Neatsigręždama pasišalinau iš patalpos. Nesiruošiau čia būti. Džiaugiausi , kad pasiklioviau savo nuojauta ir atvažiavau su savo mašina. Lipant laiptais girdėjau , kaip dar kart atsidarė baro durys.
-Ella!,-riktelėjo Yeol.
Sustojau. Atsisukusi pažvelgiau į vaikiną. Krūtinę suėmė ledo gniaužtai. Vos laikiausi nepalūžusi. Skaudėjo , velniškai skaudėjo. Galvoje maišėsi prisiminimai apie Site. Mačiau prie manęs einantį Chanyeol , bet galvoje sukosi tik buvusio sužadėtinio atvaizdas. Jutau , kaip sukasi galva. Išsigandusi jog galiu prarasti pusiausvyrą ant laiptų – atsitūpiau. Nesinorėjo nuo jų nusiristi. Apsikabinau pilvą rankomis , nes skausmas krūtinėje sužadino skausmus skrandyje.
-Ella..,-sumurmėjo prie pat gigantas.
-Mmm?,-numykiau.
-Išklausyk manęs.
-Ne.
-Prašau...
-Chanyeol ką tu nori man pasakyti? Kad Nina ne tavo mergina? Tada kodėl taip smagiai su ja tauškiai kavinėj?
-Aš kalbėjau ne su Nina...
-Žinoma tada su kuom?
Vaikinas sujudėjo. Pakėliau piktas akis į jį. Rankose jis laikė telefoną. Pavarčiusi akis stengiausi atsistoti , bet susvyravusi įsikibau į Yeol ranką stengdamasi neparvirsti. Jo ranka automatiškai atsidūrė ant liemens prilaikant mane. Norėjau atstumti vaikiną , bet jis tvirčiau suėmė mano liemenį. Tada prieš akis pakišo savo mobilųjį. Ekrane švietė skambučių išklotinę. Viršuje , tapačią dieną ir tapačią valandą , kai buvome kavinėje jam skambino „Nuna Yoo – ra“. Tai jo vyresnioji sesuo. Žinojau ją kelis kartus buvau sutikusi , nes mergina dirbo žiniose.
-Tai nekeičia fakto , kad filmo metu tau skambino Nina ir ją esi įsivedęs su širdute.
-Mano telefone yra dvi Ninos , viena Yoo – ra dukrelė kuria esu įsivedęs su širdute , kita Nina kuria dabar sutikai. Ji nėra mano mergina Ella. Vienintelė moteris kuria myliu ir kuriai priklauso mano širdis esi tu. Ne dėl to pasitraukiau nuo tavęs , ne dėl to nieko nesakiau , kai ji kalbėjo. O dėl to nes tu nenorėjai , kad viešuma žinotų kad tu esi su manimi. Dėl to vadovybė pradėjo galvoti , kad gal gera idėja būtų paskelbti , jog aš su Nina , bet visa tai tik dėl reitingu ir kad niekas nedrumstu tavo ramybės.
-Gražus pasiteisinimas. Žinoma juk aš kalta dėl to kad visi mano , jog tu su ta plastikine Nina,-piktai drėbiau.
Mačiau , kaip Chanyeol akimis nusirito liūdesys. Stovėjome labai arti vienas kito. Mano ranka vis dar ilsėjosi ant jo rankos , o jo ranka laikė mano liemenį švelniai pirštais glostydamas nugarą. Vaikinas atsiduso. Palenkęs galvą atrėmė kaktą į mano petį. Stovėjau sunkiai kvėpuodama. Su kiekviena akimirka darėsi vis sunkiau tvardyti ašaras. Skaudėjo krūtinę norėjau verkti ir rėkti , norėjau patikėti viskuo ką jis pasakė , bet negalėjau leisti sau vėl apsigauti.
-Mieloji ką man padaryti , kad patikėtum manimi?
Girdėjau jo balse skausmo gaidelę.
-Nieko Chanyeol turėjai proga ir ją praradai,-šaltai atsakiau.
-Maldauju nepalik manęs Ella... Maldauju tavęs....
Tylus murmesys pasiekė mano ausis. Sukandau virpančia lūpą. Gumulas užstrigęs gerklėje grasino išsiveržti. Šlapes lašelis palietė petį toje pusėje kur buvo atsirėmęs Yeol. Kvėpavimas pagilėjo. Maniau , kad didesnio skausmo negaliu jausti , bet klydau suvokimas , kad vaikinas kurį myliu dabar verkia per mane suspaudė krūtinę taip smarkiai , kad maniau sutrupins ją į gabalėlius.
-Myliu tave,-sumurmėjau,-Chanyeol aš myliu tave.
Vaikinas abiem rankom apglėbė mano liemenį. Stovėjau ištikta transo. Nemaniau , kad kada nors kam nors pasakysiu šiuos žodžius. Tikriausiai mano širdis geriau žino ko ji nori. Nedrąsiai pakėliau rankas apsivydama vaikino kaklą. Jutau , kaip jo ašaros krenta ant mano peties susigerdamos į suknelę. Tai skaudino. Skaudino žinojimas , kad priverčiau jį verkti. Vienas šlapias lašelis nusirito skruostų. Paskui jį nusekė ir kitas. Nebeištvėrusi leidau sau išsiverkti. Nebežinojau dėl ko verkiau ir kas čia vyksta. Šie santykiai... Ši situacija buvo tokia paini... Suvokimas , kad Chanyeol man ne tik patinka , bet kad ir myliu jį buvo kažkas naujo. Nežinojau ar patikėti tuo ką jis sakė , nežinojau ar leisti jam dar kart pabandyti... Vienintelis dalykas ką tikrai žinojau tai kad nenoriu matyti jo verkiančio. Tai skaudino. Atrodė lyg kas badytų mano širdį smeigtukais kas kart Chanyeol sukukčiojus.
Švelniai atstūmusi vaikiną nuo savęs pažvelgiau į jo liūdnas akis kurios spindėjo nuo ašarų. Atsargiai nubraukiau ašaras nuo jo baltų skruostų. Pasistiebusi ant pirštų galiukų pakštelėjau į lūpas. Atsitraukusi dar kart pažvelgiau į jį. Nebegalėjau. Tikrai negalėjau jo palikti. Dar vienai raudai prasidėjus puoliau į vaikino glėbį. Apkabinusi jį kuo stipriau pradėjau kukčioti jo krūtinėje. Jis švelniai glostė mano nugarą kartas nuo karto pakštelėdamas į pakaušį.
Nežinau kiek laiko taip prastovėjom , bet manau kad per ilgai , nes prie mūsų prisistatė šventės kaltininkas. Lėtai atsitraukusi nuo vaikino nusivaliau šlapius skruostus. Suho ištiesė nosinaite. Maloniai šyptelėjusi paėmiau ją. Nusivaliusi skruostus džiaugiausi , jog makiažas yra atsparus vandeniui. Nurijusi seiles giliai įkvėpiau ir iškvėpiau.
-Ella kas nutiko? Xiumin sakė , kad susidūrei su Nina. Tikiuosi nepamanei , jog jie iš ties pora? Jei taip būtų nutikę būčiau tau pranešęs. Mano grupėje nei vienas narys nedrįs išdavinėti savo antros pusės,-rimtai kalbėjo Suho.
-Galėjai ir anksčiau tai pranešti,-suburbėjau.
-Mhm... Man sakė , jog tu pabučiavai Baekhyun...
-Čia mano kaltė Suho,-tarė Chanyeol.
-Kodėl aš nenustebau? Baekhyun vaikinas dabar yra labai nepatenkintas.
-Baekhyun gėjus??????,-kilstelėjau antakį.
-Taip. Gal galėtum atsi...
-Atsiprašysiu jo vaikino tik parodykit kur jis,-sumurmėjau.
-Eisiu su tavim,-sumurmėjo Yeol.
-Neturi pasirinkimo. Ir nedrįsk vėl nuo manęs atsitraukti antraip jokie atsiprašymai neišgelbės tavęs.
-Gerai vaikai užteks barniu. Lauke vėsoka grįžkime į vidų kol jūs abu neperšalot.
Chanyeol supynė mūsų pirštus pakėlęs juos prie lūpų švelniai pakštelėjo. Šyptelėjusi jam nusekiau paskui atgal į pastatą. Šventė jau buvo įsisiubavusi. Beak ir jo vaikiną , kuris pasirodo yra iš garsios grupės BTS , radome prie baro besišnekučiuojančius su Chen. Mane pamatę vaikinai akimirksniu išsitiesė ir susmeigė rūpestingus žvilgsnius. Nejaukiai pasimuisčiusi atsiprašančiai pažvelgiau į draugo vaikiną. Jau norėjau atsiprašyti , kai jis prakalbo.
-Viskas gerai jums nereikia atsiprašinėti Chen viską paaiškino , kad dėl visko kalta ta mergina kuri vis sukiojasi aplink.
-Vis tiek man nederėjo taip pasielgti. Labai atsiprašau ir tavęs ir Baekhyun. Jei būčiau žinojusi , kad jis turi vaikiną būčiau pabučiavusi Chen.
-Kodėl mane???,-sutrikęs tarė vaikinas.
-Nes tu panašus į Tadashi ir Xiumin nemoka pykti , tad jis nebūtų supykęs.
-Aš moku pykti,-mestelėjo vaikinas pasirodęs man iš dešinės.
-Katinai nemoka pykti,-gūžtelėjau pečiais.
-Nebežinau ar tai komplimentas ar įžeidimas,-pasimetė vaikinas.
-Komplimentas,-tariau atremdama galvą į Chanyeol ranką.
-Atrodai šūdinai,-mestelėjo Baek tuo pat metu užsidengdamas burną.
-Ačiū už komplimentą. Gali padėkoti jam,-parodžiau pirštu į Yeol.
-Gal prisėsk tuoj padarys tau arbatos sušilsi , o mes tuo metu tau palaikysime kompaniją , kol Chanyeol nueis padainuoti dainą ant scenos,-mestelėjo Xiumin.
-Aš sakiau , kad nedainuosiu,-suburbėjo Yeol.
-aš noriu išgirsti,-sumurmėjau.
-Ahhh gerai,-vaikinas pakštelėjo į skruostą tada nužvelgė primerktomis akimis draugus,-Saugokit ją.
Chen atitraukė baro kėdę padėdamas man atsisėsti. Tuo metu barmenas padavė didelį puodelį iš kurio dvelkė šalavijo kvapas. Žinoma žolelių arbata. Pavarčiusi akis stebėjau ant scenos užlipusį Yeol. Vaikinas pasakė trumpą sveikinimo kalbą savo draugui ir dedikavo dainą jam. Šypsodamasi ištraukiau telefoną. Pajungusi kamerą nufilmavau , kaip vaikinas atliko „Radiohead-Creep“. Daina buvo liūdna , bet Chanyeol ją atliekant šypsena niekaip neapleido mano lūpų. Jo gilus balsas ir aistra dainuojant vertė jausti kažką , ko nejaučiu kitiems dainuojant. Jis tikrai yra tam sukurtas. Gurkštelėjusi arbatą padėjau mobilųjį ant baro. Pasisukau į Xiumin kuris reikalavo , kad paaiškinčiau kodėl išsikrausčiau. Ramiai jam tai paaiškinusi klausiausi jo zyzimo , kad dabartinis kaimynas pastoviai leidžia garsią muziką ir jie tiesiog trokštą jo atsikratyti. Nusijuokiau , kai jis graudžiu balsus pasiskundė , jog Chanyeol visai nekreipia į tai dėmesio. Mums besišnekučiuojant prie mūsų priėjo likę grupės nariai. Jauniausias grupės narys prislinko prie manęs su klastinga šypseną. Įtartinai jį nužvelgusi sustojau ties telefonu kuris buvo jo rankose. Tai mano telefonas.
-Sehun ką veiki su mano telefonu?
-Leidžiu pasauliui žinoti su kuo draugauja mano grupės narys,-nekaltai mestelėjo.
-Ką Tu Padarei?,-per sukąstus dantis paklausiau.
-Nieko.
-Duok mano telefoną.
-Ne.
-Sehun atiduok jai telefoną,-tarė Chanyeol praeidamas pro grupės draugą.
-Bet...
Vaikinas nespėjo baigti sakinio , kai mano telefonas dingo iš jo rankų. Dėkingai pažvelgiau į Xiumin. Atidariusi paskutinę naudotą programą nusijuokiau. Sehun buvo įkėlęs Chanyeol miegančio nuotrauką į mano instagramą prie to prirašęs „Susipažinkit ,tai mano vaikinas“. Papurčiusi galvą užrakinau telefoną.
-Ką jis padarė?,-pasiteiravo Chen.
-Nežinau,-gūžtelėjau pečiais.
Gal ir laikas pasauliui sužinoti , kad šis gigantas mano kitaip negaliu skųstis , jog prie jo kimba plastikinės merginos.
YOU ARE READING
JOURNALIST
RomanceElla - Sona turėjo vieną taisyklę - rašyti tik tiesą. Tad kas kart kai pamatydavo straipsnį apie ją ir jos buvusį sužadėtinį ją apimdavo nenumaldoma pykčio banga , nes žinojo , jog tame straipsnyje nebus nei kruopelytės tiesos. Mergina pažadėjo sau...