41

412 40 2
                                    

Likęs vakaro renginys prabėgo ganėtinai sklandžiai. Nina daugiau nesivaideno mūsų akyse , o Chanyeol nuo manęs nesitraukė nei per žingsnį , tikriausiai jei ne Xiumin jis būtų ėjęs su manimi ir iki tualeto. Nusprendžiau naktį praleisti pas jį. Nenorėjau grįžti viena į savo būtą. Susiradusi kas parvairuos mano automobilį sėdau į Yeol automobilio vairuotojo vietą. Vaikinas buvo girtas , kaip tapkė , gale sėdintys jo draugai neatsiliko. Pavarčiusi akis atsargiai parvairavau į jų namus. Mačiau prie įėjimo susispietusius paparacus. Atsidususi kuo greičiau pralėkiau pro juos , kad nespėtų užfiksuoti kas sėdi už vairo. Sustojusi garaže nužvelgiau visus tris girtutėlius vaikinus. Tikrai nesiruošiau tempti jų į viršų niekas jiems neliepė prisiliuogti tiek , jog savom kojom nesugebėtu pareiti į butą. Papurčiusi galvą išlipau iš automobilio su savimi pasiimdama namų raktus. Jei norės pareis patys.
Susirangiusi Chanyeol lovoje su jo maikute nusiteikiau ilgai nakčiai. Rytoj ryte manęs laukė susitikimas su tėvu ir jo nauja drauge. Buvau pavargusi ir norėjau miego tad tikrai neturėjau jokio nori tvarkytis su trim girtais vaikinais. Požeminiam garaže yra kameros , be to į jį patekti pašaliniai negali tad jie turėtu išgyventi ten vieni.
Nubudau tik tada , kai kažkas dejuodamas ir vaitodamas sudribo lovoje. Vaikinas atbuline ranka trenkė man į skruostą. Sukandusi dantis iš skausmo ir nepasitenkinimo atsisėdau lovoje įjungdama stalinę lempą. Per visą lovą išsiskietes miegojo Chen. Vaikinas vis kažką nepatenkintas murmėjo ir mosikavo rankomis. Piktai suurzgusi pakilau iš patalų. Įsispyrusi į šlepetes pagriebiau savo telefoną ir pasišalinau iš kambario. Nupėdinusi į virtuve ten radau Yeol palinkusi prie kavos puodelio. Vaikinas atrodė ganėtinai prastai. Kilstelėjusi antakį atsidariau šaldiklį. Išsiėmusi ledukų įviniojau juos į rankšluostis ir priglaudžiau prie skruosto.
-Kas nutiko?,-susiraukęs paklausė Yeol.
-Chen tavo lovoje. Mosikuojasi rankom,-suburbėjau.
-Eikš prie manęs.
Kilstelėjusi antakį priėjau prie vaikino. Yeol švelniai patraukė ledukus nuo sumušto skruosto. Pakilęs nuo kėdės lūpomis prilietė tą vietą. Stovėjau ištikta stabo. Nebuvau pratusi prie tokių veiksmų. Drovi šypsena pasirodė veide kartu su raudoniu. Užkišęs plaukų sruogą už ausų vaikinas pakštelėjo į kaktą ir apglėbė savo dideliomis rankomis.
-Šiandien važiuosi susitikti su tėčiu?,-sumurmėjo nepaleisdamas iš glėbio.
-Taip. O tu blaivysiesi kartu su tais dviem?
-Ne. Turiu susitikti su mama ir sese. Jos tai pat nori susitikti su tavimi.
-Manim?,-susiraukiau.
-Ella tu mano mergina kodėl stebiesi , kad jos nori susitikti su tavimi?
-Tiesiog...,-atsidusau,- Ar ne per greitai?
-Jei nenori tiesiog pasakyk neieškok dingsties nesusitikti su jomis. Ella be tavęs jos yra svarbiausios mano gyvenimo moteris. Aš susitikau su tavo tėčiu , tai pat buvau susitikęs ir su kitais tavo šeimos nariais...
-Tik dėl to nes esi Lili ir Site draugas.
-Ne. Todėl nes esu tavo vaikinas. Jei nori galiu su jais dar kart susitikti oficialiai prisistatyti kaip tavo vaikinas.
-Nereikia,-sumurmėjau atsitraukdama nuo vaikino.
Nieko nesakiusi pasiėmiau jo kavos puodelį. Gurkštelėjusi kavos stabtelėjau akimirką tada viską išspjoviau atgal. Susiraukusi nužvelgiau vaikiną.
-Kas čia per jovalas?,-raukydamasi kalbėjau.
-Čia buvo mano kava , be cukraus,-atsakė jis paimdamas puodelį iš mano rankų.
-Tai buvo pati neskaniausia kava kokia esu gėrusi.
Iš šaldytuvo išsiėmusi buteliuką vandens išsiskalavau burną. Papurčiusi galvą užsikaičiau virdulį ruošdamasi pasigaminti geriamos kavos. Jutau vaikino akis įsmeigtas į mane. Atsisukusi į jį kilstelėjau antakį.
-Kas yra?
-Tu su mano marškiniais,-sumurmėjo sėsdamasis ant kėdės.
-Ir? Jei nepameni vakar atvažiavau su suknele , tad turėjau pasiimti kažką su kuo galėčiau miegoti. Be to Yeol jei man liks mėlynė ant skruosto aš nudėsiu Tadashi , nes tėtis bus nepatenkintas.
-Laikyk ledukus prie skruosto.
Nusivaipiusi atsirėmiau į stalą pridėdama ledukus prie skruosto. Kol laukio vandens pradėjau naršyti naujienų tinklalapiuose. Nenustebau pamačiusi mažiausiai 15 straipsnių apie save ir Chanyeol daug kas atsiminė praeities įvykius. Dauguma žurnalistų mane vadino „nieko verta mergiote“ , bet visi jie buvo nepasirašę savo vardų. Žinoma nėra žemėje tokio drąsaus žurnalisto kuris iš ties sugebėtu mane įžeistis ir nebijotu pasekmių. Pavarčiusi akis sustojau ties viena antrašte „Park Chanyeol turi naują auką“. Atidariusi straipsnį pradėjau jį skaityti. „K-Pop atlikėjas ir dainų kompozitorius Park Chanyeol susirado dar vieną auką. Prieš kelis mėnesius išsiskyręs su modeliu Ku-Chin vaikinas dabar nutaikė savo meilės kerus į buvusia žurnalistę Ella-Sona. Atlikėjas garsėja , kaip širdžių daužytojas , buvusios merginos pasakoja apie jo sugebėjimus draugauti daugiau nei su viena mergina vienu metu. Per pastaruosius metus Park turėjo 9 merginos kurias paliko be gailesčio. Nors nei vienas iš šių atvejų nebuvo komentuojamas ir niekas jų nepativirtino visos merginos teigė , jog draugavo su atlikėju. Paprašius Talin , buvusios Pak Chanyeol merginos , pakomentuoti jo naujus santykius mergina atsakė „Visi žino , kad Ella – Sona tėra baidyklė , tad nesuprantu , kaip mažutis galėjo ja susidomėti tikriausiai jį traukė jos motinos turtai..“...“
Stengiausi sulaikyti kikenimą. Galiausiai nepavyko to padaryti. Tylus juokas išsprūdo iš lūpų. Yeol pakėlė klausiama žvilgsnį į mane. Papurčiusi galvą padaviau jam savo mobilųjį. Vaikinas susiraukęs pradėjo skaityti straipsnį. Užsipylusi kavos atsisėdau prieš jį.
-Brangioji...
-Taip ir žinojau , kad su manimi susidėjai tik dėl mano motinos turtų. Baisu Chanyeol baisu... O aš dar maniau , kad tu mane išlaikysi pasirodo man teks tave išlaikyti.
-Čia melas aš su tavimi susidėjau tik dėl tavo mokėjimo gaminti,-rimtai atsakė vaikinas.
-Nes tu tikrai nori būti nunuodytas,-suprunkščiau.
-Bent išleisdamas paskutinį atodūsį matysiu tavo nuostabias akis prieš save. Akis kurios verčia mane norėti tavęs labiau ir labiau...
-Dar tik rytas ir man pagirios prašau susiraskit kambarį,-suburbėjo įeidamas Xiumin.
-Oi mielasis mielai eitumėm į mano vaikino kambarį , bet ten yra vaikinas kuris užtaisė man mėlynę ant skruosto,-gurkšnodama kavą atsakiau Xiumin.
-Kas toks durnas , kad trenktu tau? Ten jo lavonas liko?,-susiraukė vaikinas.
-Tavo vaikinas,-mestelėjo Yeol.
Buteliukas vandens susidūrė su virtuvės grindimis. Išplėtusi akis nužvelgiau pagiringą draugą. Mačiau kaip sunkiai nurijęs seiles jis išdūmė iš virtuvės. Girdėjom , kaip atsidarė kambario durys ir akimirksniu pasigirdo piktas riksmas. Papurčiusi galvą pradėjau kikenti. Pakilusi nuo kėdės apėjau stalą. Priėjusi prie Yeol švelniai pakštelėjau jam į lūpas.
-Einu maudytis už poros valandų man susitikimas su tėvu.
-Tave parvežti namo?,-paklausė suimdamas mane už liemens.
-Žinoma tik pirma man reikia į dušą. Be to noriu pamatyti Tadashi atgailaujanti veidelį.
-Tu tikra kietaširdė.
-Nejau nori , kad visiems vaikinams būčiau gera?,-kilstelėjau antakį.
-Ne. Tau tinka smaragdinė spalva.
Pasilenkiau prie vaikino ausies ir sumurmėjau.
-Bet geriau atrodau , kai esu be jos.
Yeol nespėjus sureaguoti pasišalinau iš virtuvės. Parėjau pro kambarį kur mačiau , kaip Xiumin bando priversti Chen pakilti iš lovos. Nusijuokusi įlindau į dušą už savęs užrakindama duris. Nesinorėjo sulaukti svečių duše.
Po pusvalandžio išlindau iš po šiltos vandens srovės. Apsigaubusi tamsiai mėlynų dideliu rankšluosčiu vos susilaikiau sau netrenkusi.  Neturėjau pasiėmusi jokių drabužių tik marškinius su kuriais miegojau. Atsidususi apsivilkau vakarykščius apatinius , kad ir kaip nesinorėjo jų mautis vis dėl to buvau ne savo namuose ,o čia neturiu jokių daiktų. Pagriebusi juodą storą chalatą meldžiausi jog jis būtų Chanyeol. Šluostydamasi plaukus išėjau iš dušo. Nutipenusi į Yeol kambarį apsidžiaugiau radusį jį tuščia. Prislinkusi prie vaikino spintos įžengiau į ją. Negalėjau niekaip suprasti kodėl jo spinta buvo didesnė nei mano. Papurčiusi galvą peržiūrėjau vaikino drabužius paėmusi juodą maikutę apsivilkau ją. Džiaugiausi , kad mano vaikinas buvo aukštesnis už mane , tad jo drabužiai siekė mano kelius. Paėmusi ploniausia dirželį apjuosiau liemenį iš marškinėlių padarydama suknelę. Nukabinusi ilga pilką užtraukiamą megztinį apsivilkau jį. Pasižiūrėjusi į veidrodį apsidžiaugiau , jog drabužiai atrodė gan padoriai ant manęs. 
Vaikinai jau sėdėjo virtuvėje. Chen buvo pasidėjęs galvą ant virtuvės stalo kol Xiumin su Chanyeol sukinėjosi po virtuvę prie viryklės. Lėtai priėjusi prie giganto timptelėjau jį už rankos vaikinas klausiamai pasilenkė. Pakštelėjusi jam į lūpas nupėdinau prie laisvos kėdės šalia Chen. Sudribusi kėdėje nutaisiau šetonišką šypseną. Užsimojusi trinktelėjau per Tadashi pakaušį. Vaikinas surikęs pakėlė akis. Sutikęs mano žvilgsnį akimirksniu susigūžė.
-Tai ne aš,-suburbėjo.
-Žinoma ne tu , o tavo ranka. Tad mes ją nupjausim.
-Galim kaip nors kitaip susitarti?,-numykė vaikinas.
-Na...

JOURNALISTWhere stories live. Discover now