6

75 11 12
                                    

Ressam Hanım= Evden çıktım.

Mert= Bankta bekliyorum.

Ayakkabılarımı giydim ve sahile doğru yürümeye başladım. Onun koluna güzel bir güneş resmi çizip, bu akşam ona veda edecektim. Hikayemiz kısa ve öz olacaktı.

Ve o sonunda yine ayçaya kavuşacaktı.

Sahile yaklaştığım anda gözlerim Mete'yi aramaya başladı. Sarı saçları parlarken gülümsedim. Telefonu elime aldım ve ona mesaj attım.

Ressam Hanım= Gözlerini kapatabilirsin.

Yavaş yavaş cebinden bir siyah kumaş çıkardı. Etrafına baktı ve yavaşça gözlerini siyah kumaşla kapattı. Derin nefesler alıp yanına gittim. Her bir adımda ona daha çok yaklaşıyor, ferah kokusunu burnuma daha çok dolduruyordum.

Yanına oturduğum zaman eliyle elimi tuttu.

"Hoşgeldin Ressam Hanım."

Gülümsedim. Ses veremezdim. Kalemimi cebimden çıkardım ve kolunu kendime çektim.

"Saçların çok güzel kokuyor. Lavanta gibi. Bana eski zamanlardan birini hatırlatıyor."

Derin bir nefes aldı.

"O benim ilk aşkımdı. Ama gitmek zorunda kaldım."

Şok içinde suratına baktım.

"Beraber her gece yıldızları izlerdik. Kardeşim gibiydi ama kardeşten ötesiydi. Ona onu koruyabilmek için söz vermiştim. Ama şimdi nerede olduğunu bile bilmiyorum."

Güneş neredeyse bitmişti. Sesi huzur veren bir ninni gibiydi.

"Onu bulursam ilk işim onu da alıp buralardan gitmek olacak."

Gözümden yaşlar süzülüyordu. Bunca zamandır gözünün önündeydim. Ama o beni göremeyecek kadar kördü.

"Ve ressam hanım. Ayçadan ayrıldım. Artık kendimi onunla üzmek istemiyorum."

Güneş bitirmiştim ve altına söylemek istediğim bütün kelimeleri tek cümlede toparlayıp altına yazmıştım. Hiç bitmesini istemediğim bu anı bitirmek zorundaydım. Ameliyattan sağlıklı çıkma ihtimalim çok azdı ve onu bir daha ne zaman görürdüm bilmiyordum.

İçimden gelen şeyle derin bir nefes aldım. Yüzümü yüzüne yaklaştırdım ve yapacağım şey için özür diledim.

Dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.

Bu benim ona hatıram olacaktı.

Ayağa kalktım ve ondan uzaklaşmaya başladım. Her adımda kalbim daha çok acırken arkamı dönüp son bir defa yüzüne baktım. Gözlerini açmış, elleri dudaklarında oturuyordu.

Ressam Hanım ||Texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin