Jeon_heon
Mały spacerek po parku .
534 polubień
Komentarze:
Hoshi_Zoshi : Ładne zdjęcia robię.Goodboy01 : Pięknie wyszedłeś na zdjęciu.
Lalalisa : OMG! Oppa ale przystojny jesteś 😍
~•~
Goodboy01
Oppa chcesz przejść się ze mną na spacer?Jeon_heon
Dlaczego niby miałbym ?Goodboy01
N-nie wiem. Tak tylko zapytałem.Jeon_heon
Jąkasz się?Goodboy01 opuścił czat.
~•~
Joshua siedział sam w domu. Chciał się przejść gdzieś, dlatego zapytał się Jeonghana. Chciał z nim się przejść, ale tamten się nie stety nie zgodził. Było mu przykro, ale czego oczekiwał, karma w końcu wraca. Nie wiedział czy to na pewno karma, ale jak można to wszystko wytłumaczyć? Chciał znać inną odpowiedź ale żadna nie przychodziła mu teraz do głowy.Wstał z kanapy, zarzucił na siebie beżowy płaszcz, czarne bytu i wyszedł z domu. Kiedy wyszedł na zewnątrz to zawiało chłodem, ponieważ była już luźna jesień. Kierował się w stronę parku, do którego lubił czasami chodzić. Tam spotkał siedzącego na ławce Jeonghana. Jego obiekt westchnień zauważył go po pewnym czasie i podszedł.
- Chciałeś wyjść na spacer. Prawda?
- Ale ty nie chciałeś ze mną wyjść.
- Nic takiego nie powiedziałem, zapytałem się tylko dlaczego miałbym, ale nie odmówiłem ci.
- Oh... - chłopak zakłopotał się i zarumienił. - skąd wiedziałeś, że przyjdę tu na spacer?
- Jest blisko twojego domu ten park, ale nie byłem pewien na 100%. Gdy opuściłeś czat szybko się ubrałem i przyszedłem.
- Mieszkasz niedaleko?
- Tak. Chcesz wiedzieć gdzie ?
- T-tak.
- To idziemy do mnie. Co lubisz jeść?
- Bardzo lubię kimchi i gomguk.
- To zrobię dla ciebie zupę z makaronem . Oki?
- A mogę ci pomóc?
- Jeśli chcesz?
CZYTASZ
My lover
Fanfiction•Gdzie Joshua zakochał się w kolesiu z neta, a Jeonghan to typowy człowiek z małą grupką znajomych.