bir saattir bekliyorduk ne gelen var ne giden. Aklımı yitirmek üzereydim.
" Demir bu kız kim ? " dedi Can.
Ne diyecektim ki ben? Öykü'ye benzediği için takıldığım kız mı ?
" Derin geçen hafta tanıştık. Sohbet ettik biraz beni görmeye gelmişti. " dedim söylenecek en mantıklı cevaptı bu.
Tam ağzını açmış bir şey söyleyeceken doktor bize doğru yürümeye başladı. Oturduğum erden kalkıp yanına gittim.
" Önemli bir şey yok sadece çok su yutmuştu şimdi iyi uyuyor "
dedi.
OHHH ÇOK ŞÜKÜR ellerimle saçlarıma karıştırdım.
" peki görebilir miyiz? " dedim.
" şu an uyuyor " dedi
" bakın sadece iyi olduğunu görmek istiyorum. Bilmem anlatabildim mi? "
" sadece 5 dakika " dedi ve gitti.
Can a burada beklemesini söyleyip içeri girdim. Uyuyordu onu öyle gördüğüm zaman aklımı yiyecektim. Ben Öykü den sonra ilk defa biri için korkmuştum. ÔYKÜ de uyuyordu ama sedye de değil morg da...
1 YIL ÖNCE
" Ya Demir yemin ederim onunla bir alakam yok beni bir dinlesen" dedi Öykü arabadalardı. Demir çok sinirliydi. Sevgilisi Öykü daha bir hafta ônce Demir' i öldürmeye çalişan adamlarla buluşmuştu.
" kes sesini senin o piçlerle ne işin vardı Öykü ne ? " dedi Demir bir eliyle direksiyonu tutarken diğer eliyle saçını karıştırdı. Çok süratliydiler. Can da kendi arabasıyla peşinden geliyordu.
Öykü ağlıyordu. Bir yandan da açıklama yapmaya çalışıyordu.
Demir diksiyonu bıraktı iki elini havaya kaldırıp konuşmaya başladı. " Neyi açıklayacaksın neyi biliyor musun bitirdin bizi Öykü bitirdin beni " dedi Öykü ye bakarak. Ôykü dondu. " Bitirdin derken " daha sözünü tamamlayamadan karşıdan üzerlerine doğru gelen bir tıra çarptılar. Arkalarından da hızını alamayan Can ...Öykü nün son sözü Beni Bırakma Demir oldu. Sonra ambulans sesleri... Hastane koridorlari... geçmek bilmeyen dakikalar ... İlginç olan şey ise Demir in burnu bile kanamamıştı. Ama Öykü ile Can o kadar şanslı değillerdi. Hele Öykü tanınmayacak haldeydi. Her yeri kesiklerle doluydu. Can ise yoğun bakimdaydi. Demir bekledi çok bekledi saatlerce sonra doktor geldi.
" maalesef hastayı kaybettik " dedi. Çok sonra işin aslını öğrendi Demir ..
Doğru Öykü i adamlarla buluşmuştu. Çünkü kıza gelmezsen Demir ölür demişti. oda gitmişti. Can da gitmişti sonra adamlar
Sevgilin seni aldatıyor demişlerdi. ve Demir yanlış anlamıştı.
şimdiki tarih
Derin uyanmıştı. Saat 19.00 dı.
Can gitmişti bende bekliyordum yanına gitmemiştim daha tam girecekken " Demir " diye seslendi biri . Yaren mi onun burada ne işi vardı ki.
" Senin ne işin var burada " dedim
" asıl senin ne işin var burada Derin nerede ? " dedi.
"İçeride " dememe kalmadan içeri girdi ne acayip kiz ya
Derin in ağzından
Çokkk korktum. Beni öldürseler ben yine oraya adımı atmam artık.
Bu ne lan ? bir herif yüzünden canımdan oluyordum. Sokakta bulmadım ben canımı. Bâşımda ağrıyordu.
" Derin! iyi misin? sana bir şey olacak dite çok korktum." Yaren gelmişti. Koşarak bana sarıldı.
" iyiyim saol Yaren "dedim.
" Senin havuz da ne işin vardı? " dedi
" Hani sana bahs ar ya işte onunla buluştuk " dedim
" sakın o çocuk kapıda ki Demir deme " dedi
noluyo ya Yaren Demiri nerden tanıyor ki? gerçi Demir i tanımayan ölsün. Tüm okul tanıyor
" evet o " dedim gülümseyerek. ama Yaren gülümsemiyordu hatta suratı düştü. Gözleri doldu.
" Bilmediğim ne var Yaren " dedim
Salak değilim ya bir şeyler olduğunu anlamıştım. Acaba önceden Yarenle mi çıkmıştı?
" Ona aşık değilsin değil mi? " dedi korkarak sesi titremişti.
" Neden sordun " dedim en ciddi halimle ona aşık değilim. onu sevmiyorum sadece... Kimi kandırıyorum ki? onu delicesine seven ben değil miyim ?
" bak Derin o iyi biri değil ondan uzak dur " dedi
" Ben de iyi biri değilim " dedim kesin bir tavırla bu işin sonu nereye gidecek harbi çok merak ediyorum.
" o... benim en yakın arkadaşım onun yüzûnden öldü. Anlıyor musun? " dedi ağlıyordu.
Demir en yakın arkadaşına naapmış olabilir ki ? iyice merak etmeye başladım.
" doğru düzgün anlat şunu!" dedim. Yanıma oturdu.
" Öykü Demir le ç8kmaya başladılar. Demir i çok seviyordu. Mutluydular. taaki Demir tefecilerden borç alana kadar. Ödeyemesi parayı onlar da tuzak kurdular. Demirle Öykü ye .
Sonra" dedi ve göz yaşlarını sildi. derin bir nefes aldi ve devam etti. "sonra bir sabah öykünün ôlüm haberi geldi. Demir yüzün den öldü o Dwmir yüzünden? " dedi
Şoktaydım sadece şoktaydım.
Yaren koşarak çıktı. Şu an hiçbir şey hissetmiyorum. Başımı yastığa gömdüm ve düşündüm Demir i. ..
Acaba öykü denilen kız nasıl biriydi? benden güzel miydi? acaba Demir onu çok sevdi mi?
Kapı tıklatıldı ve içeri hemşire girdi.
" Derin Sönmez sana yarın için rapor yazdı doktor bey şimdi kendini iyi hissediyorsan çıkabilirsin " dedi ben de kalktım.
" arkadasin sana kiyafet getirmis sur da giyebilirsin "
Üstümü değiştirdikten sonra odadan çıktım. Demir yoktu.
Ne bekliyordum ki ailesinin bile sahip çıkmayan birine o mu sahip çıkacaktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızlık Paylaşılmaz
Roman d'amourKötü çocukların masum aşkları... İlk defa aşkı tadan KÖTÜ bir genç kız Aşkını ebediyen kaybetmiş KÖTÜ bir çocuk KÖTÜ ÇOCUK geçmişini unutabilecek mi? KÖTÜ KIZ geleceğe umutla bakabilecek mi? NOT: KLASİK GİBİ GÖRÜLEBİLİR AMA ASLA DİĞER KURGULARA...