5. Bölüm: Akademiye Giriş

167 15 6
                                    

Can vakti geldiğinde bunların hepsinin hesabını ödetecek fakat artık aileden kovuldu ve kalacak bir yeri olmadığı için acele bir şeyler düşünmesi gerekiyordu...

Bu geceyi geçirmek için her zaman yetişim yaptığı yer olan Amadan Şelalesi'nin yakınlarına gitti ve orda bu geceyi geçirdi. Sabah olmuştu. Artık kendi başının çaresine bakması gerektiğinin farkındaydı ve gidebileceği yerleri düşünmeye başladı. Long ailesinden başka tanıdığı olan kimse yoktu bu yüzden birinin yanında kalma olasılığını çıkardı ve hangi Akademiye gitsem diye düşünmeye başladı.

-Şehirde iki büyük akademi var. Aziz ve Gökyüzü Alevi Akademisi. Aziz akademisi biraz daha iyi olsa da orası Rawblets ailesinin yakınında ve o akademide bir çok Rawblets ailesinden öğrenci var orada pek rahat edemem bu yüzden Gökyüzü Alevi Akademisi şu anlık en iyi seçenek. Yanlış hatırlamıyorsam giriş sınavında 4 gün olması lazım bu 4 gün boyunca yetişim yapsam olacak. Bu süre zarfında da burada kalmaya devam ederim.

Can için dört gün göz açıp kapayıncaya kadar geçmişti. Artık Akademiye kayıt olma vakti gelmişti. Can eşyalarını aldı ve Akademiye doğru yol aldı. Akademiye vardığında çok fazla insan katılmaya gelmişti ve çoğu 5 seviye ve üstü Ölümlü safhasındaki kişilerdi hatta aralarında Savaşçı safhasındaki kişilerde vardı. Ama herkes giremiyordu. Can bu durumdan hiçbir şey anlamamıştı. Yanındaki birine;

-Kusura bakma bir şey soracaktım. Neden kimse testi geçemiyor?

-Bu sene akademi yeni bir test yapıyor. Bu teste şu gördüğün devasa taş var ya o taşa içindeki ki'yi aktarıyorsun ve o taş senin potansiyelini gösteriyor. Maksimum 10. Seviye var fakat o potansiyel de olan bir kişi bulmak imkansızın ötesinde. Akademiye girmek için 3. Seviyeye bir potansiyele sahip olman yeterli.

-Anladım, Teşekkür ederim.

Can yarım saat kadar sıranın bitmesini bekler ve sıra sonunda ona gelir. Test görevlisinin yanına gider.

-Adın ne?

-Can Long.

-Ne! O Long ailesinin çöpü değil mi nasıl onun yetişimi kırık değil mi nasıl yüzsüz gibi buraya gelebilir!, testi izleyen insanlardan yükselir.

-Katılmak için 20 gümüş ödemen gerek, der görevli kişi.

-Tamam, iyi ki de canavar avladıktan sonra onların parçalarını satmışım yoksa bu teste giremeyecektim diye düşünür.

Can 20 gümüşü ödev ve testin parçası olan devasa taştan birinin yanına gelir ve o taşa ki'sini aktarır. Bu taş kişinin kaçıncı seviye olduğunu gösteren bir taştır. Normalde kendinden yüksek bir kişinin seviyesini yada safhasını görmek mümkün değildir sadece yüksek seviyeli kişiler kendinden düşük seviyeli kişilerin seviyesini öğrenebilir. Fakat bunun da bir çözümü vardır. Eğer bir kişinin İlahi Algısı varsa kişilerin kaçıncı seviye de ve kaçıncı safhada olduğunu hissedebilir ve Can'da Cennetsel Yükseliş Parşömenini elde ettikten sonra İlahi Algıya sahip oldu. Bu sırada izleyen kişilerden;

-Nasıl olur? Long ailesinin çöpü nasıl 8. Seviye Ölümlü olmuş olabilir.

-Duymadınız mı o artık Long ailesinin bir ferdi değilmiş. Ailenin patriğinin çocuğuna saldırdığı için aileden atılmış.

-Neyse ne daha testi bitirmedi.

-Aynen şimdiye kadar çoğu savaşçı bile bu teste sıkıntı yaşadı ve geçemedi. O 8. Seviye olmuş olsa ne olur!

Konuşmaları yükselir.

Can onlara aldırış etmeden yanındaki büyük taştan sütuna ilerler ve ki'sini o taşa da aktarır. Ki'sini aktarmaya başladıktan sonra ilk 30 saniye de ilk seviye parlamaya başladı. İki dakika daha geçtikten sonra ise ikinci seviye parlamaya başlamıştı. Böyle 30 dakika geçtikten sonra taşın 6. Seviyesi de parlamaya başladı bu sırada Can'ın ustası Can'a;

-Can bu kadar yeter eğer biraz daha devam edersen son seviyeyi bile parlatabilirsin fakat bu senin çok dikkat çekmene sebep olur bu yüzden bu seviyede bırak zaten okula giriş yapabildin, diye telepati yoluyla iletişime geçer.

Can, ustasının dediğini anladığı gibi hemen potansiyelinin sonuna ulaşmış numarası yaparak elini taştan çekti ve kendini yere bıraktı, yorulmuş misali. Ne kadar iyi oyunculuk yapsa da Görevli hocanın gözünden kaçamamıştı ve Hoca onun potansiyelinin bununla sınırlı olmadığını biliyordu. Can ise hocanın fark ettiğinden habersizdi. Bu sırada başarısız olan yada daha teste katılmamış olanlar bağrışmaya başladı.

-Nasıl olabilir bu o sadece bir çöp.

-Taşa çok fazla kişi ki'sini aktardığı için taşta arıza çıkmış olabilir mi?

-Yoksa sınavda şike mi yaptı?

-SESSİZ OLUN! BEN BU SINAVIN GÖREVLİ HOCASIYIM VE BENİM İŞİMİ İYİ YAPAMADIĞIMI MI SÖYLEMEYE ÇALIŞIYORSUNUZ. GÖRDÜĞÜNÜZ ÇOCUK TESTİ GEÇTİ! SIRADAKİ GELSİN ŞİMDİ, diye bağırır.

Bir süre sonra tüm katılımcılar bitmişti ve 20 kusur kişi testi geçebilmişti. Testi gecen herkes görevli hocayı takip etti. Akademiye girdiler.

-Hepiniz şu binada kalacaksınız. O binaya girdiğinizde oradaki yetkili size kalacağınız odanın yerini söyleyecek. Ayrıca akademimizde puan sitemi var puan kazanarak onlarla silah, hap veya yetenek kitapları alabilirsiniz. Puan kazanmanın ise üç yolu var. İlk yol okuldan ayrılarak Canavar Ormanı'nda Canavar avlayıp parçaları ile puanları takas etmek. İkinci yol arena da rakiplerle savaşmak. Ayrıca en çok puan kazanabileceğiniz yol bu. Son yol ise görev almak. Bu seneki test biraz zor olduğu için ve ayrıca bu testi geçen çok az insan olduğu için buradaki kişilere bir tane silah ve bir tane de yeteneği hediye edeceğiz. Şimdi Silah zulamıza ve Kütüphanemize gidip oradaki yetkililerden daha detaylı bilgi alabilirsiniz. Şimdi gidin.

-Son bir şey daha. Bir ay sonra Dış Mezhep öğrencilerinin katılabileceği bir turnuva var eğer o turnuva da ilk üçe girebilirseniz çok iyi ödüller elde edebilirsiniz ayrıca ilk 10'a girenler İç Mezhep öğrencisi olma hakkına sahip olacak ve ayrıcalıklara sahip olabilecek.

Herkes oradan ayrılır. Can'da oradan ayrılır ve Hocanın gösterdiği binaya gider oradaki yetkili ile konuşup oda numarasını öğrenir. Odasına gider ve eşyalarını yerleştirir.

-Şimdi silah ve yeni yetenek kitabı alma vakti...

Genç İmparatorun Doğuşu (Şu Anlık Devam Etmiyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin