Hepinize tekrardan merhaba! Nasılsınız? Yepyeni bir kurguyla karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Bölüm şarkısını açıp okumayı unutmayın. Keyifli okumalar. ^^
Bölüm Şarkısı: Vera - Mutluluk Reklamı 🌠
..
.
0537***= Bana bir resim çiz.
0537***= Bütün acıların, kaybettiklerin içinde olsun.
Mert= Sen kimsin?
0537***= Çok masum seviyorsun. Dokunmaya kıyamıyorsun. Ama o başkalarını sevebiliyor.
0537***= Başkalarına dokunuyor, saçlarını başkalarına tarattırıyor.
0537***= Sen ise onu bekliyorsun. Affediyorsun. O başkalarıyla eğlenirken sen burada onun için ağlıyorsun.
0537***= Ağlama.
Mert= Beni nereden tanıyorsun sen? Kimsin dedim sana.
Mert= Bütün bunları nereden biliyorsun? Nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsun?
Mert= Ben kimse için ağlamam. Asla.
0537***= Bundan üç gün önce onu başkasının elini tutarken gördün.
0537***= Arkalarından bakakaldın. Sonra bir sigara yaktın. Gözünden yaşlar düştü.
0537***= Hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam etmeye çalıştın. Arkadaşlarınla buluştun. Ama aklında o vardı.
Mert= Derin sen misin? Şu aptal şakanı kes. Eğlenmiyorum.
0537***= Derin olsam bu kadar detayı bilemezdim. Çünkü sen onu ne kadar iyi arkadaşın sansan da o seni tanımıyor. Beni hatırlaman imkansız Mert.
Mert= Peki sen kimsin?
0537***= Ben bir ressamım. Sen de benim tablomsun.
0537***= Ve ben tablomu kimsenin görmesini istemiyorum...
(0537*** numarasını Ressam Hanım olarak kaydettiniz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ressam Hanım ||Texting||
ChickLit0537***= Bana bir resim çiz. 0537***= Bütün acıların, kaybettiklerin içinde olsun...