toplayıp ormandan çıktı. Sonrasında ise odasına çekilip dinlendi. Sabah olduğunda güzelce dinlenmiş bir şekilde yataktan çıktı ve turnuva alanına gitti.

-Evet şimdi herkes gelsin ve bir çubuk çeksin, aynı sayı çekenler sırası geldiklerinde savaşacaklar...

Genç İmparatorun Doğuşu (Şu Anlık Devam Etmiyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin