-Şimdi silah ve yeni yetenek kitabı alma vakti.
Can odasından çıkar ve ilk önce silah almaya gider. Oradaki yetkilinin yanına varınca akademiye katıldıklarında verilen rozeti yetkiliye gösterir. Bu rozette şu anda sadece 1'er adet yetenek ve silah hakkı olsa da bu rozetin asıl işlevi kazandığın puanları kayıt altına almak. Eğer bir düello da birini yendiğinde rozetteki tüm puanını alabilirsin. Ayrıca bu puanları arkadaşlarınla da paylaşabilirsin fakat bunun kötü kullanımı da vardır. Güçlü öğrenciler zayıf öğrencilerin puanlarını zorbalık yaparak kolayca alabilir. Bu dünyanın kanunu bu zayıf olan ezilirken güçlü olan gücüne güç katarak ilerleyebiliyor.
-Can şu anda sadece ilk kata giriş hakkın var. Eğer daha sonra daha güçlü silah alabilmek istiyorsan ikinci kata çıkabilirsin. Fakat bir iç öğrenci olmadan ikinci katın daha yukarısına çıkamaz ayrıca ikinci katta da sadece her hafta bir kez çıkabilirsin ve de 30dk'dan fazla kalamazsın. İlk katta sadece Sıradan Kötü ile Nadir Kötü(Sıradan Kötü < Sıradan Orta < Sıradan İyi < Nadir Kötü) arasında bir eşya bulabilirsin. Her kat çıkışında silah kaliteleri de artar.
-Anladım efendim.
Can içeri girer ve silahlara tek tek bakınır onun gibi bir çok insanda silah bakıyordu. Can gözüne bir tane Nadir Kötü düzey bir kılıç bulmuştu elini kılıca attı fakat biri ondan daha hızlı davranıp o silahı aldı.
-Ne yapıyorsun onu ben almıştım!
-Ne mi yapıyorum silahını alıyorum var mı bir diyeceğin.
-Can boş ver bu çocuğun yetişimi 1. Seviye Savaşçı olsa da , yani senin yenebileceğini bilsem de o silah için değmez bu yüzden onu bırak benim göstereceğim eşyayı al, ustası belirir ve söyler, ne kadar belirse de ustanın şu anki ruh gücü sadece Can'a görünebilmesini sağlıyor.
-Tamam al senin olsun, der Can.
-Hahaha, çöplerin kendi yerini bilmesi ne kadar güzel bir şey.
Can ona aldırış etmez ve ustasının komutlarını takip ederek bir tane silahın önüne gelir. Bu eşya silahtan çok bir zırhtır.
-Usta bu çizmeyi almamı istediğinden emin misin?
-Evet, bu çizmenin adı Suakarolbu(SU AKAR yOLunu BUlur xd) Çizmesi. Bu çizme senin Yıldırım Adım tekniğinle çok uyumlu bu çizme sayesinde tekniğin hızını hem de mesafesini iki katına çıkarabilirsin.
Can bu çizmeyi alır ve yetkilinin yanına gider ve rozetindeki hak sayesinde çizmeyi alır. Şimdiyse yetenek kitabı almak için kütüphaneye gider oradaki yetkili de silah zulasındaki yetkiliyle aynı şeyleri söyler. Daha kaliteli yetenekler için akademide daha yükseklerde olman gerek.
Kütüphane ye girer ve 10-15 dakika bir çok yeteneğe bakar fakat adam akıllı bir yetenek bulamaz ve sonuç olarak silahsız kullanılan bir saldırı yeteneği bulur ve tam alacakken,
-Ne yapıyorsun ben de olmasam hiç düzgün bir şey almayacaksın. Şimdi beni dinle ve söylediğim yere git.
Can ustanın dediği rafa gider ve dediği kitabı bulur. Can'ın düzgün bir kılıcı olmamasına rağmen ustası ondan bir kılıç yeteneği almasını istemiştir. Can anlamadım dercesine ustasına bakınca,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç İmparatorun Doğuşu (Şu Anlık Devam Etmiyor)
FantasyKüçük olmasına rağmen o bir dahi ve Long ailesinin bir ferdi, onun adı Can Long. Ailesinin ölümünden sonra bunu fırsat bilen kuzeni yüzünden yetişimini kaybeder ve bir çöp haline gelir fakat şans yüzüne güler ve her şey değişir. Artık kaderin...