12(m)

1.8K 112 110
                                    

(!'den sonrası smuttur rahatsız olucaklar lütfen okumasın)

Alınlarımızı ayırmadan soluk alıp veriyorduk sadece. Ve ben şimdiden sertleşmeye başlamıştım. Ama yalnızca öpüşmüştük bu kadar azgın olmamalıyım.

Taehyung belimi hafifçe okşayan elini çekip yanağıma çıkardı ve bu sefer de orayı okşamaya başladı.

"Teşekkür ederim sen harikasın Jimin"

Şu an ağzımı açıp konuşacak halde değildim o yüzden sadece gülümsedim ve dudaklarımızı yeniden birleştirdim.

Daha birkaç kez öpüşmemize rağmen şimdiden dudaklarının bağımlısı olmuştum. Çok güzel öpüyordu.

Öpüşmemiz gittikçe daha çok sertleşirken kucağında olduğum Taehyung'u sertçe yatağa ittim ve uzanmasını sağladım. Üstümdeki tişort artık fazlalık gibi geldiği için bir çırpıda çıkarıp bir kenara fırlattım. Bu hareketime karşılık piç bir ifadeyle sırıtmış ve altımdaki eşofmanı da o çıkarmıştı ardından da oldukça dolgun olan kalçalarıma daha çok asılmıştı. Resmen o güzel ve uzun parmaklarıyla hamur yoğurur gibi sıkıyordu beni. Ben de hırs yapıp kucağında doğruldum, ellerimi karnına sabitleyip kalçamı yavaşca erkekliğine doğru sürtmeye başladım. Ani gelen sürtünmeyle derince inlemişti.

Yalnız Taehyung o kalın ve güzel sesiyle inleyince aşırı azdırıcı bir şey oluyormuş onu fark ettim.

Her neyse.

"Ah jimin bence yeter bu kadar yoksa daha fazla tutamam kendimi- DUR AH YALVARIRIM" zaten fazlasıyla sert olan penisini kavradığımda istemsizce bağırmıştı. Biz odamda böyle zevkli dakiklar yaşarken çok klişe bir şey oldu.

Salak biz evde Jungkook'un da olduğunu unutup deli gibi yiyişirken sesimizi duyan Jungkook söylene söylene hayvan gibi odaya daldı.

"Bu ne ses amına koyayım görende sevişiyorlar sanır- HASSİKTİR LAN CİDDEN SEVİŞİYORLARMIŞ"

Jungkook öküzü ağzını 2 metre açmış bize bakarken biz de aynı şekilde ona bakıyorduk. Birkaç dakika böyle geçtikten sonra Jungkook konuştukça bos yapan ağzını açtı.

"Lan yan odamda resmen canlı porno varmış beni niye çağırmadınız oğlum?"

Elime geçen yastığı alıp ona doğru firlattım "Salak salak konuşma Jungkook, sapık mısın nesin"

"NE? Bir dakika, çocukluk arkadaşımı başka bir erkeğin üstünde sadece iç çamaşırıyla ona kucak dansı yaparken basıyorum ve yine de sapık olan ben mi oluyorum? Tamam Jimin öyle olsun gidiyorum işte istediğiniz gibi sikişin"

Jungkook sertçe kapıyı çarpıp çıktığında Taehyung'a döndüm.

"Şey Jimin özür dilerim galiba-"

"Hayır Taehyung merak etme önemli bir şey yok o hep öyle ben onun gönlünü alırım biz devam edelim tabii hala devam etmek istiyorsan"

"Ah Tanrım ciddi misin şu halime bak bunu kendi başıma indiremem" gözleriyle altımda kalan penisini işaret ettiğinde kıkırdadım. Ona doğru eğilip yine öpecekken bu sefer o hızlı davrandı ve beni tuttuğu gibi çevirip altına aldı. Alnıma gelen saçlarımı geriye tarayıp bir öpücük kondurdu.

"Gerçekten istediğine emin misin?"

Sabırsızca başımı salladım.

"Seni ilk gördüğümden beri eminim"

!

Güzelce gülümsedikten sonra önce kendini tamamen soymuş ardından da benim iç çamaşırımı çıkarmıştı ki zaten üstümde sadece o ve Taehyung vardı.

Bu arada Taehyung'un esmer teni çıplak olunca daha bir öldürücü oluyormuş bunu da belirtmeden geçmeyeyim.

Çıplak vücudumun her yerine öpücüklerini kondururken mırıldanıyordu.

"Güzelim, dilimi mi istersin yoksa parmaklarımı mı?"

Göğüs ucumu dişlerken sorduğu için başımı yastığa gömüp inlerken zorlukla cevaplamıştım.

"Ah ikisi de ama çabuk ol delireceğim"

Pis bir şekilde gülümsedikten sonra üç parmağını ağzıma dayayıp yalamamı işaret ederken kendi de deliğime eğilmiş orayı ıslatmaya baslamıştı.

Ağzımdaki parmakları yüzünden inlemelerim boğuk çıkıyordu.

Umarım Jungkook bize triplenip evi terk etmiştir.

Ben bunu düşünürken Taehyung elini ağzımdan çekip deliğime götürdü ve parmaklarını bir bir içime sokmaya başladı.

Yeterince genişlediğimde parmaklarını çekip bana döndü ve yine alnıma bir öpücük kondurdu. Ay sanırım bu harekete düşmeye başladım.

"Seni seviyorum Jimin"

"Ben de seni- AH"

Bir anda hepsini içime itince resmen çığlık atmıştım. Alıştıra alıştıra yapsana hayvan herif. Neyse.

Taehyung'u at yarışına falan at olarak sokmaya karar verdim bu andan sonra çünkü yani bu ne hız amk. Umarım yırtılmam.

Can çekişen penisimi fark edip elimi götürürken Taehyung elimi çekip kendi çekmeye başladı. Çift taraflı zevk alıyordum şu an. Resmen zevkten başım dönüyor.

Yavaş yavaş sona gelirken Taehyung en sert vuruşunu yapıp kendini içime bıraktığında ben de karnına gelmiştim.

Yorgunlukla kendini yanıma atıp kolunu belime sarıp beni kendine çekti.

Ardından çok hafifçe saçlarımı okşamaya başladı zaten biraz önce hızlı bir seksten çıktığım için mayışmış olan vücudum artık dayanamıyordu.

"Çok güzelsin Jimin, bana böyle güzel bir an yaşattığın için teşekkür ederim"

Bu çocuk çok kibar Tanrım insan boşaldığı için teşekkür eder mi? Şu an cidden ağlayasım var.

"Ne oldu Jimin niye ağlıyorsun istemediğin bir şey mi yaptım özür dilerim"

Farkında olmadan cidden ağlamaya başlayan beni endişeyle kendine çevirip yanaklarıma birer öpücük kondurdu.

"Ah hayır Taehyung yanlış anladın. Sadece güzelliğine ağlıyorum"

O güzel kare gülümsemesini bana bahşederken kendimi geniş ve kaslı göğsüne gömdüm.

"Seni seviyorum"

"Seni seviyorum"

***

Ben smut yazamıyorum galiba neyse

Şimdi reklam zamanı

Yeni yayımladım profilime girip bir bakarsanız cok sevinirim💜❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni yayımladım profilime girip bir bakarsanız cok sevinirim💜❤

İyi bayramlar

Tae ve Jimin'e de iyi bayramlar

Bu espri de eskidi ama olsun kdbdk




Corona•vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin