Goodboy01
Min zrobiłem coś okropnego. Nie wiedziałem, że pod wpływem emocji umiem coś takiego zrobić.Bad_Min_Boy
Skarbie coś ty zrobił ?Goodboy01
Narazie to nie ważne. Po prostu przyjedź po mnie.Bad_Min_Boy
Gdzie jesteś?Goodboy01
Na komisariacie policji.Bad_Min_Boy
Gdzie? Coś ty zrobił że się tam znalazłeś?Bad_Min_ Boy
Zaraz będę.~•~
CramyBoyWoo
Jeonghan przyjedź do mnie, proszę.Jeon_heon
Dobra przyjadę ale gdzie jesteś?CramyBoyWoo
W szpitalu. Jestem razem z Hoshi'm.Jeon_heon
Zaraz tam będę.~•~
Kim pojechał po swojego przyjaciela na komisariat policji. Nie wiedział co ten zrobił, ale bał się najgorszego. Joshua zawsze był pochopny, ale to co mu wyjawił zamurowało 23 - latka. Min postanowił to wyjaśnić z przyjacielem gdy dotrą do domu starszego.
- Joshua!! Siadaj dupskiem na kanapie i wyjaśnij mi wszystko.- Byłem zazdrosny i zły na Wonwoo, że jest blisko Jeonghan'a dlatego ...
- Ale nie musiałeś go pobić, tak że wylądował w szpitalu!!!! - Kim chodził po salonie z jednego końca do drugiego - Teraz to na pewno nie zbliżysz się do Jeonghan'a.
Młodszy spuścił głowę w dół, a pojedyncza łza spłynęła po jego policzku.
~•~
Jeonghan przyjechał do swojego przyjaciela do szpitala. Kiedy zobaczył w jakim stanie jest Wonwoo to nie mógł znieść tego widoku. Podbiegł do łóżka przyjaciela, a że był nadwrażliwy to od razu się rozpłakał. Młodszy położył przyjacielowi rękę na plecach i pozwolił się wypłakać. Hoshi wszedł do sali i był zdziwiony tym co zobaczył, ale wiedział że przyjaciel musi się wypłakać.
- Przyniosłem ci wodę skarbie. - białowłosy pocałował chłopaka w policzek. - Co mu się stało?- No bo Wonwoo jest cały pobity i ma siniaki i podbite oko i jest cały zraniony.
Hoshi podszedł do przyjaciela i położył rękę na plecach.
- Nie martw się kwaituszku, wszystko się ułoży, a ten kto to zrobił mojemu chłopakowi to pożałuje.- Znajdę tego kto zrobił krzywdę naszemu Woo.
Jeonghan się podniósł i starł łzy z twarzy. Po kilku minutach ktoś zapukał i wszedł do pomieszczenia. Nie byli szczęśliwi widząc Min'a.
- Wiem, że nie chcecie mnie tu widzieć, ale chciałem przeprosić za przyjaciela.- Ten twój przyjaciel jest chory na głowę. - Hosi krzyknął do wyższego chłopaka.
- Hosi, spokojnie narazie nic nie poradzimy na to. - Yoon próbował uspokoić przyjaciela, ale z marnym skutkiem.
Kim przyjżał się Yoon'owi żeby wiedzieć co pociąga jego przyjaciela w nim. Przecież on wygląda jak dziewczyna z krótkimi włosami, ale jednak ma coś w sobie z chłopaka. Min wyszedł z pokoju bez żadnego odezwu. Zostawił kartkę ze swoim numerem telefonu na półeczce koło łyżka na którym leżał pobity chłopak.
!!Uwaga!!
Jedynie Joshua ma zmieniony wiek w tym ff (22 lata).
W mediach zamieściłam zdjęcie JiHan, kiedy Jeonghan miał długie włoski, cuteee 😍.
CZYTASZ
My lover
Fanfiction•Gdzie Joshua zakochał się w kolesiu z neta, a Jeonghan to typowy człowiek z małą grupką znajomych.