Bana yarında burada olacağını söylemişti. Korktuğum kadar kötü olmamıştı. Hem belkide Demir ' in sayesinde su korkumuda yenerdim. İlk defa biri beni böylesine gülümsetmişti. Bu kadar iyi hissettirmişti. İlk defa bana biri yardım etmişti. Beni
dinlemişti. Artık ailem dışında düşündüğüm biri var. Bu hissettiklerimi Yaren' e anlattığımda ondan hoşlandığımı söylemişti.Hayır ondan hoşlanamazdım. Henüz o kadar açılmadım. Aniden Yarene döndüm.
" Biliyor musun Yaren benim daha önce hiç arkadaşım olmadı."
"artık oldu " dedi gülümseyerek.
Sıcakkanlı bir kızdı.Sigara içmiyordu. Daha önce bira vb içmemiş. Beni biliyor sigara içtiğimi ailemi yaşadıklarımı kötü biri olduğumu peki hala neden benimle takılıyordu ki... Ve galiba bana acıyordu.Kimse bana acısın istemiyordum. Ben acınacak biri değilim asla olmadım olmamda. Hep dik durdum. Güçlü durdum. Kimsenin beni ezmesine izin vermedim.Hiçbir lafın altında kalmadım. Hep böyle oldum böyle de olacağım...
Yarene iyi geceler dedikten sonra yatağıma gittim. Ve uyumaya çalıştım...Yarında gidecektim.
Lanet okul günleri sabahın okul niye var ki üff. Üstümü giydikyen sonra sınıfıma gittim. Sırama gidip oturduktan sonra uyumaya başladım.Açıkçası ders dinleme taraftarı değilim. Uykuyu tercih ederim.
" uyan artık küçük hanım " dedi bir ses bağrarak
gözlerimi acmakta zorlandim. Kaç derstir uyuyordum lan ben ? "sonunda uyanabildiniz derin hanım kusura bakmayın sıralarımız sizin saray yavrusu odanızın kuş tüyü yastıkları gibi değil ama idare edin artık " dedi
sınıftakiler kıkırdamaya başlayınca hoca hışımla arkasını döndü. kesin sesinizi diye bağırdı. bu sefer gulme sirasi bendeydi. tekrar bana dondu. '' çok mu komik " dedi
evet anlaminda basimi salladim. kolumdan tutarak beni kaldirdi. naptini saniyordu bu ya ? kendini ne saniyordu bu ? " naptigini saniyosun sen " diye bagirdim.
" benimle duzgun konus "
dedi "konusmazsam " dedim dalga gecer gibi. " Yürü benimle ne olacağını kendin gôr " dedi ses cikarmadan yurumeye basladim. yeterince rezil olmustuk zaten
Rehberliğe gelmistik. kapiyi tikladi ve iceri girdik. daha once hic gelmemistim buraya rehberlik hocasi biriyle konusuyordu. bir dakka... siyah saclar ... bu koku... evet... demir burdaydi oturuyordu. beni gorunce sasirdi siritti saclarini karistirdi. GÜLÜMSEDİ!!!!! Bu gülümseme bana huzur veriyordu sadece 2 kez gormustum belki ama ama o anlar en guzel saniyelerimdi. Bir gulumseme bu kadar mi yakisir bir insana o gulumsuyordu ama ben huzur buluyordum ben kendimden geciyordum benim icin zaman duruyordu. sanki karanlik bir odaya sızan güneş ışığı gibiydi gulusu... Karanlık haneme doğan güneş ışığımdı o benim ..
" ... hem dersimde uyuduğu yetmezmiş gibi bir de saygısızlık yapıyor " dedi ama umrumda değil ki iyikide yapmışım dedim içimden. " al birini vur ötekini hocam demir de o yuzden burada " dedi ve devam etti " ben ilgilenecegim hocam siz derse donebilirsiniz " hoca arkasina bakarak cikti
" otursana soyle derin " dedi rehberlik hocasi gosterdigi yere oturdum. demir gozunu benden ayirmadan beni izledi. hoca adini soyledi ve bize bazi klasik ogutler verdi. demir hep gozlerimin icine bakti bende onun gozlerine ...
" simdi cikabilirsiniz ikinizide bir daha gormek burada bu sebepten dolayi gormek istemiyorum " dedi
çıktık
Bir sûre sessizce yürüdükten sonra konuşmaya başladım.
" şey hafta sonu okulda mısın ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızlık Paylaşılmaz
RomanceKötü çocukların masum aşkları... İlk defa aşkı tadan KÖTÜ bir genç kız Aşkını ebediyen kaybetmiş KÖTÜ bir çocuk KÖTÜ ÇOCUK geçmişini unutabilecek mi? KÖTÜ KIZ geleceğe umutla bakabilecek mi? NOT: KLASİK GİBİ GÖRÜLEBİLİR AMA ASLA DİĞER KURGULARA...