JIMIN:
Tuvalette neler olduğu hakkında bir fikrim yoktu. Sadece mantığıma göre değil de içimden geldiği gibi davranmıştım ve bundan da hiç mi hiç pişman değildim.
Şu an da Taehyung beni elimden tutmuş bir yerlere sürüklüyordu ki eminim nereye gittiğimiz hakkında bir fikri yoktu.
Rastgele kapıları açıp kapatırken boş bir hasta odasına denk geldik. Taehyung bana döndü.
"Buraya girmemiz ne kadar doğru?"
"Demin yaptığımız şey kadar"
Yarım ağız gülümsedi.
"O zaman girmemiz çok doğru bir davranış"
Kıkırdadım.
Şu an o kadar güzel hissediyordum ki nasıl desem içim bir hoştu işte.
Oda klasik bir hastane odasıydı. Girişin sağında kahverengi kapılı bir banyo, çok kısa bir koridordan sonra geniş hasta yatağı önünde yemek yemek için masa gibi bir şey, 1 tane tekli koltuk, yatağın tam karşısında bir televizyon, televizyonun yanında kalan duvar boydan boya camdı. Dışarıyı görebiliyordunuz. 6 gün sonra ilk defa bir camdan dışarı bakmak garip gelmişti. Belime dolanan kollar ve saçlarıma konan hafif öpücükle öylece dışarı bakma eylemim sonlandı. Gülümseyip Taehyung'a döndüm. O da gülümsüyordu. Ama niye her şey bu kadar hızlı gelişiyordu.
Dudaklarıma doğru yaklaşırken geri çekildim.
"Buraya konuşmak için gelmiştik konumuzdan sapmayalım"
"Haklısın"
Kollarını çekip yatağın kenarına oturdu. Boşta kalan kısmı pat patlayıp yanına çağırdı. Gidip yanına oturdum ve bir süre öylece durduk sadece. Bu sessizlikten sıkılan ben boğazımı temizleyip söze girdim.
"Senden hoşlanıyorum yani bence çok saçma 6 gün önce tanışıtığım birinden hoşlanmak bana hiç mantıklı gelmiyor ayrıca tanışıyoruz bile diyemem sadece adını biliyorum"
Gülümsedi.
"Görüşmediğimiz 3 gün boyunca bunu ben de düşündüm bana da hiç mantıklı gelmedi ama ben ciddi ciddi senden hoşlanıyorum"
"Ben de"
Elini elimin üstüne koyup elimin yok olmasını sağladı. Yine.
"O zaman tanışalım mı?"
Kıkırdadım.
"Hmm tamam o zaman ilk ben başlıyorum ben Park Jimin 21 yaşındayım 4 yaşından beri bale yapıyorum hatta artık mesleğim oldu gibi bir şey ilkokulda yarı zamanlı olarak konservatuarın bale bölümündeydim ortaokulda tam zamanlıya geçtim şu anda da üniversitedeyim diyebiliriz konservatuvardan arta kalan zamanlarımda da bir dans okulunda bale dersi veriyorum"
Bana çok güzel bakıyordu cidden kalbim eriyor gibi hissediyorum.
"Vücudunun bu kadar güzel olmasının sebebini öğrenmiş oldum"
Koluna çokta sert olmayan bir yumruk attım.
"Ya of neyse hadi sen anlat"
Bakışlarımı başka yere çektiğimde yüzümü yakaladığı gibi yanaklarımi sıkmaya başladı
"Yaa sen utandın mı ama çok tatlısın"
Göz devirip ellerini çektim.
"Hadi sen anlat"
Başını olumlu anlamda salladı ve anlatmaya başladı.
"Ben Kim Taehyung 21 yaşındayım radyo ve televizyon okuyorum fotoğraf çekmeyi severim hatta bazen birkaç şirket için fotoğrafçılık yapıyorum güzel de çekerim hem kötü de maaş vermiyorlar"
En sonundaki göz kırpışına kıkırdadım.
"Nasıl fotoğraf çektiğini merak ettim bir gün beni de çeker misin?"
"Çekerim tabii hem de büyük bir keyifle"
Yine uzun bir sessizlik olucak gibi hissediyordum ama Taehyung bu hislerimin yok olmasını sağladı.
"Jungkookla yaşıyordun değil mi?"
Başımı olumlu anlamda salladım.
"Evet küçüklükten beri arkadaşız. Ben normalde Busanlıyım. 18 Yaşıma kadar da Busandaydım ama sonra bale öğretmenim buradaki okulun benim için daha iyi olduğunu söyleyince buraya taşındım. Ailem hala Busan'da. Jungkook da üniversiteyi burada kazanınca birlikte kalalım dedik. O benden 2 yaş küçük olduğu için sonradan geldi tabii."
"Hm anladım ama ben Jungkook'u senle yaşıt ya da büyük falan sanmıştım biraz büyük duruyor"
Kıkırdadım.
"Evet 300 kilo bir kas yığını olunca öyle gözüküyor ama ben daha büyüğüm"
Gururla gülümsememe o da güzel gülümsemesiyle karşılık verdi.
"Sen de anlat hadi"
"Tamam. Ben Daeguluyum orada doğdum ama ortaokulda buraya taşındık. Yoongi ile de orada tanıştık. Tabii biz taşınınca çok görüşemedik ama üniversiteyi kazanınca buraya geldi. Ben annemlerle kalıyordum o buraya gelince birlikte kalmaya başladık sonra son sınıfta sevgili yapınca beni evde tek bırakıp sevgilisiyle kalmaya başladı. Beni sattığı için hala kızgınım. O bizden büyük şu an çalışıyor yani. Sonuç olarak şu an tek yaşıyorum"
Tek solukta milyon tane şey diyişine gülmeden edemedim. Komikti çünkü. Sonra o da bunun farkına varıp gülmeye başladı.
"Sence yeterince tanıştık mı?"
Düşünür gibi elimi çenemin altına getirdim.
"Şimdi için yeterince tanıştık"
Bir anda ciddileşti.
"Peki şu an tam olarak ne oluyoruz yani bir kez öpüştük diye aşiret aileleri gibi sevgili mi olacağız yoksa flört takılalım mı?"
"Bence bir süre flört takılmak keyifli olur"
Gülümsedi.
"Bence de"
***
Taehyung'un şirketler için çektiği fotoğraflara dikkat edin ileride bir seyler olabilir
Bu boş bir bilgilendirme bölümüydü yani amaç tae ve jimin hakkında biraz bilgilenmekti fksnsk
Ve 2 sorum var
1) ficin klişe bir şey olmaması için çok cabalıyorum ama başarısız oldum gibi bunun hakkında ne düşünüyorsunuz
2) karantinadan çıktıklarından sonra da fic devam etsin mi yoksa tadında mı bırakalım
Cevaplarsanız sevirinim💜
Sizi seviyorum💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Corona•vmin
Fanfic"Şu andan itibaren bu hastane karantina altındadır burda bulunan kimse dışarı çıkamaz veya gerekmedikçe içeri giremez" Hastanedeki herkes anonsla beraber panikle bağırmaya başladı. 22.06.2020 #5 - vmin🏅