CREIERUL

398 3 0
                                    

Noţiunile de bază

Anatomia structurală a celui mai complex organ din corpul uman este, cu siguranță, bine definită și cele mai multe dintre funcțiile de bază ale creierului au fost, în general, localizate în structura creierului. „Nivelurile inferioare” ale creierului, cum ar fi trunchiul cerebral, reglează anumite funcţii cum ar fi ritmul cardiac, respirația și mențin conștiința.

Ce face creierul vostru?
Creierul are multe părţi diferite. Creierul are şi porţiuni care îndeplinesc anumite funcţii. Aceste zone sunt denumite lobi. Un lob lucrează împreună cu ochii voştri atunci când vă uitaţi la un film. Există un lob care vă controlează picioarele şi braţele atunci când alergaţi şi loviţi o minge de fotbal. Există doi lobi responsabili cu cititul şi scrisul. Amintirile voastre despre un eveniment preferat sunt păstrate de acelaşi lob care vă ajută la un test de matematică. Creierul controlează toate aceste lucruri şi mult mai multe. Utilizaţi harta de mai jos pentru a face turul regiunilor din creier şi pentru a învăţa ce controlează acestea în corpul vostru.

Activitatea cerebrală

Creierul este un organ foarte activ. Este centrul de control al corpului. Acesta face să vă funcţioneze organe ca inima şi plămânii. Lucrează şi împreună cu alte părţi ale corpului vostru. Toate simţurile, văzul, mirosul, auzul, pipăitul şi gustul depind de creierul vostru. Este posibil să gustaţi mâncarea cu senzorii de pe limbă doar dacă semnalele de pe papilele voastre gustative sunt transmise la creier. Odată ajunse la creier, semnalele sunt decodate. Gustul dulce al unei portocale este dulce doar dacă vă spun creierul acest lucru.

Dezvoltare PersonalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum